Strona 2 z 2

: 22.02.2010 18:30:01
autor: KaczorAC1
http://www.pinkbike.com/photo/4599098/

Radzę rozebrać tak jak mówiłem. Oryginalnie sram jakoś nie smaruje... Dlatego może praca taka a nie inna.

: 22.02.2010 18:57:49
autor: frango
Tak jak napisał Spaced i wkleił fotę Kaczor... w moim Totemie Solo Air 2010 uszczelki były suche jak pustynia Gobi ;)
Znajomy serwisant nawalił do środka Judy Butter (czy innego świństwa RS), dolał oleju do komory powietrznej (u Ciebie chyba nie będzie trzeba) i uzupełnił olej smarujący, który wyciekł od spodu podczas rozkręcania.
Teraz działa o wiele lepiej. Mam nadzieje, że stanie się bardziej czuły na małe nierówności. Jak na razie, jeszcze przed serwisem, jeździłem na nim jakieś 2-3h.

: 23.02.2010 09:03:50
autor: HiPhO
miecio000027 pisze:HiPhO W domainach masz Motion Control.
W Totemie jest Mission Control który jest bardziej zaawansowanym tłumikiem a więc i praca jest lepsza.
http://www.sram.com/node/166/brand/rockshox/src/fam
Na 2010 wyszły totemy także z tłumikami motion control, więc pytanie jaki jest w tym konkretnym modelu.
Jeśli motion, to zachwycającej pracy mieć raczej nie będzie.

: 23.02.2010 09:49:03
autor: Fallout
W moim totemie jest tłumik mission control DH, także pracą powinien hmm powalać. Jak jeszcze trochę śniegu stopnieje to pojeżdżę dłużej i zdam relację z pracy ale tym razem już nie na parkingu :)
Nie wiem czy nie stracę gwarancji jeśli sam nasmaruję uszczelki judy butterem. Bo napisałem maila do harfy to odpisali że każda ingerencja wiąże się z utratą gwarancji. Ciekawe jak podchodzi do tego sklep w którym ja dokonałem zakupu - bike-mailorder

: 25.02.2010 09:27:03
autor: Screamer
Jaki olej jest fabrycznie wlany do smarowania do tych totemów ?