Teraz jakoś dziwnie trafiłem z powrotem do tego tematu.
off_road pisze:.
Ja wiem że za punkt honoru uznałeś ośmieszanie mnie z racji tego iż stwierdziłem że twój pomysł na wsadzenie sprężyny 2.25" do dampera 3" można nagrodzić "Kretynem roku"... ale cóż.
W sumie raczej nie planowałem wrzucać tutaj zdjęć z gotowego tłumika ale jak jesteś takim dupkiem to żeby jeszcze pokazać twoją ignorancję zrobię to. Gdzieś w tym tygodniu gdyż wszystko do mnie wróci i wymyślę jak najmniej inwazyjny sposób zamontowania zaworu tłumienia bo nie będę go zaprasowywał.
Inna sprawa... gdzie widzisz uszkodzony w imadle zawór tłumienia kompresji to ja nie wiem. Ja na moim zdjęciu które tu wkleiłeś widzę odcięty kawałek rurki tłumika, wyjęty zawór kompresji z dolnej części tłumika, wysunięty z reszty rurki tłumika zawór tłumienia powrotu razem z jego popychaczem. Tłumik przeciąłem świadomie gdyż jest to jedyna droga do jego naprawy(a nie kupna nowego - w dodatku nie do dostania bo modeli 2001 już nie ma). Jak jesteś zbyt ograniczony aby to widzieć to trudno.