W końcu doczekaliśmy się przedstawiciela tej uznanej firmy w PL
Renthal pozostaje na szczycie motocrossu od 35 lat z 142 tytułami Mistrza świata i 111 Mistrzostw USA. Uważany jest jako wiodący producent kierownic i zębatek na świecie. Produkty Renthal są zaprojektowane, opracowane i produkowane w zakładach w Stockport, w Anglii. Użytkownicy produktów Renthal mogą więc być pewni, że zostały one wyprodukowane przez przedsiębiorstwo prowadzone przez inżynierów z obsesją dla inżynierii, doskonałości i jakości. Zostało to uznane przez światowych liderów motocykli: Honda, Kawasaki, Suzuki i KTM wyposażając swe motocykle do motocrossu w kierownice Renthal.
Ta sama pasja i wiedza zdobywana od 1969 roku, została wykorzystana do stworzenia nowej gamy produktów rowerowych. Celem Renthal jest wykorzystanie najwyższej jakości materiałów, aby zapewnić części niezwykle lekkie i trwałe.
Ułamek sekundy, kilka gramów, kilka milimetrów. To wszystko się liczy. Witamy w świecie wygranej Renthala.
Flagowym produktem Renthala pozostaje kierownica o nazwie Fatbar (jako ciekawostka, tak samo nazywa się również model kierownicy do Motocrossu).
Renthal Fatbar® są używane i tworzone przy współpracy z najlepszym zawodnikiem na świecie - Sam Hill'em.
Specyfikacja:
•Wykonana z aluminium 7075 T6
•Głęboka anoda odporna na zarysowania
•Laserowo wypalana w miejscu mocowania kierownicy w celu łatwiejszego montażu
•Znaczniki do cięcia
•Kolor Alugold
•Waga: 345g
•Średnica mocowania 31.8mm
Dostępne w 2 wersjach:
Low: Szerokość 750mm, wznios 20mm, gięcie 5 stopni do góry oraz 7 do tyłu
High: Szerokość 712mm, wznios 38mm, gięcie 5 stopni do góry oraz 9 do tyłu
Kurde, mam mieszane uczucia co do wyglądu kierownic ... są po prostu brzydkie. Wiadomo na wyglądzie się nie jeździ, ale mimo wszystko estetycznie stoją słabo.
Hurra już widzę jak wszyscy stoją w kolejce... Uwaga może ich zaraz zabraknąć więc sam się już idę ustawić. Biorę namiot, zgrzewę browara i szwagra bo może będzie z przydziału jedna na głowę, a niech się chłop do czegoś przyda
Jakoś tylko cen nie dojrzałem więc nie wiem czy brać Żubra czy może VIPa, żeby mi na kierę napewno wystarczyło.
Szczerze to jak wyszły te kiery to strasznie zawiedziony byłem. Super renoma w MX ale to co oni oferuja do MTB jest zwyczajnie srednie. Jasne będzie mocne ale w tej cenie jest dużo mocnych kier o podobnej lub nizszej wadze.
Fajna alternatywa ale po tym jak nakrecili wszystkim smaka oczekiwałem wiecej.
frango W pierwszym poście podane jest że Hill ją używa.
Wydaje się że kierownica spoko dla tych którzy szukają czegoś "pancernego", choć ~350g nie jest aż taką wagą zaporową. Kto co lubi, Steve Smith jeździ prawie na 20kg maszynie i ogarnia fest. Słyszał ktoś cos wiecej o kierze Hill'a, czyżby 712mm bo wznios wydaje sie 38mm ?
groochas W łeb to możesz się sam puknąć to może ytenligencja krakowska zaskoczy bo widzę, że pojęcia ironii, sarkazmu i parabol są ci mocno obce. Co aż mieszkańcowi stolicy inteligentów nie przystoi.
A dla nie umiejących czytać ze zrozumieniem wykładam łopatologicznie:
kolor jak ruski plastik(choć to rzecz gustu), dystrybutor mały, więc pewnie będą 4 kierownice, a reszta na zamówienie. Co za tym idzie pewnie jakby coś z kierą było nie tak - czekanie 3 miesiące za kierownicą bo "przykro nam ale dostawa nowych we wrześniu". Waga 345gr za 750mm przy 20mm. V1 krótsza o 5 mm waży koło 275 gr i jest w tej samej cenie. A skoro wszyscy tak tną każdy gram to ta kierownica to przy obecnych realiach rynkowych bzdura.
Poza tym gdyby to faktycznie było takie super to więcej tego typu kier widać by było na trasach (i nie piszę tutaj o Polsce)
ArthurGreen dobre fotki - a jeszcze pamiętam jak przy prezentacji nowego demo (podobno opracowanego z uwzględnieniem uwag riderów) tak się gość ze speca chwalił, że zmniejszyli wysokość główkę, żeby kokpit mógł być niżej
Moda modą, a zawodnicy jakoś na innych sprzętach/ustawieniach jeżdżą