Nowa rama do 4 tys
mlynooo jakie lepsze? Rama była niesamowitym krokiem naprzód i pierwsze 2 lata miała bardzo mało konkurencji. Dalej jest to bardzo dobra rama za rozsadne pieniadze. Zwłaszcza biorac pod uwage głowke 1.5 cala. Do zawieszenia moznaby miec pare ale (wymagania progresywnego dampera czy przelatywanie przez skok bardziej niz nowe konstrukcje) ale akurat ramy w cenie <5k za nówke żadko oferują wiecej niz niedziela.
Ja wiem, ze jest popularna i fajnie jej nie lubic ale jakbym musiał budżetowo bardziej ramke ogarniac to pierwszym pomysłem własnie byłby IH.
Ja wiem, ze jest popularna i fajnie jej nie lubic ale jakbym musiał budżetowo bardziej ramke ogarniac to pierwszym pomysłem własnie byłby IH.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
pit240, w polsce onli specjalajzet, ajren hors and dżajant! Wszystko inne to gowno! Kona peka pod glowka po skoku z kraweznika, Norco ma malo sztywne wahacze, Omen spawany w mielcu a Orange nie ma pracy. Wiec nie licz, ze doradza ci cos innego..
Jak dla mnie to bierz omena albo emesa, polska produkcja a to duzy +. No i cena akceptowalna jak za nowa ramke.
Jak dla mnie to bierz omena albo emesa, polska produkcja a to duzy +. No i cena akceptowalna jak za nowa ramke.
Spaced ale nie 4k za ta rame, bez przesady. Jaka konstrukcja z przed 6 lat ma tak wygorowana cene ?? to jest chore dla mnie. To jest fajna rama jak ktos ma budzet 2,5 k na rame, ale nie 4k.
sooorrryyy 1000 funtow ?!!!!!! WTF ?@#$ za rame ktorej od kilku lat sie nie produkuje.. Dla mnie ten link to sie nadaje jako kawał, żart.
mlynooo 4k za nową rame o takich parametrach ma sens. 1000 funtów przy obecnym kursie to moze lekko za duzo. Zreszta wazne jest kiedy byla produkowana czy czy nadal jest dobra? Szczerze na postawie, ze musi byc nowa rama projektancji tłuka własnie kase (i z tego samego powodu firmy czasem projektuja nowa rame, nawet jesli stara jest bardzo dobra).
Ja nie mowie, ze to jedyna opcja ale za 3500zl w dobrym stanie rama czy za 4k nówka sa do wziecia i w tym przedziale cenowym to nadal jest super wybór. Za ponad 4 koła bym nie brał bo juz wiecej opcji ale do 4? Co masz? Omen bez dampera? Emes nie sprawdzony. Cane?
btw. Za 2.5k to kupisz sundaya w stanie rozkładu.
Ja nie mowie, ze to jedyna opcja ale za 3500zl w dobrym stanie rama czy za 4k nówka sa do wziecia i w tym przedziale cenowym to nadal jest super wybór. Za ponad 4 koła bym nie brał bo juz wiecej opcji ale do 4? Co masz? Omen bez dampera? Emes nie sprawdzony. Cane?
btw. Za 2.5k to kupisz sundaya w stanie rozkładu.
Pozostawię to bez komentarza. . .Spaced pisze:btw. Za 2.5k to kupisz sundaya w stanie rozkładu.
Na CRC jest nowy gambler na trochę więcej niż ty masz, ale myślę że to może być ciekawa propozycją. Masz w nim regulowany skok 190-210-230 oraz kąt główki. W komplecie masz sztyce, Vivida, oś i co najważniejsze gwarancje.
polecasz omena którego pewnie w życiu na oczy nie widziałeś i emesa ,którego na którym nikt jeszcze nie siedział. Jeśli tak kochasz polskie produkcje mistrzu katalogu to kup sobie poloneza.blackdemon pisze:pit240, w polsce onli specjalajzet, ajren hors and dżajant! Wszystko inne to gowno! Kona peka pod glowka po skoku z kraweznika, Norco ma malo sztywne wahacze, Omen spawany w mielcu a Orange nie ma pracy. Wiec nie licz, ze doradza ci cos innego..
Jak dla mnie to bierz omena albo emesa, polska produkcja a to duzy +. No i cena akceptowalna jak za nowa ramke.
uhhhh gorąca dyskusja, to lubię!! Mój błąd że w 1 poście nie zaznaczyłem jeszcze jednej dla mnie ważnej kwestii - fajnie jeśli ramka będzie w miarę bezobsługowa. Nie specjalnie się lubuję w grzebaniu przy rowerze. Widzę jednak że mój budżet nie pozwala poszaleć jeśli rozglądam się za nówką. Zakup planowałem zrobić w okolicy marca (dlatego min aukcje na allegro traktuję jako wyznacznik co można mieć za tą kwotę) więc może do tego czasu uda się jakiś grosik dozbierać i wybór lekko wzrośnie ( czy może jednak np 5 tys nadal na to nie pozwoli? ). Powoli zaczynam rozważać też przeczekania jeszcze jednego sezonu i sprawdzeniu czy nie uzbiera się 13 000 na całe demo (bo 9 000 na ramę to już bez sensu) ale to może się nie udać dlatego chciałem coś zmienić teraz a potem spokojnie zbierać do emerytury na demo. Jeszcze jedno pytanie - czy dla mnie jako osoby która nie ma pojęcia o zawiłościach technicznych zmiana z furana np na omena lub emesa da dużą odczuwalną różnicę w pracy zawieszenia?
http://www.pinkbike.com/video/214241/
obojetnie co bys nie kupil i tak będziesz czuł roznice. Furan jakiejs pięknej geo nie ma.pit240 pisze:czy dla mnie jako osoby która nie ma pojęcia o zawiłościach technicznych zmiana z furana np na omena lub emesa da dużą odczuwalną różnicę w pracy zawieszenia?
Ja miałem taki sam problem w zeszłym sezonie. Nowa rama za ok. 4tys. Wybrałem omena i jestem zadowolony, nawet bardzo. Dodadkowo dostajesz napinacz ktory tez troche kosztuje. Co nie wybiezesz napewno będziesz czuł roznice w porownaniu do furana ;]
GgG no nie jest złą ramą, ale cena 5k za tą ramę to gruuba przesada.GgG pisze:sunday naprawdę nie jest złą ramą. Wiadomo, że teraz standardy się zmieniły, co innego jest modne, ale to nie ujmuje zaletom iron hrose'a.
mam jeszcze jedną prośbę o porównanie mi 2 ramek - omen kontra demo 8 z 2009 roku
http://www.twomark.pl/sklep.php?s=produ ... &id_typu=1
Omen z damperem to już ta sama półka cenowa. Choć liczyłem że w omenie mogę przełożyć swojego 6way'a i zaoszczędzić. Jeśli padnie też opinia porównująca dampery 6way-dhx 5.0 coil-ELKA SUSPENSION Stage 5 będę wdzięczny. Spasiba
http://www.twomark.pl/sklep.php?s=produ ... &id_typu=1
Omen z damperem to już ta sama półka cenowa. Choć liczyłem że w omenie mogę przełożyć swojego 6way'a i zaoszczędzić. Jeśli padnie też opinia porównująca dampery 6way-dhx 5.0 coil-ELKA SUSPENSION Stage 5 będę wdzięczny. Spasiba
http://www.pinkbike.com/video/214241/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości