ma mniejsze opory toczenia, ale nie wiem jak będzie z drogą hamowania, przecież podczas hamowania około 90% masy oparte jest na przednim kole, na którym bądź co bądź jest przednia opona :-P więc dlaczego ta sama opona założona również z tyłu miałaby wydłużyć drogę hamowania?? jak zablokujesz koło to nie ma znaczenia czy jedziesz na sliku czy na mudzie (z dużym przybliżeniem ;-P ) w każdym bądź razie nie sądzę aby był w stanie zauważyć różnicę w drodze hamowania, natomiast różnica w przyczepności w zakrętach jest wyraźnie zauważalna...
pozdrawiam,
Minion DH Front i Rear
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 10.01.2006 16:09:15
- Lokalizacja: Bielsko/Denver, USA
- Kontakt:
Buhahahaha, jakie posty ;/ dot. opon i tarcz
Sam cały sezon ścigałem się na minion front (2.7 3c na przodzie i 2.5 62 na tyle) i mogę powiedzieć, że świetnie się spisują i naprawde byłem bardzo zadowolony z tego setu, wogóle ostatnio widze, że coraz więcej DH kupuje tylko minion front a minion tył głównie kupują freeridowcy którym nie zależy na oporach toczenia i zależy na konkretnym hamowaniu, a na zawodach po co hamulce ;p (joke)
Ale w tym roku chce wypróbować taki mały bajer, mobster na przodzie i high roller na tyle, myślę, że ten set doskonale się spisze (mam nadzieje)
Sam cały sezon ścigałem się na minion front (2.7 3c na przodzie i 2.5 62 na tyle) i mogę powiedzieć, że świetnie się spisują i naprawde byłem bardzo zadowolony z tego setu, wogóle ostatnio widze, że coraz więcej DH kupuje tylko minion front a minion tył głównie kupują freeridowcy którym nie zależy na oporach toczenia i zależy na konkretnym hamowaniu, a na zawodach po co hamulce ;p (joke)
Ale w tym roku chce wypróbować taki mały bajer, mobster na przodzie i high roller na tyle, myślę, że ten set doskonale się spisze (mam nadzieje)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości