Strona 2 z 2

: 27.10.2014 20:51:33
autor: MLYNoBIKER
@Kwiat126p
Nie wniosłeś nic do tematu oprócz awantury, ogarnij się trochę

@Puncu
Po kilku dniach założyłem znowu starego dartmoora i to potwierdziło to o czym mówimy, rower znów jest skoczny, ale w zakręty nie wchodzi już tak szybko i pewnie :P
Co kto woli, teraz się na własnej skórze przekonałem i jednak zostanie mostek zwykły a nie zintegrowany :P

A na rampage może i mają zintegrowane mostki, ale też kierownice z dużym wzniosem i wychodzi na to samo.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... e17faf92e2

No albo wysokie zintegrowane, ja porównałem
Mostek zwykły kąt 0 z podkładkami 7mm
do mostka zintegrowanego kąt -5

http://ep1.pinkbike.org/p5pb11458094/p5pb11458094.jpg

http://ep1.pinkbike.org/p5pb11458096/p5pb11458096.jpg

: 27.10.2014 21:31:30
autor: SegatiV
Poka zdjęcie ze zintegrowanym i beż, chętnie zobaczę co jak to wygląda, da rade?

Jaki dokładnie setup masz/miałeś - mostek/i, kierownica, amor ect.

: 28.10.2014 00:25:40
autor: Puncu
Uprzedziłeś mnie :D Miałem set Dartmoor Nitro DH + zintegrowany Marzocchi. Dziś zamontowałem set Dartmoor Fury + Bop Barspin czyli wyżej kokpit.
Niestety nie zdążyłem dziś wyjechać przed zmrokiem.

Jutro wyjadę i zdam relacje, ale podejrzewam, że będę miał bardzo podobne odczucia jak Ty ;) Tym bardziej że poprzednio jeździłem na bardzo krótkiej i wysokiej kierownicy i po kupnie fulla przesiadłem się na niską, bardzo długą. Teraz mam wysoką i średnio długą ;)

Edit.

Jestem po testach i potwierdzam spostrzeżenia MLYNoBIKERa. Wyżej kokpit, przód nie ciągnie tak w dół, łatwiej przyciągnąć kierownicę do manuala, ale ogólnie rower stał się bardziej nerwowy w zakrętach i pozycja jest bardziej pionowa.

Re: Wysokość kokpitu w FR

: 01.11.2014 11:30:21
autor: Puncu
Wysokość kokpitu porównywałeś na takich samych długościach kierownic?

: 01.11.2014 20:55:01
autor: MLYNoBIKER
Tak, wszystko to samo, jedynie mostki zmieniałem.

: 01.11.2014 21:20:44
autor: Puncu
To zauważ że przy krótszej kierownicy, zakładając że masz 750mm i zmienisz tylko długość kierownicy np. na 700mm, łatwiej poderwać rower (manual), przekłada się to na mniejszą stabilność i w locie i podczas lądowania. W lesie nie byłem, więc trudno mi powiedzieć jaka jest różnica w "terenie", ale też trzeba wziąć to pod uwagę ;) Takie moje spostrzeżenie.

: 02.11.2014 12:26:40
autor: MLYNoBIKER
Ja mam jeszcze "problem" taki że mam karbonową kierownicę, jest strasznie elastyczna i też przy podrywaniu roweru jest dużo ciężej niż na alu, więc jak mostek poszedł w dół to była katastrofa :P