Strona 3 z 3
: 28.11.2004 12:15:59
autor: Alex04
AHA:]
: 28.11.2004 12:58:05
autor: Burning
imho przod wazniejszy przy hamowaniu, a vke z tylu wyreguluj - ja mam V alhongi za 30zl i dzialaja piknie - kwestia ustawienia..
: 28.11.2004 13:35:00
autor: troyo
jak masz kase to kup dm'ke bo jest wytzrzymala a ty szczurkq sie tak nie stresoj :P
: 28.11.2004 16:55:25
autor: polo
pewnie że na przód, ja mam tylko z przodu (na razie) taki hamulec i jest spoko.
Trzeba umieć chamować :P
A na tył to Vki starczą w zupełności
: 28.11.2004 17:01:58
autor: Sector
Przod
: 28.11.2004 17:18:43
autor: Bkillah
gdzie wsadzic ?? najlepiej w dupe :P
Sorry ale mi sie tak skojarzylo heheh
no niektorzy maja racje. lepiej na przod lepiej bedzie Ci sie jezdzic i latwiej bedzie Ci tarcze wyczuc.
oliksko a co za problem miec tarcze pod obrecz??
to raczej obrecze sa pod tarcze lub vki :P ja mam u siebie tarcze pod dm24 :P
: 28.11.2004 17:21:14
autor: Krzywy
killah bys chociarz wyjasnil ze obrecz pod vke mozna montowac z vka i tarcza a obrecz pod tarcze tylko z tarcza :)
: 28.11.2004 18:50:21
autor: myszek
Podpisuje sie obiema raczkami pod tym co wyzej, na przod tarcze, przy fajnej modulacji mozna pokombinowac wiele;] , a na tyl wystarczy v'ka.. w koncu tylko o blokowanie kola chodzi z tylu, a jak chcesz miec maga lapanie to polecam patent ze smola na obreczy po jednej stronie :D:D ( jesli ci nie szkoda klockow :D... i bez pedal kick'a ciezko odkleic szybko klocek od obreczy :D )
: 28.11.2004 19:05:32
autor: BikerBo
PRZÓD
: 28.11.2004 19:08:41
autor: Krzywy
z tylu to lepiej miec modulacje, zwlaszcza na zime. pojedz po lodzie i zacisnij po maksie hampel, powodzenia. albo na zakrecie zapieprzajac w lesie ;) ale nie musi byc to tak wspanaily hampel jak z przodu. ale i tak jest hc wyjechac w zime tylko z licha popsuta tynia vka na miasto (jak klamka odbija trzy razy wolniej niz powinna ;) )
: 28.11.2004 19:09:13
autor: .:sZuMi:.
P.R.Z.Ó.D.!.!.