Strona 2 z 2
: 10.08.2009 11:28:39
autor: Fujibiker
6000 pln na sezon? To chyba jeżeli jesteś zawodnikiem i musisz mieć wszystko idealne. Podałeś raczej motocykl, który nie ma w ogóle podejścia do wyżej wymienianych

A co do tego, że full crossy są bardzo silne, w tym 125, hmmm ja rzadko śmigam na motorach i bałem się wsiąść od kumpla na Yamahe YZ 125 ale po 300 metrach okazało się, że nie miałem się czego bać

Po prostu 2t ma taką charakterystykę, że przy odkręcenie manetki do oporu przez jakąś sekundę, dwie nic się bardzo nie dzieje, dopiero jeżeli wejdzie na obroty idzie do przodu.
Creed Ja bym celował na twoim miejscu w 125. Honda Cr 125, Yamaha YZ 125, coś z tego bym wybrał. Jeszcze tylko ważne abyś przy zakupie motocykla miał kogoś kto ma pojęcie o tym, żebyś nie kupił żadnego rozlatującego się motocykla, jak już pisałem, super jeżeli kupisz od zawodnika

: 10.08.2009 12:00:27
autor: Creed
W Gdyni na kolibkach jest fajny tor, kiedys odbywaly sie na nim MS w MX. No ale na taki tor wybiore sie co najwyzej raz w tygodniu raz na 2 i to dopiero po opanowaniu maszynki

Poki co mieszkam 10m od lasu wiec glownie tam bede katowal motor
Szukam motoru jako dodatkowa forme rozrywki, a w rower tez idzie na sezon troche kasy.Zalezy mi na czyms na czym moglbym poszalec i zeby nie inwestowac w to za duzo, bo wole ta kase przeznaczyc na czesci do roweru

Zastanawialem sie tez czy nie kupic jakiegos starszego motoru za 3-4 tys, a reszte wrzucic w rower, bo glownie bede jezdzil na rowerze.
: 11.08.2009 21:13:52
autor: Devil17
A więc tak , mam 15 lat jezdzilem juz na ktm 400 exc yamaha wr250 r jakims kawasaki 125 2t . 250 w 4t to zaden problem dla poczatkujacego. Mam do sprzedania yamahe wr 250 r 2008 rok za 12 k jak jestes zainteresowany to pisz
: 11.08.2009 21:27:00
autor: Devil17
Z przeczytania poprzednich postów chcialem dodac ze nie palą po 10l/100 tylko kolo 6/7 przy gnieceniu,przynajmniej w brata exc 400,i nie jezdze ze pyrkam tylko jeden dwa na jednym kole trzy cztery na calej pi... i na piątce juz z umiarem .. i jeszcze chcialem dodac ze Yamaha dt ci nie wystarczy bo mialem to g... i nic to wspolnego z crossem nie mialo . Na wrce jezdzi sie bardzo fajnie zwrotna mala lekka w porownaniu do ktm tylko troche mniej racingowa ;p chccesz sie dowiedziec pisz na priv
: 11.08.2009 21:36:20
autor: Fujibiker
Tylko, ze WR to enduro a kolega chce crossa

EXC to też cross. Wiem, że te same silniki i w ogóle ale jednak jest trochę inna charakterystyka zawieszenia, w końcu cross to typowo racingowy motor

: 13.08.2009 22:23:49
autor: Devil17
no tak cross to juz zawias na jakims vp a nie na sprezynce
: 13.08.2009 22:46:32
autor: Rams
Devil17 Twój brat ma 4t więc mniej pali ale 2t spokojnie spali 10l/100km i więcej. Cross dużo się rożni od enduro. W crossie jest inna skrzynia pierwszy bieg jest długi, inne mapy zapłonu, moc uzyskiwana jest przy górnych obrotach, zawieszenie jest bardziej twardsze, szybciej zużywają się elementy typu tłok korba itd. Jak będziesz kupował cross'a to nie patrz na markę tylko na stan techniczny ponieważ, wszystkie cross'ówki 2t posiadają prawie taki sam silnik, różnią się zazwyczaj geometrią i zawieszeniem. Utrzymanie cross'a 125t na rok to około 2tyś zł.
: 14.08.2009 11:33:25
autor: Fujibiker
Rams Oj zdziwiłbyś się, że prawie taki sam

Jest wielka różnica tylko gołym okiem, że tka powiem tego nie widać

W latach 02-04 Kawasaki i Suzuki miało identyczne silniki, różniły się tylko wybitym napisem.
Creed celuj w Hondę, Yamahae, KTM - tak jak już mówiłem

: 14.08.2009 19:25:28
autor: Creed
tak tez zrobie

wycelowalem w yamahe 125 yz

tyle ze nie wiem jeszcze jaka
dzieki z pomoc

: 15.08.2009 09:19:17
autor: sloniu
ja miałem przyjemność bujnąć się parę razy na DT 125 2t , jestem dużo Cięższy od Ciebie i byłem mile zaskoczony tym Motorem.jak go odkręcisz ma naprawdę spory zryw. polecam