Strona 2 z 2
: 02.10.2011 08:54:20
autor: maciekbike
matidh1 Moze nie miałem m9 ale miałem m6 , teraz mam glorke 2010 . Powiem CI ze glorka duzo lepiej sie porwadzi . Jak jezdzilem na m6 to musiałem walczyc z rowerem na bandach . No glorce nie ma tego problemu . Glory jest duzo bardziej zwinna , skoczna , a praca praktycznie identyczna ... Wiec jak bym mial teraz wybierac to glorke , pozdro

: 02.10.2011 09:43:49
autor: spz
off_road pisze:Glorka jest progresywna do 140mm i degresywna od 140 do dobicia.
To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresja
Jade, twardo twardo i nagle korbami wbijam sie w ziemie i zamykam zawias. Zawieszenie marzenie
freed pisze:giant ostatnio poprawił swoją obsługę w stosunku do klienta i programy gwarancyjne... Jedyny problem jaki nęka gianta w ostatnich latach to pękające linki w modelu Reign X 2010-2012 ale bez problemu ludzią wymieniają te części...
ludzi
om
Kolega czeka juz 3 tydzien. Najpierw powiedzieli ze tego nie ma i czas oczekiwania 1,5 miesiaca. Pozniej ze za 2tyg sprowadza z Holandii bo w PL tego nie ma. Jaka cena, tego nie wie nikt.
BikerJG pisze:Polaczki
Polaczkiem to moze Ty jestes. Jak sie w kraju nie podoba to zmien obywatelstwo i wyjedz. Polaczku....

: 02.10.2011 09:47:06
autor: off_road
spz pisze:To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresja
trek session najnowszy ma tak samo

Niestety wykresy mowią same za siebie. Odpal sobie linkage i porownaj. Sunday, nowa glorka, i session maja wlasnie progresje do polowy i degresje od polowy

Normalnie książkowe przyklady krzywych pod powietrzne dampery
Tyle ze w polozeniu przy dobiciu przelozenie i tak jest relatywnie małe
Twoje myslenie jest prawidłowe ale w przypadku gdy nie ma dampera w ramie

i pracuje na sucho.
Po wlozeniu dampera zaczynają sie dziac cuda bo damper i jego odpowiednie ustawienie, zaworowanie itp. Zaczyna całą krzywą ugiecia odmieniac wedle tego co producent przewidział

Można ją nawet wyprostować.
: 02.10.2011 09:51:58
autor: spz
Tak myslalem, ze wsadzajac dampera wszystko sie zmieni. Z reszta teraz dampery maja regulacje wolnej szybkiej kompresji, odbicia, twardosci, itd. wiec zawsze mozna ustawic pod siebie prace zawieszenia.
A degresja jest bardziej pod powietrzne dampery gdzie medium jest dosc malo scisliwe

: 02.10.2011 10:14:59
autor: off_road
bajer w tym ze w miare ugiecia sprezyna daje coraz wiekszy opor dzieki takiej krzywej masz łykanie dużych przeszkod praktycznie całym skokiem. A odbojnik + objetosc i cisnienie powietrza w komorze daje ochrone przed sztywnym dobiciem.
W skrucie wpadasz na korzen wysokosci 19cm to sie zawiecha ugnie o 19cm
Typowe zawieszenie pod racing zdecydowanie nie nadajace sie do latania duzych dropow (przy tym samym ustawieniu dampera oczywiscie)
: 02.10.2011 19:05:48
autor: matidh1
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Zdecydowałem ze bede kupował m9 teraz tylko musze gdzies poszukac samej ramy za dobre pieniadze.
: 02.10.2011 19:18:27
autor: GgG
byla na ebay w Anglii, poszukaj moze jeszcze jest
: 02.10.2011 21:56:42
autor: SegatiV
Dajcie bana - BikerJG proszę !
Co degresywności na początku skoku, miałem i nie polecam, straszna kapa na szybkich tarkach, zawieha gubi się, i nie wybiera.
: 03.10.2011 09:27:08
autor: off_road
Hmm ale te ramy maja progres na poczatku nie koncu
edit. O teraz widze odnosnie ktorego posta jest wypowiedz

: 03.10.2011 09:30:29
autor: SegatiV
off_road mój post odnosił się do tego:
spz pisze:To jakis zart ze strony gianta? Wg mnie charakterystyka powinna byc zupelnie odwrotna. Najpierw degresja pozniej progresja
Jade, twardo twardo i nagle korbami wbijam sie w ziemie i zamykam zawias. Zawieszenie marzenie
