Odchudzenie Intensa M3

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bomber_GD ale co wytrzyma? Mówilem ci idz na zachodnie fora to bedziesz tam miec. Ludzie jezdza i im wyrabia ale wszystko zalezy od tego jak jezdzisz, jak to zrobisz i jakie masz opony.

Smol ale mysle, ze Bomber w inne góry niz Chełm chce jechac :P
Bomber_GD
Posty: 429
Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bomber_GD »

Czy wytrzyma opona bezdętkowa bez dętki na obręczy bezdętkowej :)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bomber_GD no to opona bezdetkowa na obreczy bezdetkowej (823) wytrzymuje spokojnie. Widziales ze opony mi nie spadały jakos w winter ;)
Bomber_GD
Posty: 429
Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bomber_GD »

Sory miało być czy wytrzyma opona dętkowa bez dętki na obręczy bezdętkowej bądź obręczy dętkowej ? :D Bo takie pomysły wyżej były i dlatego sie dopytuje.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bomber_GD to jak mówilem ludzie w us stosuja i dziala. Poczytaj na RM jak dokladnie to robia i co o tym sadza to mysle, ze bedziesz miec lepszy poglad bo u nas jednak niewiele osób miało z tym styk.
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Bomber_GD sam musisz zdecydować czy chcesz tego, jeśli nie wiesz czym się to je, lub nie zdajesz sobie sprawy że to może być ślepa uliczka (dla Ciebie), lub nie chcesz wydawać kasy na takie bajery (Mleczko kosztuje i to sporo) to odpuść sobie, kup lekkie dętki i średnio lekkie opony do tego obręcze szprychy i piasty z wyższej (lekkiej) półki będziesz zadowolony, lightowanie roweru ma to do siebie że sprawia wielką przyjemność, tym bardziej jak się samemu do tego dojdzie, czytając opinii szukając itd, temat, "odchodźcie Mi rower" jest bez sensu....
Bomber_GD
Posty: 429
Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bomber_GD »

Generalnie piasty i szprychy to mam lekkie jedyne co musze zmienić to właśnie te cholerne opony dętki i obręcze mam niesamowity dylemat.
mad79
Posty: 127
Rejestracja: 06.07.2007 13:06:12
Lokalizacja: Warszawa/Kielce
Kontakt:

Post autor: mad79 »

Bomber_GD tak na prawdę nikt Ci nie powie ze 100% pewnością czy wytrzyma bo jest zbyt wiele zmiennych czynników (waga raidera, technika, miejscówki, fart, itp). Tak jak Ci pisali ludzie na takich zestawach jeżdżą i nic się nie dzieje. Pisałaś że becel masz, więc jak chcesz mieć pewność, kup sobie to co wydaje Ci się najlepsze i przetestuj - wtedy będziesz na pewno wiedział, czy w Twoim przypadku to się sprawdza.
Zwróć uwagę jeszcze na to że z opiniami jest jak z dupą - każdy ma swoją. Ponadto jest w narodzie takie prawidło że większość swoje chwali, więc musisz też zrobić na to korektę.

Ja miałem ostanio ten sam problem, sięgałem różnych opini, czytałem różne fora i podjąłem jakieś decyzje, co do których tak na prawdę przekonam się ja przejżedżę ten sezon. Uciekłem z masą niecałe 2,5 kg, a nie ruszałem opon i dętek.
towdi
Posty: 1
Rejestracja: 07.02.2009 16:42:30
Kontakt:

Post autor: towdi »

Bomber_GD Jeśli zdecydujesz się przerabiać set dętkowy na bezdętkowy to polecam odwiedzenie poniższych linków.


http://www.youtube.com/watch?v=WRM7gq1fcoQ
http://www.youtube.com/watch?v=PwON2VxZ ... re=related
Bomber_GD
Posty: 429
Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bomber_GD »

Dobra dzięki za pomoc jednak chyba pójdę w UST ale takie normalne bo słabo widzę swoja jazdę na lekkich dętkach ilekroć kupowałem lżejsze dętki tylekroć musiałem je pompować na kamień bo jak spuściłem powietrza na tyle żeby opona pracowała jak należy to łapałem gumy.
Bomber_GD
Posty: 429
Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bomber_GD »

No więc doszedłem do wniosku ze spróbuję zrobić lekkie koła dętkowe na UST. I nasuwa mi się pytanie: jak działa ten eclipse ? tam jest tylko zaworek, taśma, opaska sylikonowa i to mleczko. Zaworek wiadomo ma uszczelnic otwor na zawor, mleczko uszczelniac przy przebiciach, tasma zakleic otwory od nypli no a po co ta opaska ?

Ja w swoim kole próbowałem zrobić coś takiego zakleiłem otwory od nypli bardzo szczelnie (3 warstwy tasmy izo i na to PowerTape) jest szczelnie napewno, wentyl zrobilem tak ze jest duza uszczelka ktora uszczelnia napewno i nakretka na wentyl ktora trzyma go w obreczy, zakładam opone i nic dlaczego ? Bo opona spada z rantu do środka obreczy i sa za duze szpary powietrze leci bokami. Więc po co ta opaska sylikonowa w Eclipsie jest ? Po to żeby opona nie spadała niżej i trzymała sie swoich rantach ?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bomber_GD lekkie koła dętkowe na ust? UST to przeciez standard bezdetkowy, a ty detke chcesz tam wkładac? Wez rozwiej moje wątpliwosci bo cos nie kminie.
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Spaced Motasz się sam w swoich myślach, chłopaka nie zna symboli i już wielkie halo, Bomber_GD pisząc UST, ma na myśli tubeless, pisze wyraźnie że z Dętki na UST (czyli tubeless) co tu rozumieć? :O

Bomber_GD Łatwa sprawa na PW odpisałem Ci, taśma jest po to żeby uszczelnić nyple, a mleczko całą resztę, to że podczas przebicia uszczelnia to dodatkowa korzyść.
Bomber_GD
Posty: 429
Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bomber_GD »

Założyłem szeroką opaskę taka naprawde mega i teraz nie bardzo rozumiem jak to mleczko ma uszczelnic jeśli tam są szpary wielkości mojego małego palca jak to ciśniene ma złapać opone ? I najbardziej mnie zastanawia jak to jest w wulkanizacjach przecież opona na feldze nie siedzi ciaśniej niż opona rowerowa dętkowa na dętkowej obręczy.
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Bez obrazy ale daruj sobie przerabianie na UST. To trzeba zrozumieć najpierw by móc poprawnie złożyć/używać ( a i wtedy nie jest to proste ale też nie mega trudne ). Skup się na teorii.
Poczytaj instrukcje do zestawów no-tubes, przeczytaj tutaj:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic. ... 9&start=30
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

Dokładnie, jeśli nie zrozumiałeś tego na PW i w tym poście nie skumasz wcale... Jak pisze Steel2 daruj sobie i złóż koła z dętkami
Bomber_GD
Posty: 429
Rejestracja: 14.05.2006 13:06:42
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Bomber_GD »

Rozumiem, że to mleczko ma uszczelniać ale jak !? Przecież szpara jest wielkości palca to to mleczko to musiałobybyć istnym klejem
Steel2
Posty: 3438
Rejestracja: 11.04.2008 13:28:27
Kontakt:

Post autor: Steel2 »

Poczytaj to co Ci wkleiłem. Jak masz szparę to masz ewidentnie coś źle założone
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Wjtk
Posty: 435
Rejestracja: 15.09.2008 15:51:01
Kontakt:

Post autor: Wjtk »

Przepraszam nie mogłem się powstrzymać mały OT w ramach odchudzania rowerów.
http://www.pinkbike.com/photo/3026652/
[b] Monkeyman [/b]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości