Demo 7 (09r) jaki dwupółek ?

kutper
Kontakt:

Demo 7 (09r) jaki dwupółek ?

Post autor: kutper »

Myślę nad zamontowaniem w moim Demo dwóch półek zamiast Totema. Nie mam kompletnie doświadczenia poza amortyzatorami jednopółkowymi.

Jeśli zdecyduję się na zmianę to po sprzedaży Totema powinienem mieć około 3000zł, za czym się rozglądać ?
mlynooo
Kontakt:

Post autor: mlynooo »

boxer team 2010

albo nowy boxer race + protone

ew jakies 888 albo fox
kutper
Kontakt:

mlynooo

A bardziej konkretnie? Który 888 - FOX , rocznik coś więcej?
Demo 7, 2009r,Boxxer 2010r http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=4906072
mlynooo
Kontakt:

kutper pisze:A bardziej konkretnie? Który 888 - FOX , rocznik coś więcej?
na 888 to ja sie nie znam.
fox 40 pewnie rocznik 2009 nawet za taki hajc.

gustuje raczej w boxxerach ;]
Spaced
moderator
Kontakt:

Post autor: Spaced »

mlynooo protone to nie tłumik nie poprawia pracy. Bedzie lzejszy ale gorzej pracowac. Ile razy ja to na tym forum musze powtórzyc?

Race + avalanche cart.kutper - Avalanche sprzedaje tłumiki do amorów. Boxxera race kupisz, moze nawet uzywanego i tłumik od avalanche. Jak nie to boxxer team, fox 40 09 lub 888 rc3 2010 zaleznie od preferencji. Wagą sie tak nie róznia strasznie. Wazne zeby tobie spasowały.
Cubus5
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

kutper Foxy 40 to dość awaryjne widły ale jeśli chodzi Ci o roczniki to szukaj 2009/2010 fity.
Boxxer w tej kasie to wolałbym Teama niż Race i kombinowanie z niesprawdzonym do końca Protone.
888 rc3 evo ti 2010 można by szukać w tej cenie, inne 888 odpuść.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
kutper
Kontakt:

Cubus5
Kontakt:

kutper Tak, tylko że trzeba się liczyć że nówki nie kupisz w tej cenie.
Jak nowy ma być to Boxx Team na polskiej gwarancji i nie ma co szukać więcej.
Tamten Fox 2008, ja bym odpuścił.
mlynooo Race + Protone i i tak zawsze gorzej niż Team na sprężynie, Motion Control to nie Mission Control i nawet sprężyną powietrzną tego nie zmienisz.