B.Z. oczekujesz aby przy 230kmh kokpit był cały ?? wiesz jak by wygladał normalny samochód po takim strzale ?? Zastanów sie chwile co piszesz.
Ja się zastanowiłem, to ty się zastanów, bo ty tak napisałeś i to nie że przy 230 a przy 250. Sprostowałem i tyle, a co oczekuję to inna sprawa.
Schodek pisze:no tak, jesli klatka nie chroni dampera to zawsze jest szansa na demolke,,,tylko czy warto sie zastanawiac nad tym ?/ zawsze mozna miec pecha i wbic sobie twardy patym w coila, zgubic rower na wyciagu czy wypadajac z bandy wypuscic rower w kamienie 15 nizej....zawsze zawsze mozna miec pecha i zaliczyc cegle w drewnianym kosciele...
A jest sens zatanawiać się nad masą w rowerze którego budżet nie przekracza 3500? Odpowiedziałem tylko jednemu z rozmówców, co zaważyło na tym,że zostałem przy sprężynie, jeśli masz lepszy pomysł na swój rower to "robta co chceta".
Schodek pisze:własnie predzej po zawodowcu dostaniesz w kraju rame zadbana a nie zakatowana....popatrz w jakim stylu skacze Perin,Joda,Sliwa,Zielu...i porownaj z amatorami co za kazdym razem potrafia walic niedolota i skladac wszedzie zawieszenie i pamietaj ze sa tacy co w gorach lub ich okolicy mieszkaja... i 50 dniw w sezonie na luzie smigaja..
Znów odwracasz kota ogonem. Nikt poza zawodowcami i tubylcami nie jeździ tyle czasu w górach, jak sam zauważyłes u nas także nie ma takich wymagających tras jak "tam gdzie jesteś"...
Schodek pisze:hehe tu mnie rozbawiles solidnie...najwieksza firma rowerowa na swiecie ktora wyznacza trendy od lat nie posiada testerow ?/ posiadaja biura projektowe na poziomie jakiego nasze FSO nie mialo ale nie testuja swoich rowerow ?? ziomek poleciales delikatnie za daleko...dzis praktycznie kazda firma liczaca sie na swiecie ma swoich testerow i robi badania w laboratoriach i na kompach...mowimy o konkretnych firmach a nie garazowych.
Tak, testerów to posiada Suntour, RST, a nawet Kross, ja tylko mówię co z tego wynika. do tej pory robili albo ciężkie kloce albo łamliwe.
Schodek pisze:kurcze ale jakiego Karpiela ?? i na jakiej podstawie tak wnosisz...Intense to firma 100 wiekasz niz Karpiel i robiaca na innym poziomie swe ramy...wybacz
Od różowego... domyśl się. Poza tym ja tu mówię wyłącznie o wytrzymałości a nie o poziomie na jakim kto robi ramy. A to że ktoś kiedyś zakatował - no zakatował, wszystko można zakatować, intense'a też niejesnego zakatowano. Technologia może być jaka chce, stopy aluminium się nie zmieniły od bardzo dawnai cudów nie ma - grubsze i cięższe zawsze będzie bardziej odporne na zmęczenie. mozna ratować sztywność, ale jak liczyć wytrzymałość to uczą na każdej szanującejsię polibudzie, wszystko odkryte i opisane wzorami już od dawna, nie ma tu miejsca na żadną magię, chyba,że ktoś bardzo chce w to wierzyć, wtedy nawet talibowie w klewkach mogą wylądować. Wbrew temu co napisałeś nie wszystkie Karpiele zostały zezłomowane, obserwuję aukcje i przewijają się tu i ówdzie i wcale nie nowe, ciekaw jestem ile będzie socomów na rynku wtórnym jak się zestarzeją.