Strona 5 z 8
: 30.11.2008 13:30:11
autor: off_road
Lisek-Tm pokatujemy i dowiemy się wszystkiego

obstawiam, ze nam sie nie uda tej ramy rozwalić skoro poprzednikom się nie udało

: 30.11.2008 13:31:18
autor: off_road
Lisek-Tm pokatujemy i dowiemy się wszystkiego

obstawiam, ze nam sie nie uda tej ramy rozwalić skoro poprzednikom się nie udało

: 30.11.2008 13:48:03
autor: SeraaX
off_road tamten patent duncona był kiepski, linki były strasznie obciążone i łapało to luzy albo po protu urywało
http://www.pinkbike.com/photo/1571220/
: 30.11.2008 16:42:18
autor: off_road
SeraaX wszystko git tylko czemu ten z fotki był dorabiany? jest ze stali hehe
Patent ten sam co w GT i-drive tam też łącznik musieli przeprojektować.
Swoją drogą to tosa inu ma jeszcze inny wachacz

tak myślę, skoro 2 właścicieli było wcześniej i nic sie z ramą nie działo w tym jeden z monsterem to ramka powinna wiele znieść

: 02.12.2008 13:47:37
autor: LestatBiker
: 02.12.2008 14:10:25
autor: Spaced
LestatBiker stepbike nigdy nie widziales? To rower, w którym napedem jest steper - taki jak w fitness klubach czesto spotykany jest.
: 02.12.2008 19:49:20
autor: sasquatch
takie cos kiedys sie pojawilo na targach (bodjze 2006r) ramka Richi
http://www.pinkbike.com/photo/2436168/

dwa dampery rownolegle czyli mozna stosowac duzo mieksze sprezyny wiec zwiekszy sie zywotnosc damperow

: 02.12.2008 20:23:27
autor: Driver
ramy RICHI to sa w ogole kosmos jak dla mnie
: 02.12.2008 20:56:35
autor: Steel2
Tam muszą być 2 dampery bo jakieś mordercze przełożenia są >5:1
: 02.12.2008 21:41:09
autor: tomac3
sasquatch ta rama ma takie przełożenie że z pewnością nie można tam wkładac miękkich sprężyn i tłumiki wcale sie w niej nie będą mniej "męczyć" niż w innych konstrukcjach.
: 03.12.2008 00:06:01
autor: mozartt
: 03.12.2008 11:24:46
autor: sasquatch
tomac3 skok od 180 do 300mm mozna ustawic trakze przy najmniejszym skoku sprezyny naprawde musza byc bardziej miekkie niz w innych ramach z podobnym skokiem
: 03.12.2008 12:38:21
autor: Spaced
sasquatch pytałem sie nich o to. Powodem podali wlasnie zywotnosc i ogólnie mniejsze przełozenie na damper ale jest to idiotyczne biorac pod uwage, ze stosuja dampery 222mm kiedy mogliby spokojnie 261mm albo dogadac sie z któras z firm i wstawic cos nawet wiekszego specialnie pod ich konstrukcje.
Pomijam fakt, ze juz wiecej sensu ma 2 damperów jeden po drugim ustawienie ma jak w przypadku Karpiela i Corsaira gdzie drugi działa jako regulacja dobicia bo ten ekstra skok i tak ma zastosowanie (jesli w ogóle ma, bo moim zdaniem jest zupełnie niepotrzebny taki skok) tylko aby nie dobijało na mega elo dropach, do których kolesiom sie nie chciało znalesc/zbudowac dobrego lądowania.
Szczerze to po wymianie paru maili z typami od tej ramy odnioslem wrazenie, ze powaznie nie wiedza co robia.
Szczerze dalej nie ogarniam po co robic ramy po trylion bilionów skoku jak juz wiekszosc riderów odkryła, ze jak sie dobrze zląduje to mozna miec nawet polowe tego co stare bender maszyny.
: 03.12.2008 15:20:07
autor: sasquatch
tylko ze dampery mialy wtedy max 3" skoku a jak zastosowali 2 dampery po 2.75" skoku to wychodzi w sumie tak jakbys mial damper o skoku 5.5" a takich nie robia

: 03.12.2008 15:58:49
autor: Noldorek
wyszło by tyle tylko wtedy kiedy dampery były by tak jak napisał
Spaced pisze:Pomijam fakt, ze już więcej sensu ma 2 damperów jeden po drugim ustawienie ma jak w przypadku Karpiela i Corsaira
wtedy tyle wychodzi...moim zdaniem rama nie jest zbyt atrakcyjna

: 03.12.2008 16:32:19
autor: Spaced
sasquatch z tego co pamietam to było 2 dampery po 8.5x2.5 nie 2.75 zeby sie juz czepic.
A co do samej ramy to tylko jaja z damperami kolejny powód dla którego taki skok ma tyle sensu co posiadanie 5 penisów.
: 03.12.2008 18:21:50
autor: off_road
bez jaj przecież do tej ramy można by zastosować specjalne mocniejsze zaworowanie w damperze, do tego odpowiedniej customowej twardości sprężyny.
Jak dla mnie to wygląda tak, że wzięli standardowe dhx-y zamiast po prostu do foxa zagadać o specjalne zaworowanie... nie do końca profesjonalne podejście.
: 03.12.2008 18:37:00
autor: Spaced
off_road własnie o to mi chodzi. Mysle, ze nawet z foxem, a jak nie to z mniejsza firma ala AVY moznaby dogadac sie o damper wiekszy niz 10.5 cala. Do tego CCDB i AVY dosc dobrze w teori duze przełozenia znosza.
Ale wiesz sa inni i sie ludzie jaraja.
: 04.12.2008 21:29:43
autor: terefere