Odchudzenie Intensa M3
Bomber_GD sam musisz zdecydować czy chcesz tego, jeśli nie wiesz czym się to je, lub nie zdajesz sobie sprawy że to może być ślepa uliczka (dla Ciebie), lub nie chcesz wydawać kasy na takie bajery (Mleczko kosztuje i to sporo) to odpuść sobie, kup lekkie dętki i średnio lekkie opony do tego obręcze szprychy i piasty z wyższej (lekkiej) półki będziesz zadowolony, lightowanie roweru ma to do siebie że sprawia wielką przyjemność, tym bardziej jak się samemu do tego dojdzie, czytając opinii szukając itd, temat, "odchodźcie Mi rower" jest bez sensu....
Bomber_GD tak na prawdę nikt Ci nie powie ze 100% pewnością czy wytrzyma bo jest zbyt wiele zmiennych czynników (waga raidera, technika, miejscówki, fart, itp). Tak jak Ci pisali ludzie na takich zestawach jeżdżą i nic się nie dzieje. Pisałaś że becel masz, więc jak chcesz mieć pewność, kup sobie to co wydaje Ci się najlepsze i przetestuj - wtedy będziesz na pewno wiedział, czy w Twoim przypadku to się sprawdza.
Zwróć uwagę jeszcze na to że z opiniami jest jak z dupą - każdy ma swoją. Ponadto jest w narodzie takie prawidło że większość swoje chwali, więc musisz też zrobić na to korektę.
Ja miałem ostanio ten sam problem, sięgałem różnych opini, czytałem różne fora i podjąłem jakieś decyzje, co do których tak na prawdę przekonam się ja przejżedżę ten sezon. Uciekłem z masą niecałe 2,5 kg, a nie ruszałem opon i dętek.
Zwróć uwagę jeszcze na to że z opiniami jest jak z dupą - każdy ma swoją. Ponadto jest w narodzie takie prawidło że większość swoje chwali, więc musisz też zrobić na to korektę.
Ja miałem ostanio ten sam problem, sięgałem różnych opini, czytałem różne fora i podjąłem jakieś decyzje, co do których tak na prawdę przekonam się ja przejżedżę ten sezon. Uciekłem z masą niecałe 2,5 kg, a nie ruszałem opon i dętek.
Bomber_GD Jeśli zdecydujesz się przerabiać set dętkowy na bezdętkowy to polecam odwiedzenie poniższych linków.
http://www.youtube.com/watch?v=WRM7gq1fcoQ
http://www.youtube.com/watch?v=PwON2VxZ ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=WRM7gq1fcoQ
http://www.youtube.com/watch?v=PwON2VxZ ... re=related
No więc doszedłem do wniosku ze spróbuję zrobić lekkie koła dętkowe na UST. I nasuwa mi się pytanie: jak działa ten eclipse ? tam jest tylko zaworek, taśma, opaska sylikonowa i to mleczko. Zaworek wiadomo ma uszczelnic otwor na zawor, mleczko uszczelniac przy przebiciach, tasma zakleic otwory od nypli no a po co ta opaska ?
Ja w swoim kole próbowałem zrobić coś takiego zakleiłem otwory od nypli bardzo szczelnie (3 warstwy tasmy izo i na to PowerTape) jest szczelnie napewno, wentyl zrobilem tak ze jest duza uszczelka ktora uszczelnia napewno i nakretka na wentyl ktora trzyma go w obreczy, zakładam opone i nic dlaczego ? Bo opona spada z rantu do środka obreczy i sa za duze szpary powietrze leci bokami. Więc po co ta opaska sylikonowa w Eclipsie jest ? Po to żeby opona nie spadała niżej i trzymała sie swoich rantach ?
Ja w swoim kole próbowałem zrobić coś takiego zakleiłem otwory od nypli bardzo szczelnie (3 warstwy tasmy izo i na to PowerTape) jest szczelnie napewno, wentyl zrobilem tak ze jest duza uszczelka ktora uszczelnia napewno i nakretka na wentyl ktora trzyma go w obreczy, zakładam opone i nic dlaczego ? Bo opona spada z rantu do środka obreczy i sa za duze szpary powietrze leci bokami. Więc po co ta opaska sylikonowa w Eclipsie jest ? Po to żeby opona nie spadała niżej i trzymała sie swoich rantach ?
Spaced Motasz się sam w swoich myślach, chłopaka nie zna symboli i już wielkie halo, Bomber_GD pisząc UST, ma na myśli tubeless, pisze wyraźnie że z Dętki na UST (czyli tubeless) co tu rozumieć? :O
Bomber_GD Łatwa sprawa na PW odpisałem Ci, taśma jest po to żeby uszczelnić nyple, a mleczko całą resztę, to że podczas przebicia uszczelnia to dodatkowa korzyść.
Bomber_GD Łatwa sprawa na PW odpisałem Ci, taśma jest po to żeby uszczelnić nyple, a mleczko całą resztę, to że podczas przebicia uszczelnia to dodatkowa korzyść.
Założyłem szeroką opaskę taka naprawde mega i teraz nie bardzo rozumiem jak to mleczko ma uszczelnic jeśli tam są szpary wielkości mojego małego palca jak to ciśniene ma złapać opone ? I najbardziej mnie zastanawia jak to jest w wulkanizacjach przecież opona na feldze nie siedzi ciaśniej niż opona rowerowa dętkowa na dętkowej obręczy.
Bez obrazy ale daruj sobie przerabianie na UST. To trzeba zrozumieć najpierw by móc poprawnie złożyć/używać ( a i wtedy nie jest to proste ale też nie mega trudne ). Skup się na teorii.
Poczytaj instrukcje do zestawów no-tubes, przeczytaj tutaj:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 9&start=30
Poczytaj instrukcje do zestawów no-tubes, przeczytaj tutaj:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 9&start=30
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać mały OT w ramach odchudzania rowerów.
http://www.pinkbike.com/photo/3026652/
http://www.pinkbike.com/photo/3026652/
[b] Monkeyman [/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości