Scott Gambler FR10 2008 r.- czy warto?
Scott Gambler FR10 2008 r.- czy warto?
Otóż mam możliwość zakupu w/w sprzęta za 4.600 zł. Wszystkie części seryjnie montowane w tym roczniku. Na zdjęciach trochę przetarte korby, sztyca, rysy na goleniach. Warto?
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
- Kontakt:
A więc z części (bez tłumaczenia na PL, ale wszyscy wiedzą o co chodzi):
Frame: Gambler alloy 7005 hydroformed tubing FR geometry. Adjustable headset for 11/8 and 1.5 inch. IDS interchangeable dropout with 12mm thru axle. Rock Shox Vivid 5.1 coil high & low speed rebound adjust compression and drop stop system
Forks: RockShox Totem IS 180mm coil oil with motion control and rebound adjust
Gears: SRAM X9 medium cage rear derailleur
Shifters: SRAM X9 trigger shifter
Chainset: Truvativ Holzfeller DH 1.1 36T with E.thirteen supercharger bashguard
Brakes: Avid Code 4 piston with 203mm rotors
Wheels: Mavic EX 325 32H rims built on Scott pro front and DT Swiss FR 340 rear hubs
Tyres: Maxxis Minion DHF 26 x 2.5 front and High Roller 26 x 2.5 rear
Handlebars: Scott Pilot FR 1.5 Pro with 38mm rise
Stem: Truvativ Holzfeller OS 55mm
Saddle: Scott Gambler with soft tail protection
Seatpost: Scott Pilot FR telescope
Frame: Gambler alloy 7005 hydroformed tubing FR geometry. Adjustable headset for 11/8 and 1.5 inch. IDS interchangeable dropout with 12mm thru axle. Rock Shox Vivid 5.1 coil high & low speed rebound adjust compression and drop stop system
Forks: RockShox Totem IS 180mm coil oil with motion control and rebound adjust
Gears: SRAM X9 medium cage rear derailleur
Shifters: SRAM X9 trigger shifter
Chainset: Truvativ Holzfeller DH 1.1 36T with E.thirteen supercharger bashguard
Brakes: Avid Code 4 piston with 203mm rotors
Wheels: Mavic EX 325 32H rims built on Scott pro front and DT Swiss FR 340 rear hubs
Tyres: Maxxis Minion DHF 26 x 2.5 front and High Roller 26 x 2.5 rear
Handlebars: Scott Pilot FR 1.5 Pro with 38mm rise
Stem: Truvativ Holzfeller OS 55mm
Saddle: Scott Gambler with soft tail protection
Seatpost: Scott Pilot FR telescope
-
- Posty: 556
- Rejestracja: 13.11.2010 09:52:52
- Lokalizacja: Kalisz/Wrocław
- Kontakt:
Re: Scott Gambler FR10 2008 r.- czy warto?
Zdjęcie trochę lepszej jakości. Koleś twierdzi, że z rama wszystko ok. Niestety nie mam możliwości obejrzenia przed zakupem. Mam nadzieję, że się nie wpakuję na minę.
...no więc tak...koleś ma 4 komentarze...wysyłka tylko na terenie Uk...więc z pseudo 4.600 (zależy od notowania waluty...a w banku parę punktów więcej)...dolicz koszt wysyłki na terenie Uk(jak masz znajomych)+przesyłka do Pl...odpowiedz gotowa 
p.s bo nie doczytałem...zaoszczędzisz jeżeli Ty lub ktoś odbierze Sam...

p.s bo nie doczytałem...zaoszczędzisz jeżeli Ty lub ktoś odbierze Sam...
Radix
Ja pierdole w tym poscie tak bardzo nie masz racji, ze nie wiedziałem, ze to mozliwe.Vin_OSW pisze:Po co komu wolna kompresja i blokada skoku w DH?
1) Motion Controll od Mission control nie rózni sie pokretłami tylko JEST TO ZUPEŁNIE INNY TŁUMIK. Floodgate i LSC pokretło miałes też w boxxerach z MoCo (06-09)
2) Po co wolna kompresja? Taak amor w dh ma zbierac liscie i przy kazdym hamowaniu czy lądowaniu chopy katapultować użytkownika przez kiere. Stabilność amora w dh wcale sie nie liczy...
Po takim komentarzu wiem tylko jedno - nie wiesz jak dziala ani jak ustawic zawieszenie. Tylko po co w takim razie sie wypowiadac?
A co do totema - MoCo to dalej dobry tłumik. Mniej regulacji boli ale bez przesady. Zreszta zawsze mozna znalesc kogos kto wymienia MiCo z totema na inny tłumik i kupic po taniosci

-
- moderator
- Posty: 2111
- Rejestracja: 19.04.2004 14:55:53
- Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
- Kontakt:
I TO JAK!!Vin_OSW pisze:Mylę się?
Dokladnie... i przy wybiciach hop tez sie ma zapadac!Spaced pisze:Po co wolna kompresja? Taak amor w dh ma zbierac liscie i przy kazdym hamowaniu czy lądowaniu chopy katapultować użytkownika przez kiere.
I w zakrecie, zeby przy wejsciu w bande kat glowki z 64* nagle stawal sie 70* - przeciez wtedy lepiej sie skreca



...Z reszta, nawet szybka kompresja w DH nie powinna byc przesadnie "miekka" - wbrew opinii forumowych wymiataczy, amor w zjezdzie powinien miec dosc sztywno ustawiona zarowno wolna jak i szybka kompresje.
A co do Gamblera, to uwazam tak jak chyba wszyscy powyzej pisali - cena dobra, bierz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości