Protone tuning dla Boxxera i 888

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EDDIE pisze:Air Kit od Protone nie tylko zbija w świetny sposób mase ale i daje mozliwosci regulacji niedostepne w zadnym innym medium sciskanym! Przede wszystkim można wyregulować amortyzator pod każdego zawodnika i pod każdą trase. To wszystko dzięki dwóm ! osobno pompowanym komorom. Za pomocą ustawiania rożnych ciśnień w komorach regulować można twardość amortyzatora, progresję, sag ! i czułość na małe nierówności oraz skok amortyzatora! Brzmi nieźle !
Eddie tak bardzo jak kit jest fajny to troche sie powtarzasz. Twardosc amora i Sag oddzielnie regulujesz? Przeciez praktycznie to to samo i sag spokojnie solo air sobie dokładnie ustawisz. Progresje w solo air regulujesz ustawiajac wielkosc komory, tez nie ma problemu. Czułosc na male nierówności regulujesz już tłumikiem, sprezyna ma na to minimalny wpływ. Jedyne co moze miec przewaga na boxxerowym solo air to mniejsze tarcie na uszczelkach ale i tak pewnie jest wieksze niz na teamie i amor minimalnie mniej czuły bedzie (praktycznie nie do zauwazania)


groober niezłe hardcory w tej łodzi trzaskać musicie. Bo to pierwszy raz o czyms takim słysze, sam swoje na nim wyjezdziłem. Moze koledzy nie umieja sie amorem obsługiwać, bo takie przypadki to tez znam i wiem ze wtedy sie psuje ;)
groober
Posty: 125
Rejestracja: 19.04.2004 14:02:54
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: groober »

Spaced
to jest widelec zjazdowy, służy do napierdalania,a nie na deptak
JEEEEB Z DZIDY !!!!
mxmisiek
Posty: 110
Rejestracja: 16.06.2005 01:51:22
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: mxmisiek »

groober -nie boj nic, zostawie cos dla ciebie, jak sie spotkamy to polatamy ;).
http://koszulekup.pl Koszule meskie i krawaty sklep internetowy
groober
Posty: 125
Rejestracja: 19.04.2004 14:02:54
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: groober »

ok 3mam Cię za słowo ;-)
JEEEEB Z DZIDY !!!!
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

groober zakladam, ze wiecej razy w górach ode mnie byłes ;) Na pewno tez od ludzi, ktorzy tam mieszkaja i katuje te 888ki od nowosci ;)
groober
Posty: 125
Rejestracja: 19.04.2004 14:02:54
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: groober »

po prostu irytuje mnie jak ktoś podważa moje słowo,kiedy widziałem połamany tłumik, praca marzoków zmieniła się na gorsze, bo nie można jej porównać z pracą widelców przed 2008 rokiem, to jak można to nazwać inaczej jak chłam. ja się nie przekonam , choć ja do dziś śmigam na 888 rc2x 2007, i do tego widelca nie mam żadnych zastrzeżeń . koniec tego OT, temat dotyczy systemu protone.


testował już ktoś, bo nie wiem czy kupować, czy jeszcze się wstrzymać
JEEEEB Z DZIDY !!!!
kisiell
Posty: 38
Rejestracja: 23.11.2008 16:45:15
Lokalizacja: Rz-ów
Kontakt:

Post autor: kisiell »

po przeczytaniu tej kłótni stwierdziłem ze warto się wypowiedzieć na ten temat, bo co niektórzy totalnie zmieszali z błotem ten system, a tak naprawdę wogole nie widzieli go na oczy. Otórz miałem tą przyjemność jezdzic z drMadejem, przed i po zamontowaniu tłumika Protone, znałem prace jego widelca z fabrycznym systemem i musze przyznać, że po założeniu Protone, byłem pod mega wrażeniem, gość naprawde fajnie go sobie ustawił, i działa to rewelacyjnie, zbijając przy tym niesamowicie wage widelca.
co do nieszczesnego korka to totalnie beznadziejna dyskusja, według mnie jest to na tyle dobrze zrobione że niema szans zeby sie to samo z siebie popsuło, ewentualnie trzeba by naprawde go lewo wkręcać zeby zje4ać gwint, ale to sie i tyczy na równi z alu, wiec niewiem wogole po co ta kłótnia.
http://kisiell.pinkbike.com/
alvaro
Posty: 65
Rejestracja: 04.03.2010 15:55:26
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: alvaro »

Mam pytanie do posiadaczy kita :) ile pompujecie powietrza pod swoją wagę ? bo jak to bedzie tak jak w starych boxxerach ze pod moja wage 65 kg pompowało sie tam 140 psi,to ten kit nie bedzie wogule czuly tak jak boxy wc do 09.
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

alvaro pisze:ten kit nie bedzie wogule czuly tak jak boxy wc do 09

Widocznie miałeś coś źle ustawione, boxxer wc starszej generacji jest bardzo czuły, moim zdaniem to najlepszy powietrzniak na jakim jeździłem (pomijając nowe wc 2010).
javorovy
Posty: 72
Rejestracja: 28.12.2008 16:10:02
Kontakt:

Post autor: javorovy »

Spaced no teraz chłopie to już pojechałeś. Lapierr'ów dh 230 też połamanych nie widziałeś, a ja widziałem cztery. Najlepiej obejżałem swój jak rozłożył się na dwie części. Owczar nie lata mega rzeczy, po prostu regularnie jeździ w góry a jednak widelec rozjechał się.Po prostu tłumik pekł na dwie części.Miałem Foxa 40 przez trzy sezony 120 dni w górach i rzeczywiście rewelacja ale tytan dwa razy poległ i wymienili na gwarancji.Nie ma rzeczy nieśmiertelnych. Groober mały nie jest ale jeżdzi miękko i sprzętu nie niszczy. Tyle z mojej strony.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

javorovy to o którym roczniku 888 w koncu mowa? Dla mnie 1 przypadek reguły nie czyni. Zwłaszcza ze 06/07 nie widzialem jeszcze uszkodzonego. I tak tłumik mozna rozwalic ale to kazdy rozwalisz jak mocno dobijesz. O lapierre to rozumiem bo ramy sam nie katowałem bo dhx air blokował mnie psychicznie na lotach. Inna sprawa, ze znam tez osoby co dalej jezdza na 06tkach i zyja ;)
javorovy
Posty: 72
Rejestracja: 28.12.2008 16:10:02
Kontakt:

Post autor: javorovy »

Rocznik 2008 .
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

To czemu groober mówil o rc2x? 08 przeciez miało problemy na poczatku produkcji na tajwanie i to jest chyba dobrze znane, ze byly wadliwe serie
klexuh
Posty: 1366
Rejestracja: 01.08.2007 22:36:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: klexuh »

Spaced Kłania sie czytanie ze zrozumieniem, nie udzielam sie w temacie i tylko czasem na niego zerkam i wiem ocb, a piszac w nim powinno sie z nim najpierw zapoznac.. tak mi sie wydaje :roll:
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

klexuh spojzałem na złego grooberowego posta, moja wina. Zakładam ze dyskusja o pekajacy tłumik nie trwa od poczatu tematu o sprezynach.

btw. Co ma tłumik do sprezyny? Tez czegos nie doczytalem?
Wooyek
Posty: 2443
Rejestracja: 26.12.2005 17:09:56
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Wooyek »

Hm, ciekawe ciekawe... Z tego co zrozumiałem, w 888RC 2005 z jednej strony zostają bebechy seryjne (wywala się tylko sprężynę), a z drugiej wywala się wszystko i montuje Protone'a?

W jaki sposób wykonuje się poszczególne regulacje? Co można robić bez narzędzi, a co z narzędziami i jakimi?
Waltos
Posty: 3
Rejestracja: 16.10.2010 15:42:36
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Waltos »

Od paru tygpdni mam zamontowany Air kit od Protone w moim boxxerze team 2010.
Prawde mówiac jestem badzo zadowolony z pracy amortyzatora i z mozliwosci regulacji jakie daje kit. Jezeli sie ktos wacha nad kupnem to bardzo go polecam, bo warto, na moim boxxerze zbilem grubo ponad 300 g a praca amortyzatota jest wysmienita :D . Co do "plastikowego" korka nie rozumiem dyskusji, specjalnie wykrecilem i poogladalem go z karzdej strony i niema opcji rzeby cos sie z nim stalo, wystrzelil, zerwalo gwint itp.
kamil4772
Posty: 59
Rejestracja: 03.06.2009 15:46:07

Post autor: kamil4772 »

boxxer race z kitem bedzie pracowal tak samo jak team z kitem ?
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Jak w nowym to raczej różnie... Team ma inny tłumik niż race.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości