Scott Gambler FR10 2008 r.- czy warto?
Ja zaufałem jednemu angolowi. Niby ebay i pay pal ale konto na ebay jakoś używane nie było za często. Jedyna rzecz na jakiej mnie zrobił w *****(powiedzmy bo tragedii nie ma) to przesyłka. Umówiliśmy się na 60Ł(royal mail + pakowanie), a okazało się że jego matka ma w robocie podpisaną umowę z kurierem i ostatecznie posłał za darmo o czym mi nie powiedział. Tzn 100% pewny nie jestem ale nie wydaje mi się aby kurier wyszedł taniej niż ta ich poczta. No i damper leje jednak(w ogóle rama w stanie prawie idealnym, ale nie konserwowana za bardzo) ale tragedii nie ma bo i tak chciałem go rozebrać... a pisać do niego w tej sprawie mi się nie chce bo i tak pewnie gówno zdziałam.
Wcześniej aukcja była na kup teraz za 1600 funtów i licytacja od 800. Chciałem zalicytować za 800 ale miał zablokowana opcję licytacji z Polski. Przez maile dogadałem się z nim na 1000 razem z wysyłką do Polski. Koszty wysyłki w granicach 60- 70 funtów, tydzień czekania na paczkę. W razie wała zawsze jest program ochrony PayPal, który działa lepiej niż POK w Allegro.bamix71 pisze:...jak dla Mnie to " smierdzi"...kto normalny sponsoruje wysyłkę za free do Polski jak w aukcji tego nie ma???no może poza aukcją się z Nim dogadałeś ale to inna sprawa....Twoja kasa i problem
Ja myslalem ze LSC na 0 i HSC na Max, az sie amor zacznie dusic na szybszych elementachquake pisze:Z reszta, nawet szybka kompresja w DH nie powinna byc przesadnie "miekka" - wbrew opinii forumowych wymiataczy, amor w zjezdzie powinien miec dosc sztywno ustawiona zarowno wolna jak i szybka kompresje.

-
- moderator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
- Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
- Kontakt:
Chyba znow bedziesz musial przeprosic za niewiedzeVin_OSW pisze:Na PB był artykuł o "tuningu" MiCo, że wywala się Floodgate i w tedy też regulacja wolnej jest prawie bezużyteczna. Czemu to ma służyć skoro wolna jest tak ważna?

Wolna kompresja jest BARDZO wazna (o ile nie jest sie parkingowym testerem), dlatego wlasnie w Mission Control, po wywaleniu Floodgate, regulacja wolnej kompresji dziala.
Floodgate w tym tlumiku odgrywa nieco inna role niz w MoCo i mozna sie go pozbyc, zachowujac przy tym pelna sprawnosc wolnej kompresji.
Zauwaz, ze Mission Control DH nie ma wcale Floodgate, mimo ze ma regulacje LSC.
-
- moderator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
- Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
- Kontakt:
Z tego co wiem, to Floodgate w MiCo dziala tylko jako taka aktywna blokada skoku, wywalic oczywiscie mozna.Vin_OSW pisze:Czyli Floodgate to tylko blokada skoku tak? Można ją wywalić jak to na PB pokazali?Wolna regulacja działa, ale podobno w mniejszym zakresie. Tak w 43Ride było napisane przynajmniej
Nie wiem jak dzialaja regulacje, bo jakos tak wyszlo, ze gdybym mial zmieniac amortyzator, to celowalbym w Boxxera, czyli w MiCo DH, a tym samym nie interesowalem sie zbytnio budowa zwyklego MiCo.
Z moich informacji wynika, ze po takim zabiegu wolna kompresja dziala jak trzeba.
Najlepiej samemu sprawdz

43ride to nie encyklopedia tylko zbiór tekstów nadesłanych przez ludzi chcacych sie wypowiedziec. Nie zawsze ten kto sprawdza tekst ma wiedze zeby to ogarnac i wlasnie sa takie buble jak minimalna regulacja kompresji czy gadanie, ze dampery ze zbiorniczkiem wyrównawczym sa bardziej progresywne...
Znowu tomasa opierdolic bedzie trzeba ze przepuszcza takie pierdoly co ludziom wmawiaja, ze LSC sie do enduro nadaje. U mnie w boxxerze wc 2010 jakos bez floodgate amor bazowo i lsc dziala, mozna dac bardzo duzo. I nie jest to złe, w sam raz na trase gdzie wybic wiecej jest.
Znowu tomasa opierdolic bedzie trzeba ze przepuszcza takie pierdoly co ludziom wmawiaja, ze LSC sie do enduro nadaje. U mnie w boxxerze wc 2010 jakos bez floodgate amor bazowo i lsc dziala, mozna dac bardzo duzo. I nie jest to złe, w sam raz na trase gdzie wybic wiecej jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości