: 11.05.2016 13:36:30
Odkopuję temat o serwisie piast, bo mam niemalże identyczne pytanie.
Mam piastę pod oś 20mm tj. w załączniku -- to jakiś OEM. Chcę wyciągnąć tuleje dystansowe, żeby przesmarować łożyska. Początkowo chciałem użyć sposobu opisanego w tym temacie: wybić te tuleje osią.
Ale zauważyłem dwa otwory w korpusie piasty (oznaczone na zdjęciu na czerwono) i myślę, że to konusy, które trzeba odkręcić. Czy to konusy i trzeba je odkręcić, a jeśli tak, to skąd wziąć taki klucz (jak on się nazywa)?
Mam piastę pod oś 20mm tj. w załączniku -- to jakiś OEM. Chcę wyciągnąć tuleje dystansowe, żeby przesmarować łożyska. Początkowo chciałem użyć sposobu opisanego w tym temacie: wybić te tuleje osią.
Ale zauważyłem dwa otwory w korpusie piasty (oznaczone na zdjęciu na czerwono) i myślę, że to konusy, które trzeba odkręcić. Czy to konusy i trzeba je odkręcić, a jeśli tak, to skąd wziąć taki klucz (jak on się nazywa)?