Jaca, widzisz, najwięcej po kosztach idzie oberwać, kiedy naprawia sie samemu, jeśli takowe pojęcie mamy. Co do patentów typu planowanie głowicy, wiercenie magneta, wsadzanie za wysokich tłoków, przelotowe tłumniki, filtry powietrza za 20 zł, to tak, te patenty tylko szkodzą, tak samo jak kupowanie tańszych zamienników. Moto kupiłem nowe w tym roku, łacznie z przerobieniem silnika przed wyjechaniem z salonu kosztował mnie niecałe 7 klocków a zmieniłem dość sporo głównie przy silniku, lecz efekty są godne pochwały.
Segativ, jak kto dba, ten tak ma. Jeździsz ostro wydajesz wiecej szmalu, rachunek jest prosty. najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem zakupu motocykla to kupić sprzęt nowy z gwarancją, nawet na raty. Jak nie ma kasy trzeba trochę czasu przebiedować tak jak ja, albo z czegoś zrezygnować. Aktualnie, dla mnie rower to tylko praca, dzieki której zarobiłem na życie i motocykl, reaktywację starej pasji, bo nie mozna w koło tego samego tematu klepać... wiesz, pedałując w miejscu daleko się nie zajedzie, tak że nie wszystko stracone, a moto potrafi zajebiście wciągnąć.
moto MX 125cm3 - jaki?
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Sprecyzuje. Aby móc poruszać sie po drogach publicznych motocyklem o pojemności do 125cm3 obecnie wystarcza posiadać minimum 3 lata prawo jazdy kat B. Jeśli posiadamy prawo jazdy choćby dzień mniej niż 3 lata a jedziemy motocyklem i złapie nas policja liczy sie to jak kierowanie pojazdem bez uprawnień. Jest obojętne czy będziemy przemieszczać sie pojazdem ze skrzynią manualną lub automatyczną, lecz moc silnika nie może przekraczać 11 KILOWATÓW w dowodzie rejestracyjnym. Ustawa uprawomocniła się 24 sierpnia obecnego roku... A tak w praktyce ile bedzie miał naprawdę mocy to wasza sprawa, zawsze można na wszelki wypadek zamontować kaganiec, czyli ogranicznik obrotów aktywowany na wypadek kontroli 1 guzikiem. koszt to kilkanaście zł na alledrogo.
Back in black
Ja się zastanawiam nad tym:
http://otomoto.pl/honda-inny-hm-125-hon ... 76044.html
Opłaca się? Słyszałem od kumpla, że HM ładnie podkręca motocykle. Ile taki by miał koni mniej więcej? No i jak wstawić taki ogranicznik?
http://otomoto.pl/honda-inny-hm-125-hon ... 76044.html
Opłaca się? Słyszałem od kumpla, że HM ładnie podkręca motocykle. Ile taki by miał koni mniej więcej? No i jak wstawić taki ogranicznik?
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Podpinasz do modułu zapłonowego i ustawiasz jakie chcesz mieć obroty a przełącznik chowasz gdzie Ci pasuje, paru ziomków z zipp forum uniknęło dzięki temu mandatów, mieli swap w moto 
Montujesz w dowolnym motocyklu z homologacją, gdzie masz większą pojemność lub za dużo mocy, 1 klik i z 40 koni robi się 15. Oczywiście znajdzie sie kilka modeli cross z homologacją gdzie można wyjechać na drogę, trzeba dobrze poszukać, muszę się znajomego podpytać których modeli szukać bo bardziej siedzę w szlifierkach.

Montujesz w dowolnym motocyklu z homologacją, gdzie masz większą pojemność lub za dużo mocy, 1 klik i z 40 koni robi się 15. Oczywiście znajdzie sie kilka modeli cross z homologacją gdzie można wyjechać na drogę, trzeba dobrze poszukać, muszę się znajomego podpytać których modeli szukać bo bardziej siedzę w szlifierkach.
Back in black
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 11 gości