: 12.05.2011 13:17:30
...Mondraker Prayer ma dokładnie 171mm skoku i to styknie nawet na lokalne traski...
Tu się nie zgodzę, bo najważniejsze są przekroje profili, grubości ścianek w odpowiednich miejscach, rodzaj materiału i multimum innychthot pisze:stare chińskie przysłowie mówi, że to co cięższe to mocniejsze:) sprawdza się nie tylko w rowerach.
Daj liste czesci ale to niemozliwe by byly lekkie. Na ramie 2-3kg nie zejdziesz. Raczej 1-1.5kg i uwierz mi rower z przedzialu 16.5-18kg wcale od twojego slabszy byc nie musi. Twoje 888 sa np ciezkie glownie przez chore ilosci oleju, nie dlatego ze sa wytrzymale.thot pisze:To muszę w wagę zainwestować, bo moje podzespoły wydają się być naprawdę bardzo lekkie (poza amorkiem) i nie wiem jak można zejść 4kg zakładając, że w ramie jest dodatkowe 2-3kg. Z 2 strony stare chińskie przysłowie mówi, że to co cięższe to mocniejsze:) sprawdza się nie tylko w rowerach.
Jaki olej 3x ciezki? Myslisz, ze amory oleju inne nie maja? To jest sprezyna stalowa vs powietrzna. Olej odpowiada za tlumienie i jest w KAZDYM amorze. Fox 40 wypada blado w porownaniu do 888RCV? Nie chce ci nic mowic ale masz bardzo prosty i slaby tlumik tam, nad rc3 ze starszych rocznikow tez wolalbym foxa albo boxxera. Ktos ci niezlego kitu nawciskal bo jak czytam co piszesz to dochodze do wniosku, ze na prawde douczyc sie o sprzecie musisz bo inaczej nie zlozysz sensownego roweru do tego co ci potrzeba.thot pisze:Co do powietrza to racja, ale próbowałem się przekonać i nie mogę! Olej 3x cięższy, ale póki co nawet topowy FOX w porównaniu do oleju wypada blado.
Spaced pisze:rame
thot pisze: rama (Versus+Roco tstr)
thot pisze:eszta waży podobnie u wszystkich
Dobra rozwikłałeś zagadkę... zapomniałem, że mam dętki DH bez kompromisuSpaced pisze:Detki dh pewnie masz, a to moze byc nawet 2kg zalezy jak poszalales