
CCDB - różnice w rocznikach
CCDB - różnice w rocznikach
Jakie są? Poza rozmiarem tulejek ślizgowych.


akurat te wersje w środku niczym się nie różnią. Na wewnątrz:
1. Malowanie.
2. Złota pokrywa zbiornika wyrównawczego.
3. Nieco wyższe regulatory Hsc i Hsr.
4. Oczko montażowe mniejsze.
To wszystko w nowej wersji. W najnowszej lsc i lsr są stalowe i na imbus. Poza tym nic więcej.
Ja Ci polecę wersje 16mm jak raz założysz łożyska zapomnisz o nich a praca i żywotość na duży plus.
1. Malowanie.
2. Złota pokrywa zbiornika wyrównawczego.
3. Nieco wyższe regulatory Hsc i Hsr.
4. Oczko montażowe mniejsze.
To wszystko w nowej wersji. W najnowszej lsc i lsr są stalowe i na imbus. Poza tym nic więcej.
Ja Ci polecę wersje 16mm jak raz założysz łożyska zapomnisz o nich a praca i żywotość na duży plus.
CCDB - różnice w rocznikach
Tak, łożyską igiełkowe stosuje się zamiast tulejek ślizgowych. Przykładowo, zamówić można tutaj: http://www.crconception.com/index.php?p=1_4_Accessoires
Spaced na fotkach mamy 2010/2011 oraz 2012 modele. Poprzednich nie ma więc nie mieszałem dodatkowo.
jeszcze młodszy model miał inne regulatory ale podobne malowanie. Właściwie co sezon były lekkie zmiany kosmetyczne.
Ron jak zwykle nie potrzebnie mieszasz.
Tu się montuje łożyska sferyczne o wymiarach 8x16x8.
U siebie mam skf kosztują ok 35zł sztuka. I są niezniszczalne
można je bez problemu nabyć w naszym wesołym kraju.

Ron jak zwykle nie potrzebnie mieszasz.
Tu się montuje łożyska sferyczne o wymiarach 8x16x8.
U siebie mam skf kosztują ok 35zł sztuka. I są niezniszczalne

można je bez problemu nabyć w naszym wesołym kraju.

"off_road" masz na myśli ślizgowe łożyska wachliwe o wymiarze 8x16x8 i skoro ja mieszam, to wytłumacz proszę na czym polega nie zniszczalność stalowego łożyska ślizgowego, które musiałem wymienić? nie dość, że fabrycznie jest stalowe łożysko ślizgowe, to niczym nie uszczelnione? Ot balszaja technika!
Z tego co wiem nikt w tym amorze nie stosował igiełkowych łożysk więc czemu twierdzisz, ze są lepsze?
Sferyczne mają ta przewagę, ze nie przenoszą bocznych obciążeń ma tłoczysko. Instalacja i uszczelnienie też łatwiejsze w porównaniu do igieł.
Ps. Stosuję terminologię z katalogu skf a tam widnieje jako sferyczne "spherical bearing 8x16x8".
Jak się nie dba to każde łożysko padnie.
Zabawne. Łożysko samo w sobie nie ma uszczelnień dla tego stosuje się oringi wchodzące do oczka które skutecznie je zabezpieczą. Ale pewnie o tym nie wiedziałeś.
Sferyczne mają ta przewagę, ze nie przenoszą bocznych obciążeń ma tłoczysko. Instalacja i uszczelnienie też łatwiejsze w porównaniu do igieł.
Ps. Stosuję terminologię z katalogu skf a tam widnieje jako sferyczne "spherical bearing 8x16x8".
Jak się nie dba to każde łożysko padnie.
Zabawne. Łożysko samo w sobie nie ma uszczelnień dla tego stosuje się oringi wchodzące do oczka które skutecznie je zabezpieczą. Ale pewnie o tym nie wiedziałeś.
Spaced temat jest o ccdb nie o bos. Napisałem "w tym amorze". Czytanie ze zrozumieniem.
Ps. Igiełkowe łożyska które podałeś same w sobie też nie mają uszczelnień więc albo porównuj cały system czyli tulejki uszczelki łożysko. Albo same łożyska.
Aż dziw, ze moje mają uszczelki i nadal pracują jak nowe. Cud
Ps. Igiełkowe łożyska które podałeś same w sobie też nie mają uszczelnień więc albo porównuj cały system czyli tulejki uszczelki łożysko. Albo same łożyska.
Aż dziw, ze moje mają uszczelki i nadal pracują jak nowe. Cud
Sory za post pod postem ale czy to ma być takie łożysko?
http://www.cncland.pl/lozysko-sferyczne-kgli
Bo jak tak to jest nawet rozmiar idealnie pod Vivida.
http://www.cncland.pl/lozysko-sferyczne-kgli
Bo jak tak to jest nawet rozmiar idealnie pod Vivida.
A ja mówilem, że nie stosuje? Po prostu twój argument, ze nikt nie stosuje igiełkowych nie jest prawdziwy, a nawet w przypadku zwyklych użytkowników nie jest możliwy do zweryfikowania.off_road pisze:
Zaskoczę cię. Ohlins stosuje sferyczne w 90% tylnych amortyzatorów i w 100% ttx 25 fsae u nas znamy jako ccdb.
I dam sobie rękę uciąć, ze mają większa produkcje niż bos. Tadam.
Kto normalny pakuje igły za kosmiczmą kwotę skoro fabrycznie ma dużo taniej sferyczne? Wręcz w cenie DU.
165 zł na jedno oczko za igły. Ale nie pod ccdb.
35 łożysko, 1 uszczelki, 10 tuleje dystansowe. 46zł. Fabryczny set w ccdb.
I brak obciążen bocznych na tłoczysko. Do tego obrot sprężyny jest rekompensowany.
Poproszę o link do zestawu igieł pod ccdb.
Dla czego Ty i Twój tata twierdzicie, ze igly stosowane przez małą fabrykę bos-a są lepsze od sferycznych używanych przez Ohlins-a
165 zł na jedno oczko za igły. Ale nie pod ccdb.
35 łożysko, 1 uszczelki, 10 tuleje dystansowe. 46zł. Fabryczny set w ccdb.
I brak obciążen bocznych na tłoczysko. Do tego obrot sprężyny jest rekompensowany.
Poproszę o link do zestawu igieł pod ccdb.
Dla czego Ty i Twój tata twierdzicie, ze igly stosowane przez małą fabrykę bos-a są lepsze od sferycznych używanych przez Ohlins-a
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości