Zgoda. Tylko co to obchodzi konsumenta?
Szarpanie się z dystrybutorem powinno leżeć już w obowiązku sklepu, wymienionego z resztą w pierwszym wątku. Rzecznik, mediacja z dystrybutorem? Sklep powinien zwrócić zapłaconą kwotę (gdy wymiana jest nie możliwa), jeżeli faktycznie reklamacja była uzasadniona.
Osobiście miałem niedawno
PRZYJEMNOŚĆ reklamować okulary w jednym z Sosnowieckich sklepów rowerowych. Podobnie jak w temacie - normalne, jednak przedwczesne zużycie. Okulary dostałem nowe bez najmniejszego problemu... Wróciłem do tego sklepu na zakupy i będę wracał w przyszłości, pomimo, że mam kawałek drogi... Ten wymieniony przez autora wątku na wszelki wypadek ominę z daleka.
Temat dotyczy Gregorio więc wypada mi dodać, że nie miałem problemów, zamawiałem pośrednio (przez sklep) różne duperelki do marcoka - szybko i bez problemów.