: 05.11.2012 20:44:25

piotrex pisze:dodaj punkt 4) ktorzy robia srednia na trasie wyzsza niz 100-110km/h.
robiac srednia ok 135-140km/h mam spalanie 7,5-8l w dieslu.podnoszac srednia przy gazie musialbym stawac co 250km?jak dla mnie wysoce irytujace..
generalnie mysle,ze kwestie gaz vs reszta swiata mozna zamknac,bo prawda jest taka,ze kazdy uzywa samochodu w nieco inny sposob i kazdy ma swoje doswiadczenia i swoje zdanie na ten temat.
Ja szczerze nie poznaje ale zakładam, że przed eco tec jak swapowany z opla innego. Kadet lekkie auto to ciekawe jak to jezdzi.Vin_OSW pisze:A teraz wielcy znawcy, powiedzcie mi dokładnie co to za silnik.
Na 1.9L diesel? W trasie? Biegów wysokich nie masz i jedziesz na wysokich obrotach cały czas? Mam ciężką stope i jw. Nawet 3.0L Vectra chipowana 7l pali. Wiec jak? Cały czas 2 paki? Mondeo 2.2 najnowsza generacja tez nie zrobi tyle nawet przy 2 pakach non stop.quake pisze:Wiecej niz 13.1l/100km na odcinku 200km nie udalo mi sie osiagnac tym autem, mimo usilnych prob. Moze po remapie sie uda...
No to jak kupujesz zamienniki to trudno się o psuciu wypowiadaćquake pisze:GT mam od 60 000km i nie wymienilem nic, poza czesciami eksploatacyjnymi. Fakt faktem, ze czesci kupuje lepsze i drozsze od serii, a nie najtansze zamienniki.
Sportowo tak ale ile % użytkowania auta tak jezdzisz? Bo zakładam, że nie 90%quake pisze:Nie jezdze jak emeryt, z obrotami prawie zawsze dobijam do czerwonego pola (oczywiscie NIE na zimnym silniku), 6 bieg wbijam przy 200kph (jesli chce zaznac nieco eco-drivingu), serpentyny przyjmuje z uradowaniem... Alfa nie widziala tylko toru - na torach upalam blisko 3x mocniejsze auto.
Moje trasy to z reguly autostrady. Chyba Twoja stopa jest jednak leciutka, ze 3.0 Ci 7l pali. Roznymi jezdzilem dieslami i nie zdarzylo mi sie zejsc do takich wartosci na drogach innych, niz zwykle dwupasmowki.Spaced pisze:Na 1.9L diesel? W trasie? Biegów wysokich nie masz i jedziesz na wysokich obrotach cały czas? Mam ciężką stope i jw. Nawet 3.0L Vectra chipowana 7l pali. Wiec jak? Cały czas 2 paki? Mondeo 2.2 najnowsza generacja tez nie zrobi tyle nawet przy 2 pakach non stop.
Niestety, ale wlasnie niewiele czesci jest wspolnych ze 156.Spaced pisze:No to jak kupujesz zamienniki to trudno się o psuciu wypowiadaćWiele częsci wspólnych jest ze 156 i znajomi mieli pare grubych przypałow. Nie zdziwiłbym się jakby np. prowadnice dzwigni zmiany biegów byly tez plastikowe. Poczekaj az złamiesz
Jezdze tak caly czas.Spaced pisze:Sportowo tak ale ile % użytkowania auta tak jezdzisz? Bo zakładam, że nie 90%
Bywam, a na 387 jezdzilem jakos w czerwcuEZrider pisze:quake bywasz w Dolnośląskim? Jakbyś się kiedyś zakręcił na DW387 to daj znać.
2 pasmówki ale teraz to 3/4 tras dojazdowych nawet w Pl. Jasne, ze wiecej jak sie jedzie na jednopasmowej "krajówce"quake pisze:Moje trasy to z reguly autostrady. Chyba Twoja stopa jest jednak leciutka, ze 3.0 Ci 7l pali. Roznymi jezdzilem dieslami i nie zdarzylo mi sie zejsc do takich wartosci na drogach innych, niz zwykle dwupasmowki.
1000km na 2 pasmówce? Bez przesady. Na krótką droge i wypoczęte ciało spoko ale jakbym miał tak do Francji jechac to bym oczy chyba w dupie znalazł ze zmeczeniaquake pisze:Jezdze tak caly czas.
A nawet i 1200km. Ja nie mam z tym problemu, ale kazdy jezdzi jak mu pasuje.Spaced pisze:1000km na 2 pasmówce? Bez przesady. Na krótką droge i wypoczęte ciało spoko ale jakbym miał tak do Francji jechac to bym oczy chyba w dupie znalazł ze zmeczenia
.Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź jak ruszasz powoli
prawie bez gazu, zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi
osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60km/h po
mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi?-
Niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie
zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne
ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy
awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. Najlepiej jeździć stosując się do
punktu 18 wyrabiając sobie przy tym własną taktykę na czas zmiany biegów. i
od czasu do czasu trzeba przycisnąć silniczek każde TDi musi wnętrzności
przewietrzyć