CCDB - różnice w rocznikach

off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

daj link. I dodaj cenę tulejek :)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Ron2013
Posty: 257
Rejestracja: 14.01.2013 13:33:50
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

CCDB - różnice w rocznikach

Post autor: Ron2013 »

"off_road" jak już chesz być taki precyzyjny, to najpierw uzupełnij wiedzę a póżniej pisz, bo wiele rzeczy o których napisałeś, to Twoje bajki, czyli kogoś kto nie używa danego rozwiązania a wie lepiej i tak;
1. Łożyska igiełkowe są uszczelniane a co więcej bieżnie są nierdzewne
2. Podane przez Ciebie ceny, to Twoje wartości i nie są zgodne z prawdą a ceny zakupu sa zeleżnie od producentta i wersji od 30 do 70 Euro- jesli ktoś chce łożyska ceramiczne,
3. Podany powyżej link jest do producenta takich łożysk - firma CRC, oferuje także wersje do CCDB - właśnie instaluje 3 komplet w kolejnej ramie. Z tego co wiem to jest jeszcze conajmniej 3 producentów takich łożysk do CCDB, tak do starego rozmiaru 16mm i nowego mniejszego. Wystarczy poczytać.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

oj Ron przepraszam po prostu zapomniałem, ze jesteś alfa i omegą w każdej dziedzinie.

Cenę za zestaw podałem nie za samo łożysko. A ty nagle z samym łożyskiem... żeby lepiej wyglądało. He he

zonk bo samo łożysko więcej kosztuje niż cały zestaw oryginalny. Więc nieopłacalne w przypadku ccdb. Do tego nie powiedziałeś czemu jest lepsze. Dochodzi problem obciążen bocznych.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Ron2013
Posty: 257
Rejestracja: 14.01.2013 13:33:50
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: Ron2013 »

"off_road" chcesz porady, czy wolisz przepychanki słowne - bo wiedzę, że jakiś rodzaj fanu Ci to sprawia?
Łożyska igiełkowe nie są lepsze ani nie są smaczniejsze!
Zaletą łożysk igiełkowych jest płynniejsza praca z mniejszą zaleznością od obciążenia co stanowczo poprawia czułość i szybkość pracy zawieszenia.

Co do obciążen bocznych, to tak - dampery AIR nie wymagają żadnych czarów a w przypadku sprężyny metalowej pomaga igiełkowe łożysko oporowe, pozwalając się sprężynie na skrecanie się i tym sposobę kompensujące naprężenia, poprzez dodatkową oś obrotu - jakbyś pytał, to też kilka firm takie robi np. K9 (w celu zapobiegnięcia płaczu podaj link - bardzo proszę; http://www.k9industries.com)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Na poprzedniej stronie piszesz ze są lepsze. A na tej ze nie są. Ba polecasz kolejny wzrost ceny za pomocą zestawu K9. Poprzednich linków o które prosiłem nadal nie widzę.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Ron2013
Posty: 257
Rejestracja: 14.01.2013 13:33:50
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

CCDB - różnice w rocznikach

Post autor: Ron2013 »

"off_road" idz Kolego do drugiego pokoju i walnij proszę kawę i wróć do dyskusji, bo nie łapiesz.
Jeszcze raz "Łożyska igiełkowe nie są lepsze ani nie są smaczniejsze!" - czyli mają swoje zalety a termin lepsze jest absolutnie nie precyzyjny, bo lepszy to być może gulasz domowy, od gotowego ze sklepu?

A i jeszcze jedno za audiobuka, nie będe dla Ciebie robił, masz problem z ogarnięciem strony CRConception, to sorry ale Twój problem. Jak się gdzieś w górach spotkamy (np najbliższy weekend Rużo), to pokaże fizycznie zamontowane takie łożyska do CCDB, teraz okejos?

I jeszcze raz, takie łożyska do CaneCreeka robią i sprzedają takie firmy jak;
CRConception - http://www.crconception.com
TFTuned - http://www.tftunedshox.com
Real World Cycling - http://enduroforkseals.com
Hugoo
Posty: 138
Rejestracja: 28.04.2013 06:44:19
Kontakt:

Post autor: Hugoo »

Sklep Volpex w Nowym Sączu, z tego co wiem nie mają oferty internetowej.
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Tutaj pytanie chyba do Spaceda, bo mimo że językiem angielskim władam na poziomie jak najbardziej satysfakcjonującym, dogadać się ze sprzedającym nie mogę. Czy "Norglide bushing" to to samo co te łożyska sferyczne? Bushing to tulejka, a nie łożysko, więc pewności nie mam.

Edit: A, no i jeśli zdecyduję się na nowy damper (używka jest 2011, nowy chyba 2013) to oczka będą 14.7mm? Jeśli tak, to jakie tulejki powinienem założyć (bo rozumiem, że wtedy łożyska nie wejdą?)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

norglide czyli DU
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

OK, to trochę wyjaśnia. To wezmę ten 2011, jeśli te łożyska robią dużą róznicę
UfuS78
Posty: 454
Rejestracja: 12.06.2011 10:55:52
Lokalizacja: Porąbka
Kontakt:

Post autor: UfuS78 »

Sorry że odkopię trochę temat ale może ktoś mi powie z którego roku może być ten CCDB? Chłopak z którym mam się zmieścić zamienić twierdzi że to 2012. :)
2014-08-19 17.29.34.jpg
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

2009/2010 rocznikowo.

Regulatory MK1 tam widzę ;)

Mógł go zakupić w 2012 ;)

Od 2010 regulatory MK2 sa na krzyżak później weszły na imbus + zmienione kolory i tulejki plus nowe uszczelki itp.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
UfuS78
Posty: 454
Rejestracja: 12.06.2011 10:55:52
Lokalizacja: Porąbka
Kontakt:

Post autor: UfuS78 »

Ile ten może być warty? I na co w nim uważać? :)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Zależy od stanu ale za wersję MK1 dużo bym nie dał z racji ograniczonego zakresu regulacji.

Na co uważać? Na wszelkie wycieki itp szczególnie na regulatorach. A przede wszystkim sprawdzić czy był serwisowany. Gorzej jak od paru lat nie miał zmienianego oleju ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re:

Post autor: Spaced »

off_road pisze:Zależy od stanu ale za wersję MK1 dużo bym nie dał z racji ograniczonego zakresu regulacji.

Na co uważać? Na wszelkie wycieki itp szczególnie na regulatorach. A przede wszystkim sprawdzić czy był serwisowany. Gorzej jak od paru lat nie miał zmienianego oleju ;)
Jak ma duże przełożenie w ramie to zakres regulacji styknie. Problem był z ramami z przełożeniem poniżej 3:1
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości