: 08.12.2011 13:27:02
Jest juz part 2 --> http://www.sicklines.com/2011/12/07/rev ... dh-part-2/
tak mozna sobie długosc ogona tym regulowacwojtasu pisze:Czy tam sa 2 dziury na ośke tylnego koła ?
tsuful_zoo pisze:
na filmie sa dwa LL-ten ktory jedzie bez kamery to Jurek,jeden z ojcow ramy,jedzie na karbonie z boxxerem.to z grubsza ten rower co na filmie podanym przez Segativa,poza kolami,korba i amorem.off_road pisze:Kokolino przecież to człona fura i on tam pogina
w tym konkretnym secie nie ma zdjec,bo na filmiku ma zalozony najrzadziej uzywany set kol,taki awaryjny mozna powiedziec..Kokolino pisze: jezeli to nie problem
9-10 sztukF4rr3ll pisze:ile ich tam wisi ?!?!?!?!??
w PL jest tych ram (proto+alu+karbony) z 14sztuk,malo?Cubus5 pisze:Według mnie przydało by się wypuścić kilka modeli w Polskę
jak ktos chce kupic to sie dogada w kwestii ceny.a ze rama tania nie jest-coz,koszty produkcji sa naprawde wysokie.Cubus5 pisze:cena jest dość zaporowa jak na polskie warunki.
a czego oczekujesz?chlopaki nei wydalaja z produkcja ram na zachod,Polska nie jest dla nich prawdziwym rynkiem zbytu bo tu potencjalnych klientow na rame klasy premium mozna policzyc na palcach jednej reki.zreszta polak woli kupic rame z hameryki,a nie robiona w Polsce,bo jak polskie to gowniane i powinno byc tansze niz "zagramaniczne" albo w ogole za darmo,bo trzeba najpierw przetestowac czy to sie do czegokolwiek nadaje..Cubus5 pisze: Szkoda że Polscy producenci omijają szerokim łukiem polski rynek w pogoni za zyskiem, nie dostrzegając potencjalnych klientów.