Strona 12 z 39
: 16.03.2009 21:46:38
autor: piotrex
SeraaX obrot to wszystko co wplywa i wyplywa,dochod to kasa ktora wplywa do kasy,a zysk to dochod po odjeciu kosztow i podatkow

.
: 17.03.2009 00:48:22
autor: Spaced
damian_zako chodzi o to, ze ustalajac wysoką cene firma ustala w jakiej półce cenowej sie znajduje. Cena tutaj własnie sugeruje klase produktu niezaleznie od tego czy chłopaki robia to swiadomie czy nie.
Inna sprawa ze szczerze to troche duzy skok miedzy adhd a lifeline jest. Szczerze widziałbym cos posredniego w ofercie firmy chyba ze panowie chcecie teraz rozwijac sie w kierunku innych ram.
Pomysł pływajacej ceny na pl moim zdaniem równie kontrowersyjny jak w karpielu ale biorac pod uwage, ze rama jeszcze nie jest w sprzedaży to moze nie bedzie tak zle.
: 17.03.2009 01:02:07
autor: Driver
Matos pisze:Niby tak.
Ale im niższa cena tym większa ilość odbiorców.
No tak, ale ta rama celuje w konkretna grupe odbiorcow dla ktorych cena raczej nie jest na pierwszym miejscu
: 17.03.2009 18:15:07
autor: owczar
Tak sobie czytam posty, filmik promo obejrzałem, newsy przeczytałem i sorry chłopaki, ale znając trochę realia rynku to całe przedsięwzięcie skończyć się może skończyć się klapą(nie życzę wam tego)...
Powody:
1. Na zachodzie nikt o was nie słyszał i jeśli nie zrobicie potężnej akcji promocyjnej to raczej nie usłyszy...
2. Uderzenie od razu na głęboką wodę - czytaj "profesjonalne" ściganie się bez czegoś na czym można by trochę zbudować opinię... Kto kupuje jakaś ramę w ciemno szczególnie do ścigania - parametry to jedno, opinia o marce to drugie. Nawet jeśli jest taka och i ach ta ramae to będzie ludziom łatwiej kupić np. Lapierre`a niż czekać na zamówienie z kraju o którym mało kto wie gdzie leży, firmy o której nikt nie słyszał...
3. Ktoś napisał że Duncona produkty chwalą na zachodzie - może i chwalą, ale cena jest bardziej konkurencyjna i paru naszych osiągnęło coś na arenie międzynarodowej na ramach DC
4. Jeśli rama nie będzie się pokazywała co potrafi na jakiś zawodach to szybko zniknie(nie mówimy o rodzimych zawodach bo na nich potencjalnych klientów da się na palcach wyliczyć)
5. Konkurencja nie będzie spać nie będzie i prędzej czy później - raczej później wypuszczą podobne/lepsze konstrukcje...
Ja jestem bardzo ciekaw jak ta rama będzie sprawdzać się w eksploatacji np 2-3 letniej... Bo przez 1 sezon babole nie wyjdą...
: 17.03.2009 18:22:59
autor: Spaced
owczar
1. Wszystko z czasem bo rama na sicklines jest. Moze cos panowie rusza.
2. Bzdury bo jest mnóstwo marek które tak uderzały i nic sie nie działo. Empire, 2stage, Commencal (szersza oferta ale od razu był model race), Xprezzo. Wprowadzenie ramki profesjonalnej od razu to jaki problem? Ludzie i tak nie sa tacy głupi ze im wprowadzenie najpierw innego bike pomoze bo to bedzie INNY MODEL!
3. Zumbi tez chwala, chwalony jest lahar ktory ani tani ani znany był kiedy wchodził choc teraz przez złe zarzadzanie firma sie troche załatwiła
4. Po prostu bedzie niszowa ale nie musi znikac.
: 18.03.2009 06:29:08
autor: ArthurGreen
Działa Wam strona Antidote ?? Bo mi się zacięła po wywiadzie Marchewy

Może mi IP zbanowali

: 18.03.2009 10:15:18
autor: Damian04
Oficjalna stronka antidote juz od dłuższego czasu nie działa. Pewnie modernizują stronkę...
: 18.03.2009 13:00:31
autor: topick
215 postow na temat ramki za 11 kawalkow , ktorej nikt lub prawie nikt z tu obecnych nie kupi. ta waga az taka piorunujaca ? ze sprezynka bedzie ponad 4kg
: 18.03.2009 13:07:14
autor: Spaced
topick to jest rama do DH. Waga najnizsza obecnie na rynku. Koło 100g mniej od treka i socoma, a ma byc lzej.
A co do 11 kawałków to wez czytaj temat dokładnie bo 2100 euro to 9.5 klocka czyli taniej niz obecnie mozna miec Evila, Canfielda, Treka (w pl bo gdzie indziej mniej), Turnera 2010, Yeti, M6, Empire czy Lapierre. Ludzie jakos tamte ramy omawiaja i sie nie burzysz? Do tego pieprzenie, ze nikt nie kupi jest głupie bo znam 3 osoby z m6, wiem ze pare osób jeszcze zamówiło, pare osób zamówiło treka, Yeti tez sie ze 2 w pl znajda o których mi wiadomo. Wiec gadanie, ze nikt nie kupi jest bez sensu.
To, ze ty nie mozesz nie znaczy, ze inni nie moga. Zobacz jakie sobie ludzie buildy składaja i powiedz mi ze ich nie stac jak ludzie potrafia wziac rame po 12tysi z pl sklepu czy kupic cały bike za 25tys.
: 18.03.2009 19:21:54
autor: nopainnogame
Ktoś to napewno kupi. Tyle,że jeśli miałbym wybór pomiędzy ta ramką,a np. Evilem to mógłbym dać więcej i wziąłbym Evila. Czym mam się kierować narazie - wagą (to jedyne co tą ramkę narazie wyróżnia z tłumu),geometrią na zamówienie (prawie to samo mogę mieć w Evilu),chyba jedynie patriotyzmem

Kto normalny z zagranicy zabuli za ramkę,która ma 1 prototyp,jest robiona w kraju ,którego większość nie potrafi wskazać na mapie,gdzie nie była testowana przez nikogo znanego i to choćby przez sezon (nawet wystarczyłby mi ktoś z czołówki polskiego DH)??? Niestety chłopaki nie mają żadnych znanych nazwisk jak choćby wspomniany wcześniej Evil : tu samo nazwisko Dave Weagle'a przyciąga ludzi do tego projektu,Vanderham zapewnia,ze ta ramka dostanie mocno po dupie

,a team MS-Racing będzie odpowiadał za promowanie w DH. Nikt nie chce być beta testerem tej ramy

wytrzymałość zrobiona próbą młotka

A jak znajdzie się ktoś kto będzie chciał używać tej ramki w FR? Renomę tej marki ma zbudować na początku kilku gości ,którzy zaryzykują i ją kupią - wystarczy,ze jedna,dwie się sypną i będzie problemik. Chwilowo realnie patrząc to tylko waga ją wyróżnia,a gadanie,że świetnie pracuje itp. - to można usłyszeć od każdej firmy (na rynku jest sporo dobrych i sprawdzonych systemów).
: 18.03.2009 20:50:00
autor: Driver
nopainnogame pisze:Nikt nie chce być beta testerem tej ramy wytrzymałość zrobiona próbą młotka
przeciez bylo pisane ze ramka jest po testach, pozatym maja jeszcze rok na testowanie
widze ze zaczelo sie teraz jechanie po ramce
nopainnogame to co napisales mozna dopasowac do wiekszosci ram na rynku
Jesli rama bedzie dobra, to reklama zrobi sie sama
: 18.03.2009 20:50:03
autor: Aram
nopainnogame pisze:a gadanie,że świetnie pracuje itp. - to można usłyszeć od każdej firmy (na rynku jest sporo dobrych i sprawdzonych systemów).
Przeczytaj dokładnie temat potem pisz:) Jeśli nie zauważyłeś to o pracy ramy nie pisze nikt z firmy tylko osoby które ja testuja. O pracy pisałem to co mi vincent powiedział podczas treningów w San Remo. Zreszta sam na niej jezdziłem.
: 18.03.2009 20:50:52
autor: sebonk
nopainnogame
nopainnogame pisze:Nikt nie chce być beta testerem tej ramy
przeciez Vincent bedzie na niej jezdzil wiec o co chodzi? Chyba bedzie dosc wiarygodnym testerem a ramke bedzie mozna obejrzec na zawodach....
: 18.03.2009 21:01:32
autor: BikerJG
nopainnogame a ja sie z toba zgodze w 100%.
Bez obrazy
AramDH ale twoja opinia, opinia Mikołaja czy kogos ze srodowiska testowego jest malo obiektywna, za darmo tego nie robicie
Jednak rama bardzo przyciaga oko, i jesli sprawdzi sie wytrzymalosciowo bedzie wielki sukces!!
Pozdro
: 18.03.2009 21:02:10
autor: KaczorAC1
topick pisze:ta waga az taka piorunujaca ? ze sprezynka bedzie ponad 4kg
Dokładnie co racja to racja... Bez urazy nikogo ale nie jestem maniakiem wagi i to mnie nie powala... Są przecież lżejsze... Osobiście mając 10 tyś na nową ramę na pewno szukałbym czego innego... Cóż to tylko moje zdanie , zaraz będę pojechany bo powstał fan club tej ramy. Mimo to życzę powodzenia bo fajnie mieć w kraju markę na poziomie.
nopainnogame ma rację , Konrad również... Dajcie mi Intense m6 evo i nawet jeśli będzie mi się kiepsko jeździć będę ją kochał taką jaka jest... Zaraz będzie że za intensem ide lecz po prostu obecnie to ta rama podoba mi się najbardziej. Jeszcze te malowanie subaru WRC

Pychaaa

: 18.03.2009 21:22:42
autor: nopainnogame
AramDH akurat Ty nie jesteś wiarygodnym testerem - bo co, jak by była do bani praca to byś to napisał ??? sebonk na ogól firmy najpierw testują na zawodniku,a potem oddają finalny produkt. Gdyby Vincent przejeździł na niej cały sezon to bym nie miał żadnych zastrzeżeń,ale i tak bym czekał na opinię minimum ze 20 osób mających taki sprzęt.
: 18.03.2009 22:02:14
autor: piotrex
KaczorAC1 Są przecież lżejsze...
-tak?to pokaz mi rame ktora wazy mniej niz 3,16kg..
co sie zas tyczy reszty zastrzezen-rama nie zostala wprowadzona do sprzedazy tylko pokazana poki co,dlatego czesci zastrzezen nie bardzo rozumiem.
: 18.03.2009 22:07:26
autor: KaczorAC1
- Waga: 3120 gramów w średnim rozmiarze, bez dampera
Hmm... skoro chcesz już się tak licytować kolego konstruktora tej ramy to pokaż mi rl foto tej ramy na wadze... Gdybym zaczął szukać znalazło by się parę wynalazków a nie mam ochoty... Na samej stronie głównej GT - FURY , pomijając fakt że z damperem powietrznym ale pod niego została zaprojektowana...
: 18.03.2009 22:18:27
autor: Zaborowski1
Kto bedzie chciał kupic ta rame to ja kupi. Spokojnie , znajda sie osoby które beda miały na to pieniadze i kupia. Osobiscie majac 10tys kupił bym drugi raz m6 ew. Empire które strasznie mi sie podoba. Dopiero za jakis czas , kiedy rama zbierze mam nadzieje dobre opinie ludzi w polsce i zagranica wtedy moze uda sie jej przebic przez topowe jak na dziej dzisiejszy firmy. Mam nadzieje ze uda sie wypromowac ta rame bo fajnie by było zobaczyc ludzi startujacych zawodowo na ramie polskiej produkcji. Jednak Panowe ! wszystko wymaga czasu. Jak dla mnie nie da sie stworzyc ramy i sprzedac jej odrazu w wielkich ilosciach w takiej cenie. Jeżeli opinie beda pozytywne i wszystko bedzie super z ramą to wtedy to wszystko sie ruszy i ludzie zaczna to napewno predzej kupowac niz jak by teraz mieli wydac 10tys na rame która niema jeszcze jak by to nazwac jakis osiagniec. Tyle odemnie , mam nadzieje ze rama odniesie sukces. Pozdro