Strona 2 z 4
: 28.12.2010 12:01:25
autor: frango
magicracerx i
///Adamus radzę się wybrać do okulisty bądź czytać ze zrozumieniem... FLATBAR nie FATBAR

: 28.12.2010 12:11:05
autor: balfa2step
owczar pisze:V1 krótsza o 5 mm waży koło 275 gr i jest w tej samej cenie
http://www.sicklines.com/gallery/showph ... photo/5699
ta twoja waga to chyba dotyczy przyciętej do 680
frango pisze:magicracerx i ///Adamus radzę się wybrać do okulisty bądź czytać ze zrozumieniem... FLATBAR nie FATBAR
Chyba trzyma Cie jeszcze po Świętach .
: 28.12.2010 13:21:02
autor: ArthurGreen
Panie Frango - to jest dokładnie Fatbar nie flat..
: 28.12.2010 14:27:14
autor: frango
balfa2step i
ArthurGreen nie rozumiecie...
w moim pierwszym poście w tym temacie napisałem, że jeśli Hill nie będzie mieć FLATBARa - czyli kompletniej płaskiej kiery od Renthala, to niewielu będzie zainteresowanych produktem o dość przeciętnych parametrach i wystawiłem jęzor... czyli, była to ironia...
A że, z tego co mi wiadomo, Renthal nie ma płaskiej kierownicy w ofercie...
: 28.12.2010 14:28:19
autor: Spaced
balfa2step to waga jaka podawał producent i dotyczyła 711. Prawdziwa i tak była wyzsza. Pomijam fakt, ze sunline nie jest wytrzymała kiera. Lepszym przykladem jest juz tutaj elementa flat z realna waga 299g przy 760 szerokosci.
: 28.12.2010 14:29:07
autor: frango
Ja i tak czekam na niespodziankę od FSA

albo łyknę nowego Eastona Havoc CF

: 28.12.2010 18:31:44
autor: KFP
frango pisze:balfa2step i ArthurGreen nie rozumiecie...
w moim pierwszym poście w tym temacie napisałem, że jeśli Hill nie będzie mieć FLATBARa - czyli kompletniej płaskiej kiery od Renthala, to niewielu będzie zainteresowanych produktem o dość przeciętnych parametrach i wystawiłem jęzor... czyli, była to ironia...
A że, z tego co mi wiadomo, Renthal nie ma płaskiej kierownicy w ofercie...
ja za to zrozumiałem, teraz luknij na fotki ich teamowych maszynek co zapodał ZielonyArtur i powiedz mi czy ty chcesz zeby oni w ogole zbudowali wieże Eiffla z tych podkładek?

jakby im dać flatbar i kazać na nim jeździć bo jest modny to chłopaki mieli by już w ogole niezłe piramidy z tych podkładek a to co już teraz mają to niezła sieka

jak widać po tych fotkach im w cale flatbar do niczego nie jest potrzebny bo mogli by mieć spokojnie niżej kiere niż teraz nawet ze wzniosem - flatbar jest dla ludzi, którzy chcą mieć mega nisko kiere a ze względu na półki/mostki już niżej nie mogą to po prostu stosują flatbary zamiast risebarów
: 28.12.2010 21:23:18
autor: frango
Ależ Adamie, nie chodziło o to, czy, ile i jakie mają podkładki, jakie mają korony w boxxach... tylko o grę słów... ale widać była zbyt subtelna

: 28.12.2010 22:03:42
autor: Spaced
KFP niektórzy riderzy maja flaty i low risy bez podkladek. Inna sprawa, ze inaczej kiere ustawia sie na puchar swiata, a inaczej na lokalna plaska trase

: 28.12.2010 22:12:37
autor: Tom@s
a jeszcze inaczej ustawia się kierownicę na forum

: 29.12.2010 01:28:34
autor: lubella
Czytam czytam ten post i aż wierzyć mi się nie chce jak dużo PROSÓW mamy w naszym pięknym kraju:) 3mm w tą, 5mm w tamtą, + - 2 podkładki i mamy +10 do lansu i +6 do prędkości, wygrywamy zawody i jesteśmy zajebiści!!! Wszystko dzięki magicznej złotej kierownicy

Mój komentarz brzmi tak: kupujcie dużo drogich części:) Dzięki wam ten biznes się kręci!!!
: 29.12.2010 02:28:07
autor: Spaced
lubella to trzeba byc prosem zeby miec konkretne preferencje? Zwykly biker ma wejsc do sklepu i powiedziec "eee dajcie mi dowolna kiere, gowno mnie obchodzi jaka jest" ? Inna sprawa, ze z tego co wyszło w tym temacie Renthal bedzie cenowo podobny do wielu innych kier.
Inna sprawa, ze watpie zeby lans na podkładki dzialal skoro nikt ich nawet nie zauwaza poza forum

: 29.12.2010 08:43:54
autor: blackdemon
Kazdy 'pro rajder' musi miec nisko i szeroko.. Taka prawda

A jak widac, niekoniecznie wychodzi to na lepsze.
: 29.12.2010 09:09:21
autor: bike86
lubella poniekad sie z Toba zgadzam. Pewnie ze kazdy ma tam jakies swoje ulubione sety, ustawienia itp..ale czy nie dziwne jest ze nagle 80% gawiedzi preferuje plaskie kiery szerokie jak diabli ?

Nie ma sie co oszukiwac, marketing robi swoje. Sam sie na to złapałem, zakupiłem 760 mm..po sezonie przyciałem ja do 730 bo sie najzwyczajniej meczyłem (a mam 178 cm i proporcjonalna dlugosc rak). Grunt i podstawa to nie dac sie zwariowac. Teraz jak Artur wkleił foty kokpitów to pewnie 3/4 podłapie i zacznie sie era tysiaca podkladek
Co do samej kiery to tak jak ktos wczesniej napisał, wolny rynek swoje prawa ma. Hill na bank bedzie znowu wielka reklama i dzwignia i mnostwo uztkowniaków kupi ja własnie ze wzgledu na zawodnika. W sumie normalne i nie ma sie co bulwersowac, w koncu dowodzi to temu ze da sie na niej wygrac MŚ wiec zła nie jest

: 29.12.2010 10:02:09
autor: nopainnogame
bike86 na każdej kierze do DH można wygrać i tak samo jest z ramami. Ogrom ludzi widzi tylko znaczek lub nazwisko i za tą są w stanie zapłacić dużą kasę. Sam się teraz przy składaniu roweru nasłuchałem,że jak kupiłem mostek Straitline'a to też powinieniem mieć od nich pedały (które dla mnie są mega ciężkie). Te płaskie kiery też się jednak zmieniają - bez problemu można dostać bardzo szeroką kierę z dużym wzniosem (50mm),więc ten początkowy boom się zmienia.
Renthal mnie jakoś nie powala,ale to jest kolejna "kultowa" firma jak ostatnio nasłuchałem się o Chromagu. Parametry kiedy nie powalają w żadnym stopniu - lepiej choćby była dłuższa to można by ją przyciąć pod siebie.
Na forum był już kilka razy wielki szum (np.czy to za sprawą marki Commencal,czy masa osób chwalących Transition) i potem zostają tylko kupione pojedyńcze sztuki,bo polski rynek jest nudny - wszystkie produkty dotyczą często 3-4 firm (najlepiej to widać po scenie dirt/street, używana ramka do DH to tylko Big Hit itd.). Po części się temu nie dziwię,bo w praktyce się okazuje,że w Polsce nie ma danego modelu albo nam go nie sprowadzą albo kosztuje chore pieniądze i co najlepsze dystrybutorzy nie wiedzą co sprzedają

Przerobiłem teraz składanie roweru i w Polsce prawie niczego nie kupiłem,bo się poprostu nie opłaca ( nie warto patrzeć na gwarancję,bo z tym też jest często problem) i z multum dystrybutorów mogę pochwalić dokładnie
dwóch...
: 29.12.2010 10:48:27
autor: Zaborowski1
blackdemon pisze:Kazdy 'pro rajder' musi miec nisko i szeroko.. Taka prawda
bo co , bo ty masz wasko i wysoko ? wybieram to na czym mi sie lepiej jezdzi , czy to bedzie kiera 100 czy 800 czy 1000 to nie jest Twój problem jak rowniez to ze czy bedzie ona flatbarem czy tez nie. Ja nie wiem czemu to tak w Polsce jest ze jak sie czegos nie ma to sie wysmiewa drugie. Miales szeroka ? zle sie jezdzi ? to przytnij i nie nazywaj innych ''pro raiderami'' bo Tobie nie pasuje.
bike86 pisze:Nie ma sie co oszukiwac, marketing robi swoje. Sam sie na to złapałem, zakupiłem 760 mm..po sezonie przyciałem ja do 730 bo sie najzwyczajniej meczyłem
a ja mam 800 i skracam do 785 tylko przez szerokosc tras w polsce a nie przez to ze sie meczylem. Jak dobrze Ci sie jezdzi na 730 , ok , Twoja sprawa. Ale nie nazywaj marketingiem tego ze sa kiery po 830mm. Zwykla potrzeba rynku
Mój komentarz brzmi tak: kupujcie dużo drogich części:) Dzięki wam ten biznes się kręci!!!
hahahahhaha. A co , nie moge kupowac drogich czesci bo Ciebie np. na to nie stac ? boli bardzo ? Czy trzeba byc tak wielkim prosem zeby kupowac dobre,drogie czesci oraz stosowac podkladki ? dobre jaja mozna tutaj poczytac. Polskie kompleksy jednak wychodza
: 29.12.2010 11:25:57
autor: bike86
Zaborowski1 no sorry ale wez chlopie wyluzuj

Sam docinasz jakbys był jakis podrazniony na pukncie swoich 800 mm
lubella napisał post w tonie cynicznym, jak sie domyslam. Mi chodziło o to ze nie zawsze im szerzej tym lepiej. Smieszny jest niekiedy widok jakiegos drobnej budowy ridera który lezy niemal na 800 mm kierownicy ..i nikt mi nie wmowi ze tak mu jest wygodnie ;] Sam mam kontakt z mlodymi chlopakami (12-14 lat) których jak to Ty piszesz "stać" i powiadam Ci ze rodzice kupia im wszystko, byle by było akurat modne. Pewnie ze szeroka kiera to wieksza kontrola, ale wszystko ma miec swoje granice , niekonieczne wyznaczane przez producentów. Skoro 830 mm to potrzeba rynku to czemu nie zrodzila sie wczesniej? Mniejsi byli zjazdowcy czy trasy takie banalne?

Biznes.
: 29.12.2010 11:35:54
autor: lubella
uhu jaki wściekły

przy pisaniu posta pewnie zrobiłeś się czerwony hehe
zgadzam się z tobą co do jednego...
Zaborowski1 pisze:dobre jaja mozna tutaj poczytac
bike86 pisze: Laughing lubella napisał post w tonie cynicznym, jak sie domyslam.
chociaż jedna osoba zauważyła bo już myślałem ,że ze mną jest coś nie tak hehe
: 29.12.2010 13:19:00
autor: blackdemon
Zaborowski1, oczywiscie, bo 730mm to w dzisiejszych czasach wasko.. Jakos kilka lat temu 700tka to byla max i nikt nie narzekal, teraz w tym roku jakis wielki bum na szerokie szufle nastal.