
DW-link w Turner Bikes !!
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Właśnie ten industrial art martwi mnie troszkę ... takie krateczki lubią sobie popękać zwłaszcza, że większość siły z wahacza powędruje tam.
Zgodzę się z ReplaYem co do kąta w jakim będzie pracował damper ... słabsze tłumiki mogą cierpieć. W demo też martwię się o swojego swingera ale póki co wytrzymuje.
http://www.pinkbike.com/photo/2454792/
^Widać jak zmienia kąt wraz z ugięciem ale dzięki temu osiągnęli specyficznie zmieniające się przełożenie na damper ... pewnie o to im chodziło
Zgodzę się z ReplaYem co do kąta w jakim będzie pracował damper ... słabsze tłumiki mogą cierpieć. W demo też martwię się o swojego swingera ale póki co wytrzymuje.
http://www.pinkbike.com/photo/2454792/
^Widać jak zmienia kąt wraz z ugięciem ale dzięki temu osiągnęli specyficznie zmieniające się przełożenie na damper ... pewnie o to im chodziło

GBN CREW
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Czlenson ale mysle jednak, ze kratki sa wlasnie po to zeby sie sily lepiej rozchodzily. Jesli zostanie to dobrze przemyslane i pospawane to nie bedzie problemów. Dave Weagle jest maniakiem obliczen i wszystko sprawdza wiele razy zanim cos do produkcji wiec mysle, ze powinno byc ok. Zreszta Turner (tez Dave przypadkiem? ) tez partaczem nie jest.
A co do damperow to jak nie bedzie za duzego przelozenia i krzywa nie wyjdzie dziwna to moze kat dzialania sily nie bedzie najlepszy ale same sily i tak nie beda tak krzywdzic damperow jak v10 (podobno starsze(ale te nowe czyli po 05) teamowe v10 rozwalaly chore ilosci damperow).
A co do damperow to jak nie bedzie za duzego przelozenia i krzywa nie wyjdzie dziwna to moze kat dzialania sily nie bedzie najlepszy ale same sily i tak nie beda tak krzywdzic damperow jak v10 (podobno starsze(ale te nowe czyli po 05) teamowe v10 rozwalaly chore ilosci damperow).
Obecnie dampery są znacznie wytrzymalsze, niż sprzed epoki półcalowych (względnie 12mm) tłoków, ale nadal jest to jakiś krok w stronę nadwyrężania konstrukcji. Tu oczywiście zakładam ekstremalne sytuacje, w których dochodzi do zablokowania tłumienia kompresji w damperze lub jakiegoś mechanicznego defektu. Ale! Cieszmy się DHX'ami, Roco, a nawet 14mm Revoxem:)
www.foesracing.com
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
KaKTuSSS - no jak zobaczyłem pierwszy raz tą fotę, to od razu mi się jakoś dziwnie z Twoim bike'iem skojarzyło
Podobno Dave w Turnerze zrobił wszystko to, na co nie pozwolono mu w Sundayu.. Ciekawi mnie, jakie to "Factory orders" dostawał w IH, że aż tak go ograniczały.. Zobaczymy co pokaże w Evil Bikes..

Podobno Dave w Turnerze zrobił wszystko to, na co nie pozwolono mu w Sundayu.. Ciekawi mnie, jakie to "Factory orders" dostawał w IH, że aż tak go ograniczały.. Zobaczymy co pokaże w Evil Bikes..
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
zastanawia mnie też czy umiejscowienie dampera i jego bliskość w stosunku do opony nie narazi go na potencjalne uszkodzenia ...
hehe, ten kolor ramki pasowałby mi do reszty moich części, które zostałyby po
zumbiaczu, zobaczymy jak będzie się spisywała ta ramka w przyszłym sezonie, jeśli będzie to udana konstrukcja ( na co liczę
) to będzie to mój faworyt na zmianę 
hehe, ten kolor ramki pasowałby mi do reszty moich części, które zostałyby po
zumbiaczu, zobaczymy jak będzie się spisywała ta ramka w przyszłym sezonie, jeśli będzie to udana konstrukcja ( na co liczę


Serwis amortyzatorów przednich BOS/anodowanie/nietypowe uszczelnienia!
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość