Trek session 88 2010

Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

z tego co pamiętam, to Trek wstrzymał całą drugą serię, po to żeby poprawić te ramy, więc już późniejsze modele 2009 były ulepszone...
43RIDE magazyn rowerowy
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Tom@s a jak ty sobie wyobrazasz takie "poprawianie"? ciecie i wspawywane nowych rur? To raczej bez sensu.

Treki 2009 zostaly odeslane do fabryki, co sie stalo pozniej nie wiem, pewnie przetopili albo zrobili przecene ;P


Mi tam sie trek nie podoba, wolal bym nowa glorke etc, nie wiem dlaczego ;)
wojtasu
Posty: 3540
Rejestracja: 16.04.2008 12:50:13
Lokalizacja: Tarnowskie Góry / Katowice
Kontakt:

Post autor: wojtasu »

Kolorowy jak choinka na święta :wink: Wiadomo na wygladzie się nie jeździ. Ma ktoś "wymiary" ramy ?
war23
Posty: 1151
Rejestracja: 01.12.2007 18:14:11
Lokalizacja: krk
Kontakt:

Post autor: war23 »

BikerJG dokladnie, tej wady nie mozna nimi obwiniac, kazdej firmie moze sie to zdazyc, nawet nie jest roznica czy to bylo w japoni, chinach, tajwanie czy afryce robione, a te ramy im zostaly zapewne, umowa jest umowa, fabryka byla zobowiazana do wyprodukowania na wlasne koszty wlasnego produktu :D

Brzydka to ona jest, caly rower brzydki, w HDR to nawet kona wyglada ladnie! Blech!!
Karpiel i Duncon to moje zycie
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

To teraz, chłopaki i dziewczęta, wsadzę kijek w mrowisko :D
Z dość wiarygodnych źródeł wiadomo, że Sessiony (jak i wiele innych modeli Treka) robione są w Tajwańskiej fabryce Gianta. Trek swojej fabryki w ogóle nie ma.
Jak oni to robią, że z jednego zakładu mogą wyjść tak dwa odmienne produkty: ultra lekki Session i stara Glory (<2010) ?! :O
Nie wiem jak to było, że z fabryki Gianta wyszedł produkt, który okazał się być "dość" wrażliwy na przeciążenia i uszkodzenia mechaniczne, ale chyba jest w dużej mierze tak, że jak Trek/Spec/SC/itd przyjdą do Gianta i powiedzą: chcemy TO, to TO dostaną ;)
A teraz jeszcze o Treku. Rama - wypasik, zawieszenie - na pewno dobre, ale malowanie?! Łoj, choinka, prawie jak Kelly's ;P
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

frango na 2010 session podobno ma byc 200-300g ciezszy wiec nie sraj żarem ;)
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

BikerJG, coś mało kumaty jesteś... "ulepszona" seria to nowe ramy, poprawiony projekt, grubsze ścianki etc. ...tak trudno się tego domyślić czy za każdym razem trzeba pisać 10 zdań, aby wytłumaczyć jedno słowo???

frango, ale to Trek jest największym producentem rowerów na świecie, nie Giant, który jest tuż za nimi ;) oczywiście wliczamy w te statystyki wszystkie pod-marki, co w przypadku Treka oznacza m.in. Bontragera i Gary Fishera ;) nie pamiętam dokładnie co jeszcze tam mają, ale ostatnio przewinął mi się taki ładny artykuł o tym kto, co i ile produkuje ;)

Spaced, przecież musi znaleźć jakieś plusy posiadania Glorki ;) ;) ;)
43RIDE magazyn rowerowy
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Tom@s no przeciez ma bo teraz trek ciezszy bedzie :P Swoja droga nie ma co pod firm liczyc bo ta metoda to i nagle dorella moznaby jako super firme liczyc ;)
BiałyMadball
Posty: 350
Rejestracja: 17.01.2010 21:57:55
Lokalizacja: Rzeszów / Bieszczady
Kontakt:

Post autor: BiałyMadball »

A jak sprawują się te obręcze Bontragera w tym Treku ? Jeździł ktoś na nich ?
2015 set - Intense Socom FRO + Manitou Revox PRO + Boxxer RC 2012
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Tom@s, kochaniutki, skąd Ty takie info wziąłeś :?: :P
Trek, nawet ze wszystkimi swoimi przyległościami, nie podskoczy do sprzedaży Gianta - 5mln rocznie (w 2007) :twisted:
http://en.wikipedia.org/wiki/Giant_Manufacturing

Ale wracając do Sessiona, gdy już robili u Gianta, to nadal poprzednia, pancerna Glory była w sprzedaży. Różnica wagi była dramatyczna :D
pozdro

frango
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Tom@s ty jestes malo kumaty, piszesz niejasno a pozniej sie dziwisz, mysle ze 99% ludzi zrozumialo by to tak jak ja :]


Chyba lepszym wyjsciem jest fabryka gianta gdzie 30% narzedzi i urzadzen ( nie wiem ile! ) przyda sie do produkcji sessiona. Wtedy te 30% z kosztow produkcji mamy w kieszeni.

Poza tym ma na to wplyw wiele czynnikow, logistyka etc..
Tom@s
Posty: 568
Rejestracja: 09.09.2005 02:19:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tom@s »

BikerJG, chciałem Ci coś napisać, ale obawiam się, że nie zrozumiesz, a znów tłumaczyć mi się nie chce :| :| :|
43RIDE magazyn rowerowy
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Tom@s ja nie rozumiem a ty nie potrafisz normalnie przekazac tresci. Jestes " " rozumiesz? ;)



Wracajac do tematu ceny bikow chyba spadly, srednio od 14000zl mozna miec topowy rower na osprzecie ze sredniej polki, biorac pod uwage 15-20% standardowego rabatu robi sie ciekawie.
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Ale w sensie Treka czy ogólnie? Nie bardzo można porównywać ceny po rabatach.
pozdro

frango
BikerJG
Posty: 1875
Rejestracja: 30.08.2005 00:01:45
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BikerJG »

Mowa ogolnie, mysle ze kazdy kto pogada ze sprzedawca dostanie minimum 10% rabatu,a gdy zna sprzedawce ok 20% ;)
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

frango pisze:Jak oni to robią, że z jednego zakładu mogą wyjść tak dwa odmienne produkty: ultra lekki Session i stara Glory (<2010) ?

to tylko Kacper pokazuje jak zacofany w koncepcjach jest dział projektowy G. Bo dostęp do technologi mają na bank,nie chcą ryzykować nowymi rozwiązaniami bo czekają aż za frajer przetestują to inne firmy...takie niby cwaniactwo z ich strony tyle tylko że są średnio o sezon lub 2 do tyłu jeśli chodzi o progres w grawitacji, a warto pamiętać że 2 sezony to mega sporo czasu na zmianę roweru więc oczekiwanie na wpadki konkurencji może dać mizerny efekt...oni wpadną, ale poprawią wcześniej niż G wejdzie do gry..to tylko moje zdanie w temacie nie jest poparte badaniami i analizami rynku,tylko podstawową obserwacją tendencji sceny.

Star Glorka była bardzo mocarna i jak mówią solidna -co daje spory pułap zaufania dla nowego modelu. Nawet jak trafią się połamane ramy to i tak ogół będzie kojarzył Glorię z pancerną ramką...taki marketingowy zabieg.

Co do malowania ramki...każdy ma inny smak a z bliska Trek pachnie bardzo ładnie :mrgreen:
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schodek 1 sezon, a do tego to ze strony gianta jest sprytne bo zobacz z czym ludziom sie obecnie session 88 kojazy? Z miekkim jak puszka aluminium, nawet jesli dodali masy na nowy rok (i trek ciezszy od glory bedzie). To wcale nie jest złe rozwiazanie i nie tylko w branzy rowerowej sie stosuje. Dobrym przykladem tutaj jest Land Rover Freelander i BMX X-3. Freelander 1gen to złom straszny, 2 gwiazdki euro ncap i ogólnie padaczka, a x-3 tak długo jak z drogi nie zjezdza juz sensowniejsza fura ;) Bmw potestowało u land rovera i to co dzialalo ogarnelo do siebie. Trek co prawda giantowi nie podlega ale czasem za bardzo pchajac sie na przód mozna sie sparzyć.
Schodek
Posty: 3217
Rejestracja: 28.09.2005 08:16:56
Lokalizacja: Katmandu
Kontakt:

Post autor: Schodek »

Spaced wiem że tak się robi ale można spokojnie mając takie doświadczenie i możliwości technologiczne ( w końcu to u G robi reszta ) projektować i wyznaczać trendy w dziedzinie :twisted: a nie czekać aż reszta się nauczy i dowie a my sobie skopiujemy..

nie oceniam i nie wnikam w politykę koncernu G bo malutki w tym jestem, pokazuję tylko jak to wygląda z boku...gdy G wchodził z Glorką to na starcie dostawał 1.5 kg na masie czym zraził do siebie ludzi lubiących lekko i technicznie ale zadowolił "pancernych" Dziś jak widać określenie Gloria to "czołg" często pada.

Osobiście nowa Gloria podoba mi się bardziej niż stara ale nadal są krok z tyłu jeśli chodzi o trendy i kierunek rozwoju na scenie grawitacji....

..to tylko moje zdanie i nie mam zamiaru nic nikomu na siłę tłumaczyć..odpowiadam Kacprowi jak to możliwe że z jednej piekarni raz mamy pyszne ciastka a innym razem zakalca :mrgreen:
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości