Strona 2 z 2
: 12.04.2006 17:18:28
autor: Krencony
pomogłą 2 cm opaska z izolacji termokurczliwej pośrodku sprężyny, sprężyna poprstu ma mniejszą średnice niż średnica wewnętrna goleni i w momencie obciążenia sprężyna wygina się i uderza o golenie. Ja kupiłem opaske o śrenicy 3,8 bo nie było takiej 3 cm, ale miałem problemy z włożeniem sprężyny do amora, musiałem papierem ściernym opaske przyszlifować. Proponuje kupić opsake mniejszą i ja rozciągnąć na ogniem i dopiero założyć.
: 14.04.2006 18:52:22
autor: Krencony
No teraz duro chodzi jak marcoh, na początku był za miękki, łatwo bylo go dobić, ale nalałem pawie do pełna oleju, i jest mniękki ale do połowys skoku, później już czuć opór. Także ciężko go dobić. Ogólnie to polecam tunig amorka
: 14.04.2006 21:13:32
autor: ak47
ale gdzie nalałeś oleju? Do tłumika?
: 14.04.2006 21:27:09
autor: Krencony
no oczywiście że do tłumika, nie lałem tak jak co niektórzy do golenii lewej.
: 14.04.2006 21:58:27
autor: Krencony
zresztą nalanie do lewej goleni w duro jest troche ryzykowne
: 15.04.2006 06:37:09
autor: ak47
zero ryzyka jeżeli odpowiednio przerobisz korek. Najpierw musisz wyciąć ze starej dętki krążej wielkości 2 groszówki. Wkładasz go pod tą białą podkładkę(spokojnie zdejmuje się). Potem benzynką czyścisz gwinty i smarujesz lekko silikonem. Wkręcasz korek. Masz zero syczenia i amor nie będzie pluć olejem(chociaż u mnie i bez przeróbki nie pluł)
: 15.04.2006 08:33:45
autor: Krencony
tak ale jeszcze jest taka wkładka- podkładka która jest na końcu lewej lagi, jeżeli naleje się oleju, może ona zacząć "latać". Ja już niepotrzebuje rzadnych udogodnień mój amorek chodzi idealnie
: 16.04.2006 21:33:48
autor: ak47
hmm, nawet nie myślałem o tej podkładce. U mnie ona nie latała. Ale dzisiaj zaczęło mi coś stukać i myślę, że to sprężyna:/ Napakowałem do niej masę wazeliny ale dalej stuka. Stara stukała i teraz nowa po 2 tygodniach zaczęła.