Strona 3 z 4
: 12.03.2013 22:18:26
autor: boogiel
Totalne zaskoczenie

: 13.03.2013 00:54:30
autor: nukianuki0
RS do d a się sprzedaje,cud.
A do tego taka wpadka marketingowa,jeszcze miesiąc i po RSsie
Fakt że fiatów więcej niż lambo ale volkswagenów jeszcze więcej i nawet w lambo paluchy maczają
Jak bym miał wybierać pomiędzy rc 4 a nowym vividem to bym wybrał rc4 aby go zaraz sprzedać i kupić nowego vivida z tytanową sprężyną :P
: 13.03.2013 10:30:18
autor: nhp890
To już twoja sprawa, możesz nawet kupić 5th elementa, ale nie narzucaj wszystkim swojej opinii. RC4 JES CHU*OWE BO TAK
: 13.03.2013 12:55:42
autor: Mervis
Panowie nie spinajcie się na sprzęt tak, moim zdaniem oba amory to najwyższa pólka, a na tym poziomie każdy damper będzie świetnie chodzić a reszta to w waszych nogach i rękach, nie sprzęt lecz technika....

: 13.03.2013 15:36:32
autor: Spaced
Bawi mnie ten temat. Nikt amora nie miał w rekach a już przekonani, że amor z najwyższej półki. marketing dziala. Co z tego, że każdy produkt RS w pierwszej serii ma wpadki.
nukianuki0 pisze:RS do d a się sprzedaje,cud.
A do tego taka wpadka marketingowa,jeszcze miesiąc i po RSsie
Prosze cię chłopie przestań pierniczyć o marketingu jak nic o nim nie wiesz. Jedna wpadka firmy nie udupi. Prosze skończ gadać od rzeczy
: 13.03.2013 21:46:34
autor: nukianuki0
Spaced: to jednak twój wykrywacz nadaje się do naprawy
I ty się ponoć zajmujesz marketingiem
nhp890: w rc4 stosunek ceny do technologi jest raczej mizerny,wygrywa tylko tym ze z prehistorycznej technologi zostało wyciągnięte 100% możliwości.
Jeśli by kosztował połowę tego co kosztuje to był by całkiem ok.
CCDB robi się cenowo poniżej rc4 a bije go na łeb.
: 13.03.2013 22:14:45
autor: Spaced
nukianuki0 pisze: Spaced: to jednak twój wykrywacz nadaje się do naprawy
Ironia, nie ironia pieprzysz od rzeczy.
nukianuki0 pisze:nhp890: w rc4 stosunek ceny do technologi jest raczej mizerny,wygrywa tylko tym ze z prehistorycznej technologi zostało wyciągnięte 100% możliwości.
Jeśli by kosztował połowę tego co kosztuje to był by całkiem ok.
CCDB robi się cenowo poniżej rc4 a bije go na łeb.
To wina dystrybutora, nie dampera. I przestań z tym mierzeniem technologi jakby była jakas miara zaawansowania technologicznego i jakby twin tube było kosmosem.
: 13.03.2013 22:47:34
autor: nukianuki0
Od pieprzenia od rzeczy to ty Spaced jesteś,nie uzurpuje sobie twojej wyłączności
Twin tube nie jest kosmosem bo rs tez coś takiego robi

: 13.03.2013 23:38:55
autor: Jergus
: 14.03.2013 09:05:55
autor: nukianuki0
: 19.03.2013 11:47:10
autor: Schokowafel
Przeciez tutaj sie nic nie zmieniło względem obecnego vivida. Zmienili pozycje regulacji i dodali ta beznadziejna sprężynke negatywną. Mowa o jakimkolwiek tarciu w damperze nie ma sensu bo przy przelozeniu 2,8 opór 2 oringów, 2 glide ringów i slizgu jest pomijalny....
: 19.03.2013 18:18:05
autor: off_road
: 20.03.2013 14:22:33
autor: Schokowafel
Evol to tez bardzo dobry patent umożliwiający zmiane charakterystyki w szybki sposób. W motorsporcie Fox to bardzo ceniona firma, szkoda ze w mtb im nie wychodzi.
: 22.03.2013 13:25:53
autor: nukianuki0
Jednak Foxa trzeba docenić za umiejętne wyciskanie mega kasy za technologie z przed 10 lat

: 25.03.2013 23:16:24
autor: Spaced
Schokowafel pisze:Przeciez tutaj sie nic nie zmieniło względem obecnego vivida. Zmienili pozycje regulacji i dodali ta beznadziejna sprężynke negatywną. Mowa o jakimkolwiek tarciu w damperze nie ma sensu bo przy przelozeniu 2,8 opór 2 oringów, 2 glide ringów i slizgu jest pomijalny....
Tłumienie vivida było dobre wiec po co maja zmieniac? Zmienili pokrycie tłoka, dodali sprezyne negatywną i dali sensownie umieszczone regulacja. Nie ogarniam podejscia na dhz - w jednym temacie chca rewolucji co model, w drugim marudzą, że cokolwiek sie zmieniło bo marzo dobre
: 26.03.2013 12:57:07
autor: Faerie
taka natura Polaka
: 28.03.2013 21:59:05
autor: frango
Rower, a szczególnie grawitacyjne, jakaś taka dziwna branża, w której, mimo ewidentnych konotacji z MX (lub ogólnie moto), wielu rozwiązań nie da się przenieść

mimo, że są one sprawdzone i dopracowane.
Np. DLC, z którym RS cacka się od 2 lat, od dawna stosowane jest w motocyklach (przynajmniej) szosowych.
Albo widelce USD... przecież innych właściwie w moto (prócz taniochy) się nie stosuje, i jakoś nikt nie narzeka na brak sztywności.
Albo powyżej wspomniane sprężyna negatywna, itd.
Parafrazując powiedzenie majstra w wykończeniówce: "Milimetr jak kilometr"... dla zjazdowca ważny każdy gram, wszyscy inni mają to w dupie

: 28.03.2013 22:23:30
autor: Spaced
frango pisze:Np. DLC, z którym RS cacka się od 2 lat, od dawna stosowane jest w motocyklach (przynajmniej) szosowych.
Bo DLC trzyma sie zajebiscie stali i do dupy do alu. Z motocykli trudno przenieśc bo waga jest bardziej wyśrubowana w mtb.
: 31.03.2013 00:51:04
autor: Schokowafel
Spaced pisze:Tłumienie vivida było dobre wiec po co maja zmieniac? Zmienili pokrycie tłoka, dodali sprezyne negatywną i dali sensownie umieszczone regulacja. Nie ogarniam podejscia na dhz - w jednym temacie chca rewolucji co model, w drugim marudzą, że cokolwiek sie zmieniło bo marzo dobre
Zgadza się, zrobili dobry damper(z wyjątkiem tej sprezynki) ale chodizlo mi o to że określili to jako masakryczna rewolucję dla garstki ludzi na świecie i stąd ten dym.
Spaced pisze:Bo DLC trzyma sie zajebiscie stali i do dupy do alu.
Niestety ale nie prawda. Metodą PACVD można aplikować DLC na alu i inne miękkie materiały (np.balinit DLC star). Pewnie wstrzymali się z tym ze względu na koszty.
Co do USD to w przypadku MX są one sztywniejsze od klasycznych a różnica w masie nieresorowanej jest bardzo duża co sprawiło że zdominowały rynek. W mtb niestety masa nieresorowana juz nie jest tak razoca mniejsze i wystepuje problem ze sztywnościa przy zachowaniu konkurencyjnej wagi. Zobaczymy jak sie sprawi CTA w emeraldzie.