Strona 2 z 2
: 22.02.2010 18:30:01
autor: KaczorAC1
http://www.pinkbike.com/photo/4599098/
Radzę rozebrać tak jak mówiłem. Oryginalnie sram jakoś nie smaruje... Dlatego może praca taka a nie inna.
: 22.02.2010 18:57:49
autor: frango
Tak jak napisał Spaced i wkleił fotę Kaczor... w moim Totemie Solo Air 2010 uszczelki były suche jak pustynia Gobi

Znajomy serwisant nawalił do środka Judy Butter (czy innego świństwa RS), dolał oleju do komory powietrznej (u Ciebie chyba nie będzie trzeba) i uzupełnił olej smarujący, który wyciekł od spodu podczas rozkręcania.
Teraz działa o wiele lepiej. Mam nadzieje, że stanie się bardziej czuły na małe nierówności. Jak na razie, jeszcze przed serwisem, jeździłem na nim jakieś 2-3h.
: 23.02.2010 09:03:50
autor: HiPhO
miecio000027 pisze:HiPhO W domainach masz Motion Control.
W Totemie jest Mission Control który jest bardziej zaawansowanym tłumikiem a więc i praca jest lepsza.
http://www.sram.com/node/166/brand/rockshox/src/fam
Na 2010 wyszły totemy także z tłumikami motion control, więc pytanie jaki jest w tym konkretnym modelu.
Jeśli motion, to zachwycającej pracy mieć raczej nie będzie.
: 23.02.2010 09:49:03
autor: Fallout
W moim totemie jest tłumik mission control DH, także pracą powinien hmm powalać. Jak jeszcze trochę śniegu stopnieje to pojeżdżę dłużej i zdam relację z pracy ale tym razem już nie na parkingu

Nie wiem czy nie stracę gwarancji jeśli sam nasmaruję uszczelki judy butterem. Bo napisałem maila do harfy to odpisali że każda ingerencja wiąże się z utratą gwarancji. Ciekawe jak podchodzi do tego sklep w którym ja dokonałem zakupu - bike-mailorder
: 25.02.2010 09:27:03
autor: Screamer
Jaki olej jest fabrycznie wlany do smarowania do tych totemów ?