Strona 3 z 3
: 06.01.2012 14:43:05
autor: Spaced
Przejedz sie na -2 to bedziesz o preferencjach mówic. Na wiekszosc jazdy w łodzi to chyba nie moze byc dobre

: 06.01.2012 14:47:52
autor: Las3k_91 Ldz
Jeździłem na Summumie, więc wiem co to płaski kąt [...]

Podobało mi się.
: 06.01.2012 14:56:05
autor: EZrider
A ja polecam V10 Carbon i tyle. Fajna ramka. Nie topi się tak jak stara V10.
: 06.01.2012 15:23:20
autor: GgG
Też byłbym za IH, płaski kąt główki to taka fajna moda która ostatnio weszła do naszego kraju

: 06.01.2012 17:20:49
autor: boogiel
którego dziwnym trafem sprzedajesz

: 06.01.2012 18:36:49
autor: pietryna
Sundaye i Dema to są tak niewyobrażalnie drogie ramy w porównaniu do innych. Nie wiem czym to jest spowodowane. Hillem?
Re: Która rama najlepsza ?
: 06.01.2012 18:39:01
autor: SMOTER
Zdecydowanie IH ! nie musi być po zaworowaniu aby fajnie chodził... Co do kąta hmmm jak kto woli ! Miałem Glory FR 2007 gdzie kąt główki to 66,5* ścigałem się na niej cały sezon... był to istny szatan , cały czas trzeba było walczyć z rowerem, a gdy kumpel dał mi się przejechać na IH w wiśle byłem pewien ze jade inną linia ponieważ nic nie trzepało , rower siedział stabilnie pod nogami a nie jak glory uciekała na wszystkie strony, Jedyny + glory to to ze była fajnie skrętna. Nie dawano przesiadłem się na summuma który ma kąt głowki 63* Był to dla mnie szok przy zmianie ale mimo tego ze nie ogarniam baja jeździ mi się zdecydowanie lepiej ( Niektórzy twierdza ze "czują" rower juz po tygodniu jazdy) no ja niestety potrzebuje na to 3-4 msc. Na Summumie mimo iż mam za twardą sprężynę czuje się jak bym jechał w zwolnionym tępie na wszystko jest czas i moge skupić się na zakręcie i innych przeszkadach... Podsumowując bierz IH ponieważ wsadzajac stery redukcyjne otrzymujesz 63* i topową maszyne do racingu