: 24.06.2006 06:49:49
siemka
Pracuje na serwisie...nie rowerym może, ale wiem jak to się dzieje bo mam z tym doczynienia na codzień. Naprawa danej rzeczy na gwarancji trwa 14 dni roboczych,i niemożna tego tak poprostu przekraczać! Jeżeli mija 14 dni to możecie upominać się o zwrot kasy. 14 dni jest liczone od czsu dostarczenia towaru do sklepu w którym go zakupiłeś, nie dostarczenia go do autoryzowanego serwisu. U mnie często tak się zdarza że urządzenie przysyłane jest tydzień po oddaniu do sklepu. i wtedy no mam tylko pare dni na naprawe tego. Jeżeli np. serwis się niewyrabia lub poprostu naprawa się przedłuża, to jest zmuszony wystawić odpowiednie pisemko klientowi w którym podaje o ile dni się przedłuży naprawa i z jakiego powodu.
Pracuje na serwisie...nie rowerym może, ale wiem jak to się dzieje bo mam z tym doczynienia na codzień. Naprawa danej rzeczy na gwarancji trwa 14 dni roboczych,i niemożna tego tak poprostu przekraczać! Jeżeli mija 14 dni to możecie upominać się o zwrot kasy. 14 dni jest liczone od czsu dostarczenia towaru do sklepu w którym go zakupiłeś, nie dostarczenia go do autoryzowanego serwisu. U mnie często tak się zdarza że urządzenie przysyłane jest tydzień po oddaniu do sklepu. i wtedy no mam tylko pare dni na naprawe tego. Jeżeli np. serwis się niewyrabia lub poprostu naprawa się przedłuża, to jest zmuszony wystawić odpowiednie pisemko klientowi w którym podaje o ile dni się przedłuży naprawa i z jakiego powodu.