: 21.10.2008 12:59:12
Panowie dajcie sobie spokój z tekstami w stylu: robię kurs C/C++ i narazie umiem zrobić tekstowy kalkulator - takie rzeczy wie się po 1godzinie poznawania języka. Zresztą połowa kursów programistycznych online jako 2 lub 3 kod to zadanie omawia.
A teraz temat właściwy: Ewentualny GE (silnik graficzny) to na dobrą sprawę mały pikuś w porównaniu do implementacji pełnych relacji jakie zachodzą w każdej grze ekonomicznej.
Nie będę wnikał co i jak dokładnie miało by działać, ale zależności i to dość potężne musiały zostać napisane. Przykład traska do 4X: zasady znamy 4 pacjentów start meta wygrywa pierwszy. Wszytko fajnie tylko żeby pacjęci się poruszali po torze w miare realistycznie trzeba by użyć logiki rozmytej, aby każdy wyścig nie wyglądał dokłanie tak samo. Do tego dochodzą matematyczne kolizje, umiejętności pacjenta czy zdarzenia losowe, typu niedolot, przelot, gleba, cała implementacja podstawowych praw fizyki.
Wg mnie łatwiej było by wam zrobić moda np: na przykład na wersji, którą ktoś tam wspominał typu SKATE TYCOON. W pierwszej kolejności zrobić i podmienić modele wrotkarzy na rowerzystów. Wtedy nie trzeba się martwić silnikiem, a można całkiem dobrze przećwiczyć tworzenie modeli...
Co do Flasha to możliwości duże jednak wg mnie więcej problemów niż to warte przy tworzeniu gry Tycoonowej. Co innego bardziej zręcznościówki wtedy na początek Flash jak najbardziej.
Dodam, że programiści, którzy ukończyli internetowy kurs programowania raczej nie podołają, tutaj potrzebnych jest parę osób znających język od strony praktycznej czyli z dość dużym doświadczeniem, a kursanci będą im kawę podawać.
Dlaczego wszyscy teraz się uparli na C++, moda czy poprostu ilość darmowych kursów uczących raczkowania na czworakach?
A teraz temat właściwy: Ewentualny GE (silnik graficzny) to na dobrą sprawę mały pikuś w porównaniu do implementacji pełnych relacji jakie zachodzą w każdej grze ekonomicznej.
Nie będę wnikał co i jak dokładnie miało by działać, ale zależności i to dość potężne musiały zostać napisane. Przykład traska do 4X: zasady znamy 4 pacjentów start meta wygrywa pierwszy. Wszytko fajnie tylko żeby pacjęci się poruszali po torze w miare realistycznie trzeba by użyć logiki rozmytej, aby każdy wyścig nie wyglądał dokłanie tak samo. Do tego dochodzą matematyczne kolizje, umiejętności pacjenta czy zdarzenia losowe, typu niedolot, przelot, gleba, cała implementacja podstawowych praw fizyki.
Wg mnie łatwiej było by wam zrobić moda np: na przykład na wersji, którą ktoś tam wspominał typu SKATE TYCOON. W pierwszej kolejności zrobić i podmienić modele wrotkarzy na rowerzystów. Wtedy nie trzeba się martwić silnikiem, a można całkiem dobrze przećwiczyć tworzenie modeli...
Co do Flasha to możliwości duże jednak wg mnie więcej problemów niż to warte przy tworzeniu gry Tycoonowej. Co innego bardziej zręcznościówki wtedy na początek Flash jak najbardziej.
Dodam, że programiści, którzy ukończyli internetowy kurs programowania raczej nie podołają, tutaj potrzebnych jest parę osób znających język od strony praktycznej czyli z dość dużym doświadczeniem, a kursanci będą im kawę podawać.
Dlaczego wszyscy teraz się uparli na C++, moda czy poprostu ilość darmowych kursów uczących raczkowania na czworakach?