Strona 11 z 39

: 16.03.2009 19:07:15
autor: qunick
Da__FreaK to jest Totem

: 16.03.2009 19:09:22
autor: nikom

: 16.03.2009 19:10:51
autor: 1nVALID
Waga bardzo przystepna ale cena? Myslalem ze zaklada sie biznes aby robic profit a nie sprzedac kilka sztuk.

Kolorować ? Nie, anoda jak ArthurGreen to idealny pomysl.

: 16.03.2009 19:19:30
autor: nopainnogame
piotrex no tak przy takiej cenie to napewno masówką nie będzie :? Rozumiem,że grupą docelową jest zagranica. Ile tych prototypów wyszło?

: 16.03.2009 19:27:27
autor: GgG
Pamiętajcie, że cena jest podana w przeliczeniu z euro, jak kurs spadnie to i cena w pl też.

: 16.03.2009 19:49:10
autor: KaKTuSSS
bez sensu cena w euro, lepiej założyć stałą ale realną cenę polską i tyle.

: 16.03.2009 19:59:35
autor: piotrex
KaKTuSSS po co zalozyc realna cene polska,skoro glownym rynkiem zbytu jest zagranica?
jak ktos bedzie realnie zainteresowany to mysle ze sobie ustali cene z producentem i tyle-ale na duze upusty bym nie liczyl.

: 16.03.2009 20:04:45
autor: ACextreme
Hmmm.... a ja dopiero teraz się tematem zainteresowałem.
I powiem kilka słów od siebie. Moim zdaniem firma ma szansę zaistnieć na rynku międzynarodowym, lecz stąpa po cienkim lodzie i jedna wpadka przy projektowaniu/produkcji może spowodować upadek firmy/wizji.

Jednak jeżeli dali taką a nie inną cenę, która bije na łeb na szyję największe "rarytasy" (dla nas) tej branży takie jak V10 czy M6, to wydaje mi się, że wiedzą co stworzyli i nie każą płacić jedynie za wymyślne zawieszenie. Jeżeli to to nie będzie pękać, praca będzie taka jakiej większość się spodziewa, to mamy polską markę, która za kilka lat będzie znana wszystkim zapaleńcom tego sportu.

A co do nas Polaków??? Wielu nie rozumie, dlaczego taka cena, szczególnie za rodzimej marki produkt. Tyle samo osób będzie próbowało tą sytuację porównać do Zumbi czy DC (cane corso). A prawda jest taka, że cena tutaj nie ma większego znaczenia, producenci mają już zapewne od dawna wybraną grupę docelową dla tej ramy, a grupą uboczną są marzyciele do których sam należę, bo na pewno nigdy tej ramy miał nie będę, a chciałbym :oops:

Ale cóż, wielu nie potrafi zrozumieć jak to może tyle kosztować i kto to kupi, a ja nie rozumiem jak niektóre samochody mogą kosztować po 500tyś zł, i kto je kupuje.... a mimo to na codzień je widzę na ulicy.

Większości ludzi na to nie stać, lecz te kilka osób chce = kupuje.

: 16.03.2009 20:04:53
autor: KaKTuSSS
stąd bezsensowność tego rozwiązania :) pływająca cena ... czekać czy nie czekać, będzie lepsza czy nie ....

: 16.03.2009 20:27:11
autor: Driver
1nVALID czym wyzsza cena tym wyzszy dochod

: 16.03.2009 20:35:24
autor: Matos
Driver pisze:1nVALID czym wyzsza cena tym wyzszy dochod
Niby tak.
Ale im niższa cena tym większa ilość odbiorców.

: 16.03.2009 20:35:26
autor: ArthurGreen
Driver pisze:czym wyzsza cena tym wyzszy dochod
Wiesz ile kosztuje zaprojektowanie i wdrożenie do produkcji takiej konstrukcji ?? Dochód oczywiście jest planowany (jak to w każdej firmie), ale w tym przypadku nie chodzi tylko o to.. Pasja, sentyment, wiedza i umiejętności = Antidote.. Zabrzmiało jak tani spot reklamowy, ale na bank Jurek i Paweł nie robią tego tylko z chęci zysku..

: 16.03.2009 20:37:39
autor: piotrex
Driver a gowno... jesli ta rama kosztowala by 4tys zlotych to zapewne kupilo by ja 1000osob,czyli dochod bylby na poziomie 4000000zl.Cena to powiedzmy 10tys zlotych,wiec rame kupi 100osob,czyli dochodz na poziomie 1000000zl.
4mln do 1mln.wiekszy dochod?

: 16.03.2009 20:44:56
autor: 1nVALID
Driver hmm, wyzszy dochod w przeliczeniu na jednostke ale czy calkowity ? Po co w sklepach promocje? Za promocje pod sciane!!! w koncu wyzszy dochod przy wyzszej cenie, wg. Ciebie.

Zakladajac ze ktoś z Nas ( sprawnie acz powoli ciulajacych grosz ) uzbieral by taka kwote, kupili byscie ten produkt? Watpliwa sprawa raczej, zbyt duzy wybor sprawdzonych rozwiazan.

Mimo ceny (Antidote) jestem bardzo zadowolony ze rodzime firmy potrafia cos zrobic (NS, DC, Zumbi, Antidote itd.); jednak nasza inzynieria nie zatrzymala sie na poziomie geometrii wykreslnej dachow do garazy na ruskie czolgi, oby tak dalej (i taniej!).

: 16.03.2009 20:45:56
autor: BikerJG
ArthurGreen a to juz wiem czeu mial byc srebrny fox ;)

Mogli by zrobic cene 2150 euro i 7000zl ;) wtedy my mamy taniej, a "bogacze" z innych krajow w normalnej cenie...


Nie no ale bez jaj, marka nie znana, 10500zl z damperem (bo tak wychodzi) nie lepiej m6?? z damperem, wlasnie w takiej cenie...


Mysle ze jak na ramie [pojezdzi troche ludu sezon/dwa zacznie sie spredawac, nie odwrotnie jak w zumbi ;)

: 16.03.2009 20:47:22
autor: BikerJG
1nVALID ktos kto ciula grosz nie uzbiera 10000zl na rame, gwarantuje.
Jesli juz ktos wydaje tyle kasy to ja ma, i cena mu nie robi roznicy, bo czy to a. czy m6 to jest kilka rurek, a cena jak za auto ;)


przepraszam za 2 posty

: 16.03.2009 20:48:12
autor: KaKTuSSS
a ja się będę nad tą ramą zastanawiał, cena powala, ale liczę na to że prędzej czy później ojro pójdzie w dół .... albo dostane solidną podwyżkę ;)

a patrząc realnie ... teraz cena wydaje się zabójcza, ale biorąc pod uwagę ze ojro we wrześniu zeszłego roku było po 3,20 to się robi całkiem konkretna oferta. nic, poczekajmy co przyszłość przyniesie :)

BikerJG znajdź mi proszę w polsce u dystrybutora m6 w cenie 10500 zł Wink

: 16.03.2009 20:50:43
autor: SeraaX
piotrex pisze:Driver a gowno... jesli ta rama kosztowala by 4tys zlotych to zapewne kupilo by ja 1000osob,czyli dochod bylby na poziomie 4000000zl.Cena to powiedzmy 10tys zlotych,wiec rame kupi 100osob,czyli dochodz na poziomie 1000000zl.
4mln do 1mln.wiekszy dochod?
to raczej obrót a nie dochód :]
A ten przy koszcie wyprodukowania ramy ~4tyś wyniósł by zero. To nie jest rama dla Polaków i tyle. Ktoś ją na pewno kupi, to pewne.

: 16.03.2009 21:40:13
autor: damian_zako
Komentarz Frango z SickLines ad. ramki:
Pretty impressive. Hope final product will be as good as designers say the proto is. However, 2150eur w/o shock is a lot of money for the product no one knows…
I myślę, że wyrobienie sobie odpowiedniej renomy i osiągnięcie rentowności może w przypadku tej ramy chwile zająć.