Strona 2 z 2

: 16.12.2006 00:00:14
autor: prosty
ma mniejsze opory toczenia, ale nie wiem jak będzie z drogą hamowania, przecież podczas hamowania około 90% masy oparte jest na przednim kole, na którym bądź co bądź jest przednia opona :-P więc dlaczego ta sama opona założona również z tyłu miałaby wydłużyć drogę hamowania?? jak zablokujesz koło to nie ma znaczenia czy jedziesz na sliku czy na mudzie (z dużym przybliżeniem ;-P ) w każdym bądź razie nie sądzę aby był w stanie zauważyć różnicę w drodze hamowania, natomiast różnica w przyczepności w zakrętach jest wyraźnie zauważalna...

pozdrawiam,

: 19.12.2006 04:04:42
autor: Spectrum90
Buhahahaha, jakie posty ;/ dot. opon i tarcz

Sam cały sezon ścigałem się na minion front (2.7 3c na przodzie i 2.5 62 na tyle) i mogę powiedzieć, że świetnie się spisują i naprawde byłem bardzo zadowolony z tego setu, wogóle ostatnio widze, że coraz więcej DH kupuje tylko minion front a minion tył głównie kupują freeridowcy którym nie zależy na oporach toczenia i zależy na konkretnym hamowaniu, a na zawodach po co hamulce ;p (joke)

Ale w tym roku chce wypróbować taki mały bajer, mobster na przodzie i high roller na tyle, myślę, że ten set doskonale się spisze (mam nadzieje)