: 08.12.2010 22:14:37
Dziękuję za porady, bo o to mi chodziło
Muszę zaraz się przyznać że jestem prosty chopok i preferuję proste rozwiązania. Raczej wolę wydać ciężko "przytulone" 3k na rzecz która bez kombinacji i przeróbek spełni moje nie wygórowane oczekiwania. Nie będę bawił się w zmiany tłumików itp. Może z czasem jak bardziej dojrzeję
Teraz raczej szukam rozwiązania "plug and play"
Obecnie rozmawiam z właścicielem tego egzemplarza (może forumowicz?)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1343834635
i zależało by mi na poradach w stylu bolączki tego modelu, na co zwracać uwagę i o co pytać.
Na tą chwilę wiem
- jeżdżony mało (ok 2 tygodnie)
- "poci" się na dole pod pokrętłem kompresji, nie grzebane, powinien wystarczyć serwis, podobno te typy tak mają ?? (proszę o potwierdzenie)
- bez uszkodzeń mechanicznych
- delikatne (bardzo) otarcia naklejki
- nie ma problemu z wysyłką za pobraniem z możliwością otwarcia paczki
- cena ...... prawie moje oczekiwania
- jutro dostanę real foto w dobrej jakości


Obecnie rozmawiam z właścicielem tego egzemplarza (może forumowicz?)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1343834635
i zależało by mi na poradach w stylu bolączki tego modelu, na co zwracać uwagę i o co pytać.
Na tą chwilę wiem
- jeżdżony mało (ok 2 tygodnie)
- "poci" się na dole pod pokrętłem kompresji, nie grzebane, powinien wystarczyć serwis, podobno te typy tak mają ?? (proszę o potwierdzenie)
- bez uszkodzeń mechanicznych
- delikatne (bardzo) otarcia naklejki
- nie ma problemu z wysyłką za pobraniem z możliwością otwarcia paczki
- cena ...... prawie moje oczekiwania

- jutro dostanę real foto w dobrej jakości