RS Vivid 2014
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 19.02.2010 20:23:55
- Kontakt:
-
- Posty: 742
- Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Ciekawe, ze tłoczysko mają mega szerokie co wymaga stosowania dużej powierzchni uszczelek.
Nie prościej było zmniejszyć tłoczysko, co za tym powierzchnie tarcia uszczelek i po prostu zminimalizować opór?
No ale kosmos technologia
W każdym bądź razie wielki szacun dla marketingowców, wpadli na genialny pomysł który działa wzbudzili kontrowersje które się komentuje wszędzie.
A jak wiadomo nie ważne co mówią grunt, żeby mówili
Reklama wirusowa 
Na filmie ładnie widać co ma w środku

Nie prościej było zmniejszyć tłoczysko, co za tym powierzchnie tarcia uszczelek i po prostu zminimalizować opór?
No ale kosmos technologia

A jak wiadomo nie ważne co mówią grunt, żeby mówili


Na filmie ładnie widać co ma w środku


Jako marketingowiec moge Ci powiedzieć, że nie do końca prawda. Ważne żeby kupowali a press release nowego vivida i tak by wszyscy obgadywali bo mamy bardzo hermetyczną społeczność w sporcie. Pewnie i tak pójdzie bo wiekszosc ludzi nie zczaiła problemów z ta akcją marketingową ale wymagających klientów sobie tym nie złapią.off_road pisze:No ale kosmos technologia W każdym bądź razie wielki szacun dla marketingowców, wpadli na genialny pomysł który działa wzbudzili kontrowersje które się komentuje wszędzie.
A jak wiadomo nie ważne co mówią grunt, żeby mówili Reklama wirusowa
Ale kiedy twoje press release i tak maja duzy zasieg to nie trzeba kontrowersji. Kontrowersja to tania metoda na reklame, RS nie potrzebuje tanio, potrzebuje dobrze. Wszyscy znają RSa, problemem jest u nich wizerunek i w to powinni inwestować więc wręcz odwrotnie do kontrowersji.off_road pisze:Spaced jak najbardziej masz rację kwestia tego, że kontrowersyjna kampania zwykle wzbudza większy odzew publiki.
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Jak kolega wyżej OEM i Cena. A czemu jest więcej fiatów niż Lambo?nukianuki0 pisze:Tak,tak.
Więc jakim cudem 2/3 rynku należą do RSa?
Krytykuje konkretną akcje marketingową. Wpadki nawet najlepsze firmy majanukianuki0 pisze:A co do marketingu(nie znam się na tym)ale chyba chodzi tu o to aby sprzedać,im więcej tym lepiej a RS się sprzedaje i to są fakty.
A jednakThe RockShox Vivid and Vivid Air will be available to all at your local bike shop and distributor starting May 2013. The new Counter Measure, Dual Flow Adjust Rebound, and Rapid Recovery technologies in the all new Vivid and Vivid Air are just too good not to share with anyone and everyone who wants to ride the most advanced piece of rear suspension ever made by RockShox. There are already numerous top professional athletes racing it and more than 30 of the world's leading bike manufactures who will be equipping it globally.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości