Giant po kuracji odchudzającej !! Zmiana podejścia !!
Giant po kuracji odchudzającej !! Zmiana podejścia !!
w końcu się ogarneli z tymi klocami ;) 1500g urwali !!!!!
ramki wyglądają zacnie...poczekamy jak z resztą bo po wyglądzie to nic nie wiadomo.
Nowe, odchudzone modele DH/FR firmy Giant na 2010
Lipiec 31,2009
Firma Giant opracowała już swoje najnowsze modele na sezon 2010, mowa tu o rowerach full-suspension z dużym skokiem, a więc Glory oraz Faith. Dzięki serwisowi NSMB.com możemy bliżej przyjrzeć się najnowszym prototypom tej firmy. Giant postarał się przede wszystkim o odchudzenie swoich rowerów, a także zmiany w systemie zawieszenia Maestro. Giant Glory stanie się modelem stricte do zjazdu, i będzie dostępny tylko z dwu-półkowymi widelcami. Kwadratowa rura podsiodłowa uniemożliwiać będzie montaż przedniej przerzutki. Model ten został odchudzony o ok. 1500 gramów (ok. 4kg z tłumikiem), a waga kompletnego roweru waha się w granicach 17kg (rozmiar M). Nowe rowery posiadają także zmodyfikowaną główkę, dostosowaną do standardu 1.5"-1 1/8".
Drugim rowerem w kolekcji DH-FR jest model Faith, a więc jeden z pierwszych modeli firmy o przeznaczeniu freeride-owym. Nowy Faith został zaprojektowany przy pomocy team-ridera Kurt'a Sorge, z dużym naciskiem zredukowania wagi a tym samym rozgraniczenia zeszłorocznych rowerów Glory DH z pozostałymi modelami jedno-półkowymi do FR. Nowy Faith na 2010 to 180 mm skoku, oraz odchudzona rama o ok. 1100g w stosunku do zeszłorocznego modelu. Waga kompletnego wynosić będzie 16,5 kg.
Przewidywane ceny:
Glory 0: $5,999 (Kanada) - $5,350 (USA)
Glory 1: $4,659 (Kanada) - $4,125 (USA)
Faith 0: $4,599 (Kanada) - $4,125 (USA)
Faith 1: $3,359 (Kanada) - $3,100 (USA)
Więcej zdjęć na: http://www.nsmb.com/3210-preview-giant- ... avel-bikes
foto: NSMB.com
ramki wyglądają zacnie...poczekamy jak z resztą bo po wyglądzie to nic nie wiadomo.
Nowe, odchudzone modele DH/FR firmy Giant na 2010
Lipiec 31,2009
Firma Giant opracowała już swoje najnowsze modele na sezon 2010, mowa tu o rowerach full-suspension z dużym skokiem, a więc Glory oraz Faith. Dzięki serwisowi NSMB.com możemy bliżej przyjrzeć się najnowszym prototypom tej firmy. Giant postarał się przede wszystkim o odchudzenie swoich rowerów, a także zmiany w systemie zawieszenia Maestro. Giant Glory stanie się modelem stricte do zjazdu, i będzie dostępny tylko z dwu-półkowymi widelcami. Kwadratowa rura podsiodłowa uniemożliwiać będzie montaż przedniej przerzutki. Model ten został odchudzony o ok. 1500 gramów (ok. 4kg z tłumikiem), a waga kompletnego roweru waha się w granicach 17kg (rozmiar M). Nowe rowery posiadają także zmodyfikowaną główkę, dostosowaną do standardu 1.5"-1 1/8".
Drugim rowerem w kolekcji DH-FR jest model Faith, a więc jeden z pierwszych modeli firmy o przeznaczeniu freeride-owym. Nowy Faith został zaprojektowany przy pomocy team-ridera Kurt'a Sorge, z dużym naciskiem zredukowania wagi a tym samym rozgraniczenia zeszłorocznych rowerów Glory DH z pozostałymi modelami jedno-półkowymi do FR. Nowy Faith na 2010 to 180 mm skoku, oraz odchudzona rama o ok. 1100g w stosunku do zeszłorocznego modelu. Waga kompletnego wynosić będzie 16,5 kg.
Przewidywane ceny:
Glory 0: $5,999 (Kanada) - $5,350 (USA)
Glory 1: $4,659 (Kanada) - $4,125 (USA)
Faith 0: $4,599 (Kanada) - $4,125 (USA)
Faith 1: $3,359 (Kanada) - $3,100 (USA)
Więcej zdjęć na: http://www.nsmb.com/3210-preview-giant- ... avel-bikes
foto: NSMB.com
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Steel2 kilka razy w zyciu jak kazdy...
nie śledze wszystkiego jak Ty wiec WYBACZ mi moje niepoprawne zachowanie, obiecuje poprawę i składni i gramatyki i pisowni... jak mi się będzie chciało
do modow - wedle uznania do skasowania
nie śledze wszystkiego jak Ty wiec WYBACZ mi moje niepoprawne zachowanie, obiecuje poprawę i składni i gramatyki i pisowni... jak mi się będzie chciało

do modow - wedle uznania do skasowania
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Schodek jak 4kg z damperem to urwano prawie 2kg, a nie 1.5. 5.5kg glory FR wazyło ale rama wazaca 4kg z tłumikiem to ja podziękuje. Waga jest 200g ponizej session i socoma jesli to ze stalowa sprezyna. Nawet od antidote lezejsze. Sry ale jakos nie wierze w biki dh, o wadze bez dampera znacznie ponizej 3.5kg (a co dopiero 3kg). Moze tak długo jak nie glebisz bedzie zyc ale jeden błąd i nowa rama.
A ja w sumie nie wiem co o tym sadzic... waga poraza, a widac ze mozna jeszcze lzej zmieniajac mostek, sprezyne i cos tam jeszcze
Moze byc z tego wydmuszka- to prawda, przy glory to jeszcze moze byc ok poniewaz wyjdzie racingowa zabawka, lecz faith... red bull rampage, dropy po 6m, hopy, gapy na takiej ramie o takiej wadze.... jakos ciezko to widze.
Druga strona medalu jest taka ze jesli u nas bedzie dostepna glory 1 za ok. 12500zł w przeliczeniu z boxem 2010 i Vividem 4, na fajnym osprzecie... to wroze sukces.
Ale mnie zachwicil Reign X0 i jego waga... a o cenie sie nie wypowiadam, choc na pewno wiecej ludzi na swiecie kupi reigna X0 za 16tys zł niz Glory 0 za podobna kwote, taki rynek.
Ja obstaje jednak przy Reignie 1, ktorego cena spadla troszke, wlozyli mu 150mm na przod i wychodzi super rower-wszędołaz
.
Czas pokaze jak bedzie z nowymi Giantami, a moze poprawili kontrole jakosci na produkcji, zastosowali lepsze spawy i wieksza dokladnosc no i cos w co wierzyblym najbardziej- Fluid Form- giant w dziedzinie hydroformingu jest mistrzem jak wielu z Was wie, i moze byc tak, ze w miejscach gdzie nie ma przeciazen i ryzyka walniecia bedzie wydmuszka totalna, a w miejscach zagrozonych dobra grubosc. Wyjdzie bardzo lekki i racingowy sprzet o dobrej wytrzymalosci, na ktorym znow bedzie jezdzic do ktorys zawodnik, ale oby to byla prawda...
Moim zdaniem ramki te (glory/faith) beda pekac znacznie czesciej niz poprzednie modele- czolgi, ktorym sie tez to zdarzalo, ale pekaja lepsze i drozsze ramy, a smigaja na nich rzesze...

Moze byc z tego wydmuszka- to prawda, przy glory to jeszcze moze byc ok poniewaz wyjdzie racingowa zabawka, lecz faith... red bull rampage, dropy po 6m, hopy, gapy na takiej ramie o takiej wadze.... jakos ciezko to widze.
Druga strona medalu jest taka ze jesli u nas bedzie dostepna glory 1 za ok. 12500zł w przeliczeniu z boxem 2010 i Vividem 4, na fajnym osprzecie... to wroze sukces.
Ale mnie zachwicil Reign X0 i jego waga... a o cenie sie nie wypowiadam, choc na pewno wiecej ludzi na swiecie kupi reigna X0 za 16tys zł niz Glory 0 za podobna kwote, taki rynek.
Ja obstaje jednak przy Reignie 1, ktorego cena spadla troszke, wlozyli mu 150mm na przod i wychodzi super rower-wszędołaz

Czas pokaze jak bedzie z nowymi Giantami, a moze poprawili kontrole jakosci na produkcji, zastosowali lepsze spawy i wieksza dokladnosc no i cos w co wierzyblym najbardziej- Fluid Form- giant w dziedzinie hydroformingu jest mistrzem jak wielu z Was wie, i moze byc tak, ze w miejscach gdzie nie ma przeciazen i ryzyka walniecia bedzie wydmuszka totalna, a w miejscach zagrozonych dobra grubosc. Wyjdzie bardzo lekki i racingowy sprzet o dobrej wytrzymalosci, na ktorym znow bedzie jezdzic do ktorys zawodnik, ale oby to byla prawda...
Moim zdaniem ramki te (glory/faith) beda pekac znacznie czesciej niz poprzednie modele- czolgi, ktorym sie tez to zdarzalo, ale pekaja lepsze i drozsze ramy, a smigaja na nich rzesze...
http://www.endura.pl
rama glory 06-09 M bez dampera to około 4700g, damper 240mm ( 241?) w nowej glorce jest 222mm, więc sama rama wazy około 3200g - masakraaa, tego sie nie spodziewalem. Zgodze sie ze spacedem, ze to juz przesada w druga stronę, wszystko OK...jak jestes Jared Rando albo inny sponsorowany zawodnik, innaczej moze byc kiepsko. Ale w sumie, czas pokaże...
nie oceniam ramy po masie jesli chodzi o wytrzymałośc, bo mając dostep do nowocesnych technologii mona wykonac wspaniale elementy o super jakosci i wytrzymałosci. W swiecie xc to widac gdzie rowery po 9 kilo sa norma a jak ktos sie interesuje to wie e tam chlopaki czesto wkladaja solidnie maszynom i jakos zyja.
do niedawna buty zimowe mialy po 3 kg a dzis goretexy,kevlary i inne vibramy...chodzisz po strumieniach ,sniegu,kamieniach i stopy suche !!
Więcej wiary
jakie były procesory w kompach 10 lat temu ?? to cemu nie mozna dzis robic lekki rowerow ?? moim zdaniem to rynek jest manipulowany przez koncerny....tak jak kiedyc plyta CD i kasety magnetofonowe....kto wie ten kuma
do niedawna buty zimowe mialy po 3 kg a dzis goretexy,kevlary i inne vibramy...chodzisz po strumieniach ,sniegu,kamieniach i stopy suche !!
Więcej wiary

jakie były procesory w kompach 10 lat temu ?? to cemu nie mozna dzis robic lekki rowerow ?? moim zdaniem to rynek jest manipulowany przez koncerny....tak jak kiedyc plyta CD i kasety magnetofonowe....kto wie ten kuma
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
tak samo wytrzymałe na uderzenie młotkiem jak teraz :]Schodek pisze:jakie były procesory w kompach 10 lat temu ??
Wiadomo że technologia w ramach poszła do przodu, nawet głupie polskie unibike'i mają teraz hydroforming, ale gdy glory ma być chyba najlżejszą ramą na rynku, gdzie konkurencja w czołówce jakoś wybitnie wytrzymałością nie grzeszy to też raczej mam wątpliwości co do tego, że następca glory będzie tak samo wytrzymały jak obecne.
Ale i tak po cichu mam nadzieje że giant będzie dalej wytrzymały bo następną ramę jaką bym miał też ma być coś z maestro i miło by było jakby '10 dawały radę

SeraaX chodzi o wielkość modku
a nie o wytrzymałość na zniszczenie młotkiem !!
podatność na gleby ??/ od kiedy taki parametr jest brany pod uwagę przy produkcji roweru ?? Giant własnie wkroczył do grona wspólczesnych ram i jescze podnosi poprzeczkę bo ostatna rama na poziomie 6kg była ze sredniowiecza :0) sądze ze mozna jeszcze spokojnie bic mase ramy ...tylko co firma bedzie robic w nastepnych latach ?? Pamietacie jak rower xc o masie 13 kg był uznawany za lekki ??
czy opona ma parametr przecinania na szkle ??
czy fox 40 ma podane wartosci sił jakie go niszczą ??
to czemu piszecie o glebach...mozna sie raz wywalic i zlamac rame i mozna po 40 glebie cos urwac...bla bla bla

podatność na gleby ??/ od kiedy taki parametr jest brany pod uwagę przy produkcji roweru ?? Giant własnie wkroczył do grona wspólczesnych ram i jescze podnosi poprzeczkę bo ostatna rama na poziomie 6kg była ze sredniowiecza :0) sądze ze mozna jeszcze spokojnie bic mase ramy ...tylko co firma bedzie robic w nastepnych latach ?? Pamietacie jak rower xc o masie 13 kg był uznawany za lekki ??
czy opona ma parametr przecinania na szkle ??
czy fox 40 ma podane wartosci sił jakie go niszczą ??
to czemu piszecie o glebach...mozna sie raz wywalic i zlamac rame i mozna po 40 glebie cos urwac...bla bla bla
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Schodek taki parametr jest brany pod uwage przy produkcji bika do dh i fr tyle, ze producenci nazywaja to wytrzymałosc bika. Fox 40 ani opona tych wartosci nie maja ale sam mówisz zeby 600g opon nie brac bo sie na niskich cisnieniach bedize snejczyc i przebijac dętki. Tak samo moznaby zrobic 2 półke 2.3kg jak white groove ale tez jezdziłoby to do pierwszej gleby. Czemu w dh nie zapakowac korb z xc? Przeciez dopóki sie w kamien nie walnie to nic sie z nimi nie dzieje. Jak sie lekko jezdzi to obrecze xc tez pewnie przezyja, kiera 150g. Idac twoim podejsciem najlepiej zlozyc rower xc ale lekko sztywniejszy i o geo i skoku dh.
Producenci musza brac pod uwage, ze jesli po paru glebach typowemu, nie sponsorowanemu Kowalskiemu taka rama pęknie to juz wiecej u nich nie kupi. Ba! Powie znajomym i marketing szeptany bedzie działał nie do końca tak jakby sobie tego firma życzyła.
Producenci musza brac pod uwage, ze jesli po paru glebach typowemu, nie sponsorowanemu Kowalskiemu taka rama pęknie to juz wiecej u nich nie kupi. Ba! Powie znajomym i marketing szeptany bedzie działał nie do końca tak jakby sobie tego firma życzyła.
Spaced pisze:Czemu w dh nie zapakowac korb z xc? Przeciez dopóki sie w kamien nie walnie to nic sie z nimi nie dzieje. Jak sie lekko jezdzi to obrecze xc tez pewnie przezyja, kiera 150g. Idac twoim podejsciem najlepiej zlozyc rower xc ale lekko sztywniejszy i o geo i skoku dh.
misiu wpadnij czasem na zawody i zzerknij na jakich częsciach składa sie rowery !! znam ludzi z elity co na xtr korbach popylaja, hample formuli xc to standard, siodełka z szosy, dętki, cieniowane szprychy, lekkie piasty ( do momentu 135mm to xc doli na relaksie ) w sztywniakach pike, reba - po dwa sezony w 4x chłopaki lataja na xc amorach !! hahahaa !! Tomo, Robercik,Diabeł....i wielu !! po nascie metrów loty się trafiaja, gleby tez sadzą solidne na treningach.
jak masz technikę to spokojnie daja radę xc kompy a jak jej brak to nawet rower 40 kilo rozwalisz spadając z ławki !!!
Fox 40 - jeden z bardziej wylajtowanych amorów w agresywnym mtb i zyje sezonami nawet jak glebisz co kilka dni !!
600gr opony w dh odpadają ale w wwa spokojnie na 400gr chłopaki smigaja po ulicach !! Jeden musi miec 3.0 w parku a innemu starcza 2.35 !!
idac Twoim tokiem to lepiej poskładaj rower o masie 30 kilo i owin go pianką i poduszkami bo jak wyglebisz....to bedzie rozwalone wsystko !!
Norbert czasem się zapetlasz...
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Moze Giant staje sie ambitny i chce zerwać z etykietką producenta tańszej, aczkolwiek dobrze wykonanej masówki, wydaje sie jakby dawniej robli te ramki tak, aby miec jak najmniej zwrotów gwarancyjnych, ten sprzęt trwal latami itd.
Jesli wciąz tak bedzie, to sie pozytywnie zaskocze, ale widząc takie suche dane na mysl nasówa się co innego. Poszli po bandzie, mieli prawie najcięższą rame dh, to teraz mają najlżejszą, Trek musi sie wkurząć
Tak czy siak gdybym dostal taką rame, to chcialbym zeby miala nawet 500g materialu wiecej, w newralgicznych pkt.
Jesli wciąz tak bedzie, to sie pozytywnie zaskocze, ale widząc takie suche dane na mysl nasówa się co innego. Poszli po bandzie, mieli prawie najcięższą rame dh, to teraz mają najlżejszą, Trek musi sie wkurząć

Tak czy siak gdybym dostal taką rame, to chcialbym zeby miala nawet 500g materialu wiecej, w newralgicznych pkt.
heheh heheh heheee mistrz !!! kup sobie tomaca starego albo gloriacza 6kg lub treka 10 o masie 7kg !!Tak czy siak gdybym dostal taką rame, to chcialbym zeby miala nawet 500g materialu wiecej, w newralgicznych pkt.
jak rama lekka to zle ?? bo mozna lekki rower postawić !!?/
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Mam jedno pytanko do Panow prowadzacych dyskusje...
Co prawda jezdzilem na Glorce 08, ale nie jestem obeznany do konca w ramach wagowo podobnych do nowej Glory, wiec sorry, jesli nizej mi cos nie wyjdzie
.
Uwazam, ze obecnie tak po prostu jest i prawdopodobnie bedzie... W prawdzie session 88 czy intense M6 takze u nas w elicie smigaja i dobrze sie maja, lecz to w sumie pojedyncze przypadki. Takie ramy nie sa przeznaczone juz stricte dla amatorow, ktorzy nie dolatuja hop, leca przypadkiem dropy na plaskie, wala w drzewa glowka ramy itp. Ktos taki rozwali fajna lekka rame w mak w ciagu sezonu niestety
Ale z drugiej strony, ktos kto ma troche techniki, wie co to jest dh (nie dropy z dachu) i nie wazy 100kg powinien na takiej ramie posmigac spokojnie caly intensywny sezon (w przypadku PL zawodnika) lub nawet dwa-trzy (w przypadku amatora) i do wymiany, bo po takim czasie zaczyna nastepowac juz zmeczenie materialu przeciazeniami i tyle. Czy to jest fajnie czy nie... zalezy z ktorej strony patrzec
W sumie rider posmiga spokojnie dluzszy czas i bedzie musial zmienic rame- wszyscy i tak zmieniaja max po dwoch latach... prawie wszyscy. A producent bedzie sprzedawal kolejne rowerki i zarabial pieniazki, nic nie moze trwac wiecznie i na wszystkim trzeba zarabiac obecnie w produkcji. Identycznie jest moim zdaniem z modelami Intense'a, Treka, i innych producentow, ale osiagnely one jedna zalete- nie lamia sie pod byle czym! Jesli Giant tez temu podola to bedzie klasa swiatowa.
Zmieniajac lekko temat widac ze zyjemy w PL
Jak Glory wchodzilo na rynek to jakiez byly uzalania, wysmiewania, rozmowy ze jest ciezka jak kloc, po co az tak, itp itd. Po dwoch sezonach i tak pol PL na nich smigalo, ale mniejsza z tym
. Skonczylo sie na tym, ze ludzie pakuja do zjazdowki korby XTR (ktore nie sa slabe) mostki do All Mountain, kasety szosowe i tytanowe srobki, aby bylo lzej.
No i wychodzi taki Giant z oferta mega lekkiego sprzetu i co??? ŹLE!!!!!!!
Teraz jest za lekka!!!!!!
Nikomu sie nie dogodzi, ale poczekajcie chlopaki, az zaczna one jezdzic i beda powazne wnioski wiosna 2011. Podejrzewam ze wtedy znow rzesze beda na nich smigac, moze z Wami wlacznie bo moze sie okazac ze jest to mymarzona maszyna do DH... wszak obecnie jedynie waga przeszkadzala.
A moze w druga strone... tak sobie pomyslalem
Moze zakladac do tej ramy korby i kokpit Diabolus, mocne kola bez cieniowanych szprych, siodlo dh sprzed 8lat, opony 2.7" i detki po 500g. A i widelec mocny i ciezki. Wtedy taki rower bedzie wazyl odpowiednio duzo i rider bedzie sie czol pewniej
.
Pozdrawiam
Co prawda jezdzilem na Glorce 08, ale nie jestem obeznany do konca w ramach wagowo podobnych do nowej Glory, wiec sorry, jesli nizej mi cos nie wyjdzie

Uwazam, ze obecnie tak po prostu jest i prawdopodobnie bedzie... W prawdzie session 88 czy intense M6 takze u nas w elicie smigaja i dobrze sie maja, lecz to w sumie pojedyncze przypadki. Takie ramy nie sa przeznaczone juz stricte dla amatorow, ktorzy nie dolatuja hop, leca przypadkiem dropy na plaskie, wala w drzewa glowka ramy itp. Ktos taki rozwali fajna lekka rame w mak w ciagu sezonu niestety

Ale z drugiej strony, ktos kto ma troche techniki, wie co to jest dh (nie dropy z dachu) i nie wazy 100kg powinien na takiej ramie posmigac spokojnie caly intensywny sezon (w przypadku PL zawodnika) lub nawet dwa-trzy (w przypadku amatora) i do wymiany, bo po takim czasie zaczyna nastepowac juz zmeczenie materialu przeciazeniami i tyle. Czy to jest fajnie czy nie... zalezy z ktorej strony patrzec

W sumie rider posmiga spokojnie dluzszy czas i bedzie musial zmienic rame- wszyscy i tak zmieniaja max po dwoch latach... prawie wszyscy. A producent bedzie sprzedawal kolejne rowerki i zarabial pieniazki, nic nie moze trwac wiecznie i na wszystkim trzeba zarabiac obecnie w produkcji. Identycznie jest moim zdaniem z modelami Intense'a, Treka, i innych producentow, ale osiagnely one jedna zalete- nie lamia sie pod byle czym! Jesli Giant tez temu podola to bedzie klasa swiatowa.
Zmieniajac lekko temat widac ze zyjemy w PL

Jak Glory wchodzilo na rynek to jakiez byly uzalania, wysmiewania, rozmowy ze jest ciezka jak kloc, po co az tak, itp itd. Po dwoch sezonach i tak pol PL na nich smigalo, ale mniejsza z tym

No i wychodzi taki Giant z oferta mega lekkiego sprzetu i co??? ŹLE!!!!!!!
Teraz jest za lekka!!!!!!

A moze w druga strone... tak sobie pomyslalem



Moze zakladac do tej ramy korby i kokpit Diabolus, mocne kola bez cieniowanych szprych, siodlo dh sprzed 8lat, opony 2.7" i detki po 500g. A i widelec mocny i ciezki. Wtedy taki rower bedzie wazyl odpowiednio duzo i rider bedzie sie czol pewniej

Pozdrawiam
http://www.endura.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość