Demo 7 (09r) jaki dwupółek ?

kutper
Posty: 79
Rejestracja: 21.03.2010 19:56:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Demo 7 (09r) jaki dwupółek ?

Post autor: kutper »

Myślę nad zamontowaniem w moim Demo dwóch półek zamiast Totema. Nie mam kompletnie doświadczenia poza amortyzatorami jednopółkowymi.

Jeśli zdecyduję się na zmianę to po sprzedaży Totema powinienem mieć około 3000zł, za czym się rozglądać ?
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

boxer team 2010

albo nowy boxer race + protone

ew jakies 888 albo fox
kutper
Posty: 79
Rejestracja: 21.03.2010 19:56:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kutper »

mlynooo

A bardziej konkretnie? Który 888 - FOX , rocznik coś więcej?
Demo 7, 2009r,Boxxer 2010r http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4906072
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

kutper pisze:A bardziej konkretnie? Który 888 - FOX , rocznik coś więcej?
na 888 to ja sie nie znam.
fox 40 pewnie rocznik 2009 nawet za taki hajc.

gustuje raczej w boxxerach ;]
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

mlynooo protone to nie tłumik nie poprawia pracy. Bedzie lzejszy ale gorzej pracowac. Ile razy ja to na tym forum musze powtórzyc?

Race + avalanche cart.kutper - Avalanche sprzedaje tłumiki do amorów. Boxxera race kupisz, moze nawet uzywanego i tłumik od avalanche. Jak nie to boxxer team, fox 40 09 lub 888 rc3 2010 zaleznie od preferencji. Wagą sie tak nie róznia strasznie. Wazne zeby tobie spasowały.
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

kutper Foxy 40 to dość awaryjne widły ale jeśli chodzi Ci o roczniki to szukaj 2009/2010 fity.
Boxxer w tej kasie to wolałbym Teama niż Race i kombinowanie z niesprawdzonym do końca Protone.
888 rc3 evo ti 2010 można by szukać w tej cenie, inne 888 odpuść.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
kutper
Posty: 79
Rejestracja: 21.03.2010 19:56:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kutper »

Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

kutper Tak, tylko że trzeba się liczyć że nówki nie kupisz w tej cenie.
Jak nowy ma być to Boxx Team na polskiej gwarancji i nie ma co szukać więcej.
Tamten Fox 2008, ja bym odpuścił.
mlynooo Race + Protone i i tak zawsze gorzej niż Team na sprężynie, Motion Control to nie Mission Control i nawet sprężyną powietrzną tego nie zmienisz.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
balfa2step
Posty: 313
Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: balfa2step »

Spaced pisze:Bedzie lzejszy ale gorzej pracowac. Ile razy ja to na tym forum musze powtórzyc?

Zalezy ile razy chcesz popisywać się niewiedzą .
Twoja wiedza na temat pogorszenia jakośći pracy widelca ze spreżyną powietrzną protone jest poparta jakąkolwiek praktyką czy jedynie torią ? ( sam piszesz w innych tematach ze to nie tłumik i nie zmieni zasadniczo pracy amora)
I skąd to uwielbienie dla tłumików avi ? testowałes ? czy równiez wiedza forumowa ?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

balfa2step włóż głowe pod pociąg i sprawdz jak jest. Ja nie musze zeby wiedziec co sie stanie. Od tego mam takie coś między uszami.

Nie trzeba do tego praktyki. Sprezyna to sprezyna. Za charakterystyke pracy amora odpowiada tłumik. Sprezyna powietrzna pozwoli ci dokładniej ustawic amora i tyle. Dobry tłumik da duzo wiecej. No chyba, ze jezdzic lubisz na roztłumionym pogo, wtedy moze poczujesz cos u kolegi na parkingu.

A co do Avy, nie testowałem. To jest moja osobista opinia. Chce avy u siebie. Bedzie kasa to wywale tłumik z Boxxera WC i dam Avy. Poparte jest to tylko opiniami wielu użytkowników ale to i tak lepsze niz teoria o protone nie poparta ani teoria, ani praktyka, ani nawet logicznym mysleniem.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

kutper pisze: Który rok tego Fox-a?
http://allegro.pl/fox-40-rc2-203mm-skok ... 31381.html
http://www.pinkbike.com/photo/3096878/ Na podstawie tego to nie jest rocznik 2010, 2009 oraz 2008 tylko któryś ze starszych. Jeśli się mylę, to proszę, żeby ktoś z bardziej obytych w Foxach mnie poprawił.
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

GgG przeciez widać że to 2008. Buster, kolor goleni dolnych, naklejki.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
bazooczyskoDH
Posty: 305
Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
Kontakt:

Post autor: bazooczyskoDH »

pytanie do pana Spaced: jeżeli tylko tłumik a nie medium ściskane (powietrze czy sprężyna zwojowa) odpowiada za charakterystykę pracy to po co w amortyzatorach tylnych wg stosować inne sprężyny niż powietrzne? przecież niby to same plusy?regulacja pod dowolną wagę użytkownika,mniejsza masa itp.Sorry za OT(chociaż może nie do końca)
mlynooo
Posty: 1171
Rejestracja: 07.08.2004 11:47:51
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

Spaced pisze:mlynooo protone to nie tłumik nie poprawia pracy. Bedzie lzejszy ale gorzej pracowac. Ile razy ja to na tym forum musze powtórzyc?
a gdzie ja napisalem ze to poprawia prace ?????????
napisalem to jako opcja...
uproszcze ci bo pózno jest i moze nie zakumales.
do wyboru.
1. boxer team - cięzy lepszy tłumik
2. race + protone - powietrzny wideł, gorszy tłumik....
Cubus5 pisze:mlynooo Race + Protone i i tak zawsze gorzej niż Team na sprężynie, Motion Control to nie Mission Control i nawet sprężyną powietrzną tego nie zmienisz.
zgadzam sie, ale niektorym nie jest potrzebny zaawansowany tłumik, jedni wolą wage inni fajne tłumiki. dalem tylko taki przyklad.
Spaced pisze:Poparte jest to tylko opiniami wielu użytkowników ale to i tak lepsze niz teoria o protone nie poparta ani teoria, ani praktyka, ani nawet logicznym mysleniem.
Spaced a co tu jest do testowania ? jezeli wszystko jest sprawne w tym "tłumiku" to działa dobrze, zwykła powietrzna spręzyna. Nie rozumiem co tu do testowania...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

bazooczyskoDH Masz racje w przypadku powietrza tak jest ale raczej tutaj powietrze ma negatywny wpływ. Przednie amory ze sprezyna powietrzna juz ogarniaja charakterystyke podobna do sprezyn i tutaj chodzi mi o przód. Jasne w teori masz róznice ale powietrze o zblizonym zachowaniu do sprezyny da sie zrobic czego przykladem jest solo air. Wiesz ogólnie jak protone ma inna charakterystyke niz sprezyny to podejzewam, ze wiecej narzekania by było niz zajawki ;) Dlatego zakladam, ze zblizone to praca jest do innych systemów powietrznych.

mlynooo mi raczej chodziło o wypowiedz balfy. Sry. Ja sam po prostu nie rozumiem takiej zajawki na protone. Dla mnie praca nad waga każdego dnia.
balfa2step
Posty: 313
Rejestracja: 13.03.2008 11:54:01
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: balfa2step »

Spaced pisze:Poparte jest to tylko opiniami wielu użytkowników ale to i tak lepsze niz teoria o protone nie poparta ani teoria, ani praktyka, ani nawet logicznym mysleniem.
Spaced pisze: Wiesz ogólnie jak protone ma inna charakterystyke niz sprezyny to podejzewam, ze wiecej narzekania by było niz zajawki Dlatego zakladam, ze zblizone to praca jest do innych systemów powietrznych.

Skąd te podejżenia ? Nie tesotwałes (nawet na parkingu) , nie znasz pewnie nawet róznicy w budowie protone/ solo air , teraz Cię zaskoczę , jeździałem na boxxerze WC z solo oraz na teamie z protone ( i nie parkingu tylko na konkretnej trasie ) Team wypada zdecydowanie lepiej , nie nurkuje jak jest w przypadku solo oraz nie ''przelatuje'' przez cały skok ( jest to główna wada boxxw wc oraz innych RS z taką spreżyną np lyrika ktorego tez miałęm w innym rowerze )

Dlatego proponuję przed jakąkolwiek wypowiedzą negatywną lub pozytywną na temat nowych cześć dokłądnie je samemu przetestować a nie zachwycać się opiniami na zagraniczych forach.

Teraz może taka ciekawostka , w samych Włoszech sprzedano ponad 1000 zestawów protone - jest to chyba najlepsza recenzja sprzętu
( dane ze strony producenta )

I na koniec , zebym nie został posądzony o wspieranie polskiego dystrybutora

jeżdze na całkowicei innym amortyzatorze w ktorym nawet nie ma mozliwość zamontowanie protone lub avy .(KOWA)

PS :
Nowy 2010 RACE ma o ile się nie mylę lepiej dopracowany tłumik motion control od tego stosowanego w boxxerre TEAM 06-09 ktory to tak był wychwalany za pracę , dlatego nei wiem skąd to przekonanie ze prace Race bedzie słaba ?
EDDIE
Posty: 439
Rejestracja: 30.04.2004 21:11:08
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: EDDIE »

Spaced pisze:Ja nie musze zeby wiedziec co sie stanie. Od tego mam takie coś między uszami.
No właśnie, teoretyzowania ciąg dalszy...A bardzo często teoria nie ma nic wspólnego z praktyką.

Spaced pisze:Bedzie lzejszy ale gorzej pracowac. Ile razy ja to na tym forum musze powtórzyc?
Widocznie nikt dalej nie wierzy Twojej teorii.
Zresztą sam sobie później zaprzeczasz, że to tłumik odpowiada za charakterystykę widelca. Co śmieszniejsze na forum można było przeczytać wypowiedzi ludzi chwalących Protone właśnie z RACE. Ale nie, Twoja teoria jest wiarygodniejsza chociaż nie miałeś z tym w ogóle stycznośći i Protone pogarsza prace - LOL.

Spaced pisze:A co do Avy, nie testowałem. To jest moja osobista opinia. Chce avy u siebie. Bedzie kasa to wywale tłumik z Boxxera WC i dam Avy. Poparte jest to tylko opiniami wielu użytkowników ale to i tak lepsze niz teoria o protone nie poparta ani teoria, ani praktyka, ani nawet logicznym mysleniem.
Teoria o Protone? Jak narazie to Ty tylko cały czas teoretyzujesz i się mijasz z rzeczywistością.
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

balfa2step nie mówie ze race dziala slabo. Zgadzam sie ze solo air ma swoje wady ale to znaczy ze protone ma przewage nad solo air. Nad sprezyna watpie. Poniosło mnie troche i przepraszam ale kiedy poraz nty podczas rozmowy z kims słysze jak ktos mówi mi, ze kupic chce "tłumik" protone dla lepszej pracy to krew mnie zalewa.

EDDIE nie mam nic do protone. Uwazam, ze to bardzo fajny produkt dla odchudzenia bika. Janse, mozliwe ze jest dopracowany bardziej niz solo air. A co do tłumika to tak charakterystyke TŁUMIENIA. Eddie powiedz mi szczerze co jest wazniejsze w amorze? Tłumik czy sprężyna? Bo wlasnie to mnie irytuje ze cale forum uwaza, ze sprezyna ma wiekszy wpływ na prace amora niz tłumik co jest komedia.


A co do chwalenia - ja pisze ze protone jest do dupy? Ze zle pracuje i ze z race jest złe? Tylko sugeruje, ze sa lepsze rozwiazania? Czy moze skoro ktos chwali na forum protone to znaczy, ze jest to NAJLEPSZY produkt? Doszukujesz sie w moich słowach ataku na protone kiedy ja jedynie nie zgadzam sie, ze sprezyna moze w znaczący sposób wpłynać na prace amora. Jasne róznice bedą bo osiągniesz troche inna chke ugiecia samej sprezyny niz solo air czy stal ale to tłumik sie liczy.
I tak to jest teoria ale szczerze to jak tak tu wszyscy tak wierza w praktyke to czas zaczać sie homeopatycznie leczyć. Rzesze ludzi potwierdzaja działanie wody w leczeniu, głupia teoria sie nie zgadza ;)

W skrócie - protone tak ale raczej dla zbijania wagi ;)
EDDIE
Posty: 439
Rejestracja: 30.04.2004 21:11:08
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: EDDIE »

Ja myślę, że każdy wie, że to nie jest tłumik. Tylko mam nadzieję ludzie nazywają go sobie tłumikiem, tak jak przywykło się niektórym mówić adidasy na buty sportowe... (śmieszne porównanie :) )
Spaced pisze:A co do chwalenia - ja pisze ze Protone jest do dupy? Ze źle pracuje i ze z race jest złe?
Tak, w pierwszym poście napisałeś, że z Protone będzie gorzej pracować...

Tak samo jak kolejny raz piszesz że to nie jest sprawdzone. Gdzie nie jest sprawdzone? W Polsce? Dobra, załóżmy, że nie jest. Tylko jakim cudem możesz zachwalać Avy jeśli nikt tego u nas nawet nie ma?

I nie doszukuje się ataku, bo jak sam przyznałeś poniosło Cię i bezpodstawny atak widoczny jest/był jak na dłoni, a Twój ton wypowiedzi był jednoznaczny.

Ale chwała Tobie, że się przyznałeś do błędu i zmieniłeś ton wypowiedzi, bo niestety mijałeś się z prawdą i mogło by to wprowadzić niektórych w błąd.
http://www.pinkbike.com/photo/4852398/
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość