Strona 3 z 3
: 17.08.2004 14:55:52
autor: quake
lucyfer666 czy jakos tak:
text jest calkowicie zdupiony, zwalony i az bije od niego twoja niznajomoscia rynku, sprzetu itd. ogolnie powinienes sie wstydzic
moja babcia juz lepszy by napisala oglnie najlepiej wywal to z neta bo ludzie cie wysmieja
ten tekst to nic nie warte gowno napisane przez laika
moja ocena od 0-10= -1 000 000 slownie: minus milion
BADZIEW
: 17.08.2004 15:00:23
autor: quake
skomentowal bym i zbesztal konkretne fragmenty tego tekstu ale ze te "konkretne fragmenty" to prawie caly text wiec szkoda mi nerwow i klawiatory
: 17.08.2004 19:12:12
autor: Dejv_d3
Quake dobrze prai.. ja skomentowalem co mi nie pasilo wybitni ale jest tego wiecej .....
BarTiq no kwadrat sie zaokraglil i korba nie nadaj sie do jazdy - miala 2 tygodnie ;/ a nawet mniej ;/ teraz wielowypust mnie czeka :)
: 17.08.2004 19:22:34
autor: Rufus
glowne zadanie amortyzatora to utrzymywanie przyczepnosci ( lub ladniej - sobrej trakcji) przedniego badz tylnego kola. cholernie duzo w tym tekscie ogolnikow :/
: 17.08.2004 20:42:08
autor: barTiq
Dejv_d3, a jaka miales korbe?
: 17.08.2004 21:32:27
autor: Dejv_d3
Bartiq : jest to korba rozkrecalna .... jakis no name ..... czarny..... dalem za nai 80 zł.... ale drozsze kwadraty zez sie czesto psuja ;/ no coz
pozdro
: 18.08.2004 00:04:57
autor: nudziarz
sorki ze sie tak bede wtrynial, ale nie wiem cszyvy na jakim forku ty jezdziles ze tak ci powietrze schodzilo. ja mam swojego bomberka 2 lata juz prawie i pompuje go tylko po serwisie. moze was to zadziwi ale po 6miechach nie bylo spadku powietrza w ogole. jest na to prosta metoda. dokrecic gorne korki i dolne sruby dosc mocno ale z wyczuciem. oczywiscie uszczelki musze byc cale i gladkie. jesli takie nie sa to w sklepie z auto czesciami mozna dostac. i warto jest te uszczelki olejem posmarowac przed skreceniem, dodatkowe zabezpieczenie przed ujsciem powietrza:) a jesli puszcza zawor, to chyba zaden problem go wymienic. przynajmniej tak jest w moim mxc, nie wiem jak sie przedstawia sytuacja w innych amorkach.
kiki12@wp.pl
: 18.08.2004 13:00:34
autor: Tassadar
Jak tanio zmontować dualówkę?
proste: kupujesz odemnie za 410 kołą na obręczach dm24, i piastach deore, wszystko czarne, oszczędzasz 100 zł proste
kiki12@wp.pl
: 18.08.2004 13:02:27
autor: Tassadar
Jak tanio zmontować dualówkę?
proste: kupujesz odemnie za 410 kołą na obręczach dm24, i piastach deore, wszystko czarne, oszczędzasz 100 zł proste