Strona 2 z 2
: 02.06.2013 11:47:21
autor: off_road
daj link. I dodaj cenę tulejek

CCDB - różnice w rocznikach
: 02.06.2013 11:53:15
autor: Ron2013
"off_road" jak już chesz być taki precyzyjny, to najpierw uzupełnij wiedzę a póżniej pisz, bo wiele rzeczy o których napisałeś, to Twoje bajki, czyli kogoś kto nie używa danego rozwiązania a wie lepiej i tak;
1. Łożyska igiełkowe są uszczelniane a co więcej bieżnie są nierdzewne
2. Podane przez Ciebie ceny, to Twoje wartości i nie są zgodne z prawdą a ceny zakupu sa zeleżnie od producentta i wersji od 30 do 70 Euro- jesli ktoś chce łożyska ceramiczne,
3. Podany powyżej link jest do producenta takich łożysk - firma CRC, oferuje także wersje do CCDB - właśnie instaluje 3 komplet w kolejnej ramie. Z tego co wiem to jest jeszcze conajmniej 3 producentów takich łożysk do CCDB, tak do starego rozmiaru 16mm i nowego mniejszego. Wystarczy poczytać.
: 02.06.2013 12:07:27
autor: off_road
oj Ron przepraszam po prostu zapomniałem, ze jesteś alfa i omegą w każdej dziedzinie.
Cenę za zestaw podałem nie za samo łożysko. A ty nagle z samym łożyskiem... żeby lepiej wyglądało. He he
zonk bo samo łożysko więcej kosztuje niż cały zestaw oryginalny. Więc nieopłacalne w przypadku ccdb. Do tego nie powiedziałeś czemu jest lepsze. Dochodzi problem obciążen bocznych.
: 02.06.2013 12:23:19
autor: Ron2013
"off_road" chcesz porady, czy wolisz przepychanki słowne - bo wiedzę, że jakiś rodzaj fanu Ci to sprawia?
Łożyska igiełkowe nie są lepsze ani nie są smaczniejsze!
Zaletą łożysk igiełkowych jest płynniejsza praca z mniejszą zaleznością od obciążenia co stanowczo poprawia czułość i szybkość pracy zawieszenia.
Co do obciążen bocznych, to tak - dampery AIR nie wymagają żadnych czarów a w przypadku sprężyny metalowej pomaga igiełkowe łożysko oporowe, pozwalając się sprężynie na skrecanie się i tym sposobę kompensujące naprężenia, poprzez dodatkową oś obrotu - jakbyś pytał, to też kilka firm takie robi np. K9 (w celu zapobiegnięcia płaczu podaj link - bardzo proszę;
http://www.k9industries.com)
: 02.06.2013 12:29:48
autor: off_road
Na poprzedniej stronie piszesz ze są lepsze. A na tej ze nie są. Ba polecasz kolejny wzrost ceny za pomocą zestawu K9. Poprzednich linków o które prosiłem nadal nie widzę.
CCDB - różnice w rocznikach
: 02.06.2013 13:00:36
autor: Ron2013
"off_road" idz Kolego do drugiego pokoju i walnij proszę kawę i wróć do dyskusji, bo nie łapiesz.
Jeszcze raz "Łożyska igiełkowe nie są lepsze ani nie są smaczniejsze!" - czyli mają swoje zalety a termin lepsze jest absolutnie nie precyzyjny, bo lepszy to być może gulasz domowy, od gotowego ze sklepu?
A i jeszcze jedno za audiobuka, nie będe dla Ciebie robił, masz problem z ogarnięciem strony CRConception, to sorry ale Twój problem. Jak się gdzieś w górach spotkamy (np najbliższy weekend Rużo), to pokaże fizycznie zamontowane takie łożyska do CCDB, teraz okejos?
I jeszcze raz, takie łożyska do CaneCreeka robią i sprzedają takie firmy jak;
CRConception -
http://www.crconception.com
TFTuned -
http://www.tftunedshox.com
Real World Cycling -
http://enduroforkseals.com
: 02.06.2013 13:28:14
autor: Hugoo
Sklep Volpex w Nowym Sączu, z tego co wiem nie mają oferty internetowej.
: 02.06.2013 17:41:22
autor: nhp890
Tutaj pytanie chyba do Spaceda, bo mimo że językiem angielskim władam na poziomie jak najbardziej satysfakcjonującym, dogadać się ze sprzedającym nie mogę. Czy "Norglide bushing" to to samo co te łożyska sferyczne? Bushing to tulejka, a nie łożysko, więc pewności nie mam.
Edit: A, no i jeśli zdecyduję się na nowy damper (używka jest 2011, nowy chyba 2013) to oczka będą 14.7mm? Jeśli tak, to jakie tulejki powinienem założyć (bo rozumiem, że wtedy łożyska nie wejdą?)
: 02.06.2013 17:56:08
autor: off_road
norglide czyli DU
: 02.06.2013 18:06:58
autor: nhp890
OK, to trochę wyjaśnia. To wezmę ten 2011, jeśli te łożyska robią dużą róznicę
: 20.08.2014 21:59:22
autor: UfuS78
Sorry że odkopię trochę temat ale może ktoś mi powie z którego roku może być ten CCDB? Chłopak z którym mam się zmieścić zamienić twierdzi że to 2012.
: 20.08.2014 22:49:35
autor: off_road
2009/2010 rocznikowo.
Regulatory MK1 tam widzę
Mógł go zakupić w 2012
Od 2010 regulatory MK2 sa na krzyżak później weszły na imbus + zmienione kolory i tulejki plus nowe uszczelki itp.
: 21.08.2014 06:43:03
autor: UfuS78
Ile ten może być warty? I na co w nim uważać?

: 21.08.2014 08:31:00
autor: off_road
Zależy od stanu ale za wersję MK1 dużo bym nie dał z racji ograniczonego zakresu regulacji.
Na co uważać? Na wszelkie wycieki itp szczególnie na regulatorach. A przede wszystkim sprawdzić czy był serwisowany. Gorzej jak od paru lat nie miał zmienianego oleju

Re:
: 21.08.2014 08:53:31
autor: Spaced
off_road pisze:Zależy od stanu ale za wersję MK1 dużo bym nie dał z racji ograniczonego zakresu regulacji.
Na co uważać? Na wszelkie wycieki itp szczególnie na regulatorach. A przede wszystkim sprawdzić czy był serwisowany. Gorzej jak od paru lat nie miał zmienianego oleju

Jak ma duże przełożenie w ramie to zakres regulacji styknie. Problem był z ramami z przełożeniem poniżej 3:1