Strona 2 z 2

: 31.08.2006 07:38:47
autor: Gość
myśle nad kołem Mavic 321 szprychy alpine III i piasta Da Bomb HS-F20 oponka michelin 2,2 dentka to jakiś nokian :D

: 31.08.2006 07:51:16
autor: B_Barczul
konex pisze:
Krakus_dh pisze: a moje plany na przyszłośc to single tracki + novatec najtańszy lub deore + czorne szprychy za 2 zeta nie wiem jakie (taki secik do 4x,Dj i lekkie fr:) co wy na to:p?
głupota płacić za szprychy po 2 złote za kolor, zamiast zaoszczędzić te 3 dychy kupując srebrne Championy i dołożyć do lepszej piasty - w Deore na bank się nie pakuj...
za szprychami się zgadzam miałeś deorke albo masz bo jeśli nie śmigałeś to się nie wypowiadaj! ja ją mam na tyle! z double trackiem i champinami! jak narazie musiałem dokręcić tylko konusy a mam ją *** czasu! nic kompletnie nic się nie rozjebało!

: 31.08.2006 07:52:45
autor: Gość
No za 800zł może być :D

: 31.08.2006 07:54:21
autor: Gość
może mi ktoś powie ile będzie ważyło moje koło ??jeśli bedzie takie ==> Mavic 321 szprychy alpine III i piasta Da Bomb HS-F20 oponka michelin 2,2 dentka to jakiś nokian :D podajci swoje propozycje

: 31.08.2006 08:18:11
autor: Gość
którą obręcz brać ??
Mavic EX 721
Mavic 321 Disc
Mavic EX 729
Mavic EX325 Disc
Mavic 317
Troche tego jest cym to się różni :D waga :D i czymś jeszcze czy tylko symbolami :D

: 31.08.2006 09:33:37
autor: wookie85
Szprychy DT REvo dot akich kol ? :D Nie to raczej nie porozumienie , po kilku jak nie jednym zjezdzie bedziesz mial rozcentrowane kola , tak cieniowane szprychy sie nie nadaja poprostu.

B_Barczul tak deorka jest chujowa ze tobie sie jeszcze nie posypala to masz sporo szczescia.

Wito16 masz cos takiego jak edycja postow , wage sobie sam policz chyba masz dostep do netu lol ? A czym obrecze sie roznia zajrzyj do katalogu poprostu

http://weightweenies.starbike.com/listings.php

: 31.08.2006 10:22:59
autor: Sulring
wookie85 ja mam deorke i tez sie nie posypala. Lekkie kola to fajna rzecz. Mialem wczesniej koleczka w rowerze co wazyly kolo kg. Teraz wladowalem double tracka i czuje sie jakby moj ss mial 2 zabki mniej. Generalnie double track wazy 850 g, a nie jak ktos wyzej napisal 660. przynajmniej moj tyle wazy lol. DEemaxy fajne kola wybralbym je dlatego, ze sa mocne dobrze zlozone maja genialne piasty i sa w miare lekkie. A single tracki to gowno po 2 tygodniach jazdy sie rozlatuja.

: 31.08.2006 14:46:09
autor: czarny_kot
Weź Mavic Ex 729 Disc (kolor black):
http://www.beyondbikes.com/bb/ItemMatri ... trixType=1
Ta jest przynajmniej najdroższa z Mavic'ów - o całe 30$ więcej od EX 721
Ale na twoim miejscu nie patrzałbym na cenę tylko na jakość a tu ci polecam Intense Mag 30:
http://www.beyondbikes.com/bb/ItemMatri ... trixType=1
Ta jest nie do zajechania - zrsztą opinie użytkowników mówią same o sobie. A jeśli i to cie nadal nie satysfakcjonuje to sobie możesz "take a special order" :D na spawaną wersję :)
Ja za niedługo też kupuję obręcze i zastanawiałem się między Mavic'iem Ex 729 Disc (black) a Intense Mag 30 i zdecydowałem się już na to drugie. Mimo że jest "tańsza", to jest lepsza. Tak mi się przynajmniej wydaje :) Pozdro

: 07.02.2007 00:22:27
autor: zapis
motomysz!!!
motomysz pisze:DoubleWide to sprzęt do katowania. Obręcz na której możesz jeździć bez opony a i tak bedzie prosta. Waży wcale nie tak mało, ale gdy zapleciesz ją na szprychch DT REVOLITION (3zł sztuka - 120 gram) i NS Coaster (500 gram w wesji 150x12) uzyskasz koło o wadze 1495 gram !! - DW waży 875 gram.
Doublewide i DT revolution!!! buhaha
gratuluę pomysłu:)
nawet nie naciagiesz odpowiednio takimi szprychami DW!!
pozdro

: 07.02.2007 07:51:31
autor: Sulring
Temat z przed 4 miechow...

: 07.02.2007 08:01:32
autor: mczuszu
Sulring pisze:Temat z przed 4 miechow...
z przed 5;]

: 07.02.2007 08:33:31
autor: wookie85
zapis pisze:motomysz!!!
motomysz pisze:DoubleWide to sprzęt do katowania. Obręcz na której możesz jeździć bez opony a i tak bedzie prosta. Waży wcale nie tak mało, ale gdy zapleciesz ją na szprychch DT REVOLITION (3zł sztuka - 120 gram) i NS Coaster (500 gram w wesji 150x12) uzyskasz koło o wadze 1495 gram !! - DW waży 875 gram.
Doublewide i DT revolution!!! buhaha
gratuluę pomysłu:)
nawet nie naciagiesz odpowiednio takimi szprychami DW!!
pozdro

gratuluje wyczucia czasu...

: 07.02.2007 21:53:12
autor: zapis
moze wyczooocie czasooo nie najlepsze ale co prawda to prawda!!

: 07.02.2007 22:18:41
autor: gwarek
a co myślicie o szprychach dt competition?? lżejsze od alpinów 3 a cięzsze od revo, nadadzą sie do racingowego kółeczka do dh na przód??

: 07.02.2007 22:24:38
autor: argus
mam do sprzedania pancerne kolo na przod piasta nsbikes szprychy mach obrecz deemax. kolo jest w zasadzie nowe, obrecz byla malowana, wiec nie ma nalepa i ma tam moze dwa otarcia piasta poprostu nowka, kolko mialo byc do sztywniaka, ale okazalo sie, ze nie bede go skladal. Mialem w fullu juz takie i powiem Wam, ze to pancerny sprzecior. Te stare deemaxy to poprostu d321 w wersji lans. Z tylu mam double tracka i piaste ringle i moim zdaniem taki setup jest najlepszy, bo niezniszczalny i dosc lekki

: 07.02.2007 22:53:49
autor: juraski
konexmotomyszwidze że się znacie na sprzecie, mieliście okazje jeździć na różnych komponentach więc napisze wprost abyście porównali obręcze Double track i double wide
Wielu małolatów podnieca się że d tracki są mocne niezniszczalne przez co lepsze od d widów i do tego tańsze, a double wide jest ciężkie i jak z plasteliny(takie opinie też widziałem)
nawet chyba jakiś taki temat jest ) z góry dzięki

: 07.02.2007 22:59:41
autor: Sulring
juraski obie te obrecze sa zniszczalne do tego bardzo ciezkie. jednym slowem bezsensu. Wracajc do skladania kol. Motomyszo jednak inaczej jest gdy lekka jest obrecz + lekka opona. A inaczej kiedy oszczedzasz na szprychach czy piescie wage. Znacznie lepiej zaladowac lzejsza obrecz i ciezsze szprychy + piaste. Oczywisice jezeli chodzi o toczenia.

: 07.02.2007 23:29:02
autor: wookie85
dajcie se siana stary teamt po co po 4 michach dyskujsje odkopwywac