Strona 25 z 39
: 30.03.2011 22:47:24
autor: Czlenson
Aluminiowy wciąż piękny !

Re: Antidote LifeLine
: 30.03.2011 22:51:10
autor: szymon102
Zapraszam na profil FB
http://www.facebook.com/#!/AntidoteBikes
Dużo nowych zdjęć

: 31.03.2011 00:14:11
autor: SegatiV
freed
Napęd na xtr To oszczędność w wadze jakieś 20g
Dętki flyweight - 94gx2
Płaskie szprychy - ok 60g mniej :P
i za
piotrex amor WB - 200g
suport swiss comp'a (w ofercie vincere) - 25g
siodlo vincere carbon - 15g
Ja jednak został bym przy Boxxie, wsadził opony 2ply, dędki flyweight i jak dla mnie rower na co dzień przy wadze 14kg

: 31.03.2011 06:11:17
autor: frango
freed i SegatiV,
no to nieźle wyszło

Zjazdówka o wadze roweru do trail

A rama jest z każdym dniem ładniejsza

: 31.03.2011 06:32:22
autor: nopainnogame
Aż ciężko w tą wagę uwierzyć

Mój rower ma teraz 13,3kg ,a mam lzejszą ramą z damperem , amora lżejszego o 1kg i zwijane opony. Choć jak się przygladam to tu jest urwane 100g,tam 50g i tak na luzie ponad 1kg się uzbierał.
: 31.03.2011 11:24:54
autor: Spaced
Panowie waga liczona na papierze zawsze wychodzi troche mniejsza. Szczerze to taki showroom bike bo 1/2 z tych czesci nie załozyłbym do roweru bo to troche robi sie rower xc-dh. Szczerze uwazam, ze zaleznie od tras po jakich sie jezdzi rozsadne minimum na takiej ramie to 14.5-15.5kg
Swoja droga zapomnieliscie o korbach - clavicula dh carbon. Jak ktos ma hajs to przecenione o 250euro teraz sa :P
Co do szprych - Sampima te nowe szprychy maja byc jeszcze lzejsze od Xrayów.
SegatiV pisze:Płaskie szprychy - ok 60g mniej :P
Jakie płaskie szprychy sa lzejsze od revo? Nowe sapimy maja byc 30% lzejsze od xraya cyli tez revo ale revo juz jest mało sztywne.
Zamiast detek flyweight 2x sealant 60x i na bezdetki. Zamiast mostka polkomostek hope/chunked to kilkanascie g
Zamiast HT mortopy (co z tego ze sie rozleca) - 230g
Łańcuch KMC - 10g lzejszy od jabana.
Siodło - Jak sie ta polska firma od dziwnych siodeł nazywala? 66g siodło dh mieli. Kumpel uzywa i sie nie sypie, a przy tym nie ma durnych ostrych krawedzi jak te plasterki pizzy
Zamiast Foride Carbon Enve carbon - bylo lzejsze.
Zamiast obreczy emesa Enve AM - bodajze 15 czy 20g x2.
: 31.03.2011 14:15:06
autor: dh-rider1
Jak dla mnie miazga ^^ mam nadzieje że zaproponują jaką rozsądna cene jak na polski rynek bo z miła chęcia bym zmienił swoją rame na tą zabaweczke

: 31.03.2011 14:27:26
autor: jasiek_krk
Spaced pisze:Jak sie ta polska firma od dziwnych siodeł nazywala?
Morgaw?
: 31.03.2011 14:32:50
autor: Spaced
Tak. Frodo ich siodło drugi sezon juz ma i zyje pomimo dziwnych dzwieków i nie ma rozcinajacych uda plaskich boków

Kucbor tez cos mowil, ze planuja jakies mega lekkie kombo.
: 31.03.2011 16:10:31
autor: jasiek_krk
Maciek miał jedno z ich pierwszych siodeł Morgaw, wygodne mimo że to sama "deska".
: 31.03.2011 16:14:15
autor: Spaced
Bo profil liczy sie bardziej niz materiał.
: 03.04.2011 22:18:41
autor: pico931
na wahaczu jest opcja na koło 24" czy jest to tylko regulacja bazy kół ?
: 03.04.2011 22:26:17
autor: AlanCK
pico931 rozumiem że to żart z tym 24
Btw. widziałeś kiedyś rame pod koła 26 cali do której 24 nie wejdzie

: 04.04.2011 18:17:02
autor: pico931
chodzi mi o to czy koło 26" mieści się na tą bliższą dziurkę na oś czy jest ona wyłącznie dla koła 24"
: 04.04.2011 18:54:01
autor: Damian04
pico931 - jest to prosty patent na regulowanie długości tylnego trójkąta

Obstawiam, że konstruktorom ani przez myśl nie przyszło wykorzystanie tej drugiej "dziurki" w sposób jaki opisujesz

koło 24" w tej ramie

: 05.04.2011 16:57:17
autor: EZrider
Spaced pisze:Szczerze to taki showroom bike bo [...] Szczerze uwazam, ze zaleznie g
Jesteś szczery i czysty niczym łza!
Ja jestem jak najbardziej za tym, żeby rowery pokazowe budować na czymś ekstremalnie lekkim, ale niech to będzie przeznaczone do danej dyscypliny.
: 08.04.2011 09:54:20
autor: =disbrainer=
gdybyscie pomysleli o opcji pod przednia zmieniarke i wydluzyli troche podsiodlowke, to rower bylby genialny pod all-around-dh. szczerze nie spodziewalem sie, ze ktos moze obecnie chciec rozwijac ramy w tym kierunku co ta lub TR250. gratuluje:)
: 08.04.2011 10:26:37
autor: Czlenson
=disbrainer= pisze:gdybyscie pomysleli o opcji pod przednia zmieniarke i wydluzyli troche podsiodlowke
Przy suporcie już naprawdę dużo dzieje się a Ty byś chciał jeszcze zmieniarkę :P hammerschmitt ewentualnie dla tych którzy mają dziwną potrzebę kilku blatów z przodu.
Do rury podsiodłowej wchodzi kawał sztycy - ja mam np. nieprzycinaną nuke proof 40cm.
=disbrainer= pisze: szczerze nie spodziewalem sie, ze ktos moze obecnie chciec rozwijac ramy w tym kierunku co ta
Rozwijanie rozwijaniem - zmieniasz linki i damper na 222. Reszta pozostaje bez zmian. Kupując LL i 3 zestawy linków dostosowujesz sobie sprzęt do aktualnych potrzeb

: 08.04.2011 10:32:02
autor: Spaced
Z tak agresywną geometrią i tak nie widze sensu walenia przerzutki na przód. Pod techniczny podjazd z takim kątem głowki rower nie podjedzie, a pod łagodne 1x10 ogarnie.