Strona 2 z 2

: 29.06.2009 16:33:25
autor: viejo
kubulus23 Ty wlewales dot4 do hamulca na mineralny wiec uszczelki beda ok. Tylko, ze dot4, tak jak zjada farbe (kazdy to widzial) niszczy tez wnetrznosci hampla nie przystosowane do niego.
A co do resztek masz 100% racji dlatego, ze zabrudzony czymkolwiek olej ma znacznie gorsze wlasnosci. Wyczysc wszystko bardzo dokladnie i jest nadzieja, ze nic sie nie stalo do tej pory. Najlepiej przez jakis czas zmieniaj czesto olej na nowy. Drogie to nie jest, a odpowietrzanie opanujesz jak malo kto ;)

: 29.06.2009 16:35:50
autor: easy_rider
kubulus23 wypompuj dot'a zalej zbiorniczek mineralnym i go przepompuj.
zrób tak kilka razy, przy okazji pozbędziesz się też brudu z zacisku.
Do tego celu polecam LHM, litr za 25zł... spokojnie można wylewać za kołnierz :wink:
viejo pisze:Wlanie mineralnego do hamulca na DOT spowoduje efektowne niszczenie uszczelek
opony też niszczy :mrgreen:

: 29.06.2009 19:38:59
autor: jan.mikael
żeby nie zakładac nowego tematu- rozsypał mi sie zacisk xt, musiałem na szybko kupic deore 535, i pytanie- ta srubka odpowietrzająca powinna się tak cięzko odkręcac, czy ja coś źle robie? Założyłem przewód, klameczke, musze go teraz zalać lhm a ten odpowietrznik nie chce sie odkrecic- nie chce na sile ciagnac. Zaznaczam ze zacisk jest nowy

: 29.06.2009 19:45:23
autor: Gavron
jeżeli mówisz o tej "siódemce" to u mnie też to ciężko chodziło na początku, bo było klejem do gwintów zalane lekko. Jak zrobisz to kluczem ,a nie kombinerkami to puści i nic się nie stanie.