entuzjazm (streetlegal)
entuzjazm (streetlegal)
Czy aby nie przedwczesny? Ogólnie cały czas na forum same pozytywne wypowiedzi. A ktoś jeździł? Wogóle czym się zmienia streetlegal tegoroczny od zeszłorocznego oprócz główki i tylnych haków? Geometria ta sama? Dostałem info ze zdjęciami z 7anna ale jakieś ono dziwne. No i jakie kolory będą, za pivoty będe musiał zapłacić?
btw erenes z pigiem i spółką dobrą reklamę robią mu tu na forum. W sumie wszyscy robią reklamę.
btw erenes z pigiem i spółką dobrą reklamę robią mu tu na forum. W sumie wszyscy robią reklamę.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=565504
jest temat o nsx, pewnie czytales :) ogolnie ludzie przyjeli ze streetlegal fajna rama, chyba nie bez powodu. no roznica jest napewno w tych pivotach. wersji o kolorach i tym jak bedzie sprzedawany jest w *** i juz sie pogubilem ktora prawdziwa.
hmm wszyscy kurwia na dc, a wychwalaja nsx... a dlaczego? cos w tym po prostu musi byc ;)
hmm wszyscy kurwia na dc, a wychwalaja nsx... a dlaczego? cos w tym po prostu musi byc ;)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
-
- Posty: 160
- Rejestracja: 03.08.2004 22:04:35
- Lokalizacja: Pruszków miasto dziwek i BM'EK
- Kontakt:
mi tam sie wcale nie podoba wole DC cocka bo jest alu nie lubie stali NSX moze byc najlepszy moze fakt nie od zaje***** ale jest stalowy
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=352786
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=352786
.::TIC::.
DM FR 4 - http://www.pinkbike.com/photo/854158/
DM FR 4 - http://www.pinkbike.com/photo/854158/
No zauważyłem że niektórzy strasznie uzależniają swoją opinię od opinii innych. W tym ja, hehe. No i odezwie ci się paru "wymiataczy" powie to jest dobre a to złe, paru gorszych to podchwyci wyliże dupę i ***. Rodzi się sprzedaż.
Co do duncona - nie wiem czy to jest regułą ale kumpel rozjebał pitbulla na drugi dzień po kupieniu(skrzywił się na tylnym trójkącie po awaryjnym puszczeniu roweru na hopie). Może to przypadek.
Na pewno nie należy się opierać na zdaniach typu "streetlegal na 2005 też jest ok bo przecież tam pracują specjalisci ". Coś się jednak w nim zmieniło i nie warto może się tak na niego rzucać.
Co do duncona - nie wiem czy to jest regułą ale kumpel rozjebał pitbulla na drugi dzień po kupieniu(skrzywił się na tylnym trójkącie po awaryjnym puszczeniu roweru na hopie). Może to przypadek.
Na pewno nie należy się opierać na zdaniach typu "streetlegal na 2005 też jest ok bo przecież tam pracują specjalisci ". Coś się jednak w nim zmieniło i nie warto może się tak na niego rzucać.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=565504
ja mam do duncona straszna niechec, czy to ze 2 miesiace kumplowi trzymali rame zeby wymienic mu ten ******* adapter w cocku i jeszcze zgubili czesci od sterow hyhy czy to ze 12 letni (nie wiem czy mu nie dodalem) dzieciak zrobil takie luzy na tosce ze to nieporozumienie.
a i jedna pekla, chociaz nigdy gor nie widziala a sluzyla jako transporter do pracy ;]
za to ns caly czas mnie zadziwia, szybki kontakt, kupilem u nich rame, za duzo lakieru w glowce, uwineli sie ze wszystkim w tydzien lacznie z przesylka. moge ta firme polecic z czystym sumieniem.
najpierw dc zrobila taka antyreklame polskich firm rowerowych ze sie zastanawialem wogole czy jest sens kupywac ns sl, bo moglo byc tak samo.
ale nie bylo.
dc - ns to po prostu kontrast. jak czarny i bialy.
a co do piwotow to one sa juz w ramie, widziales kiedys zeby rame sprzedawali bez piwotow?
a i jedna pekla, chociaz nigdy gor nie widziala a sluzyla jako transporter do pracy ;]
za to ns caly czas mnie zadziwia, szybki kontakt, kupilem u nich rame, za duzo lakieru w glowce, uwineli sie ze wszystkim w tydzien lacznie z przesylka. moge ta firme polecic z czystym sumieniem.
najpierw dc zrobila taka antyreklame polskich firm rowerowych ze sie zastanawialem wogole czy jest sens kupywac ns sl, bo moglo byc tak samo.
ale nie bylo.
dc - ns to po prostu kontrast. jak czarny i bialy.
a co do piwotow to one sa juz w ramie, widziales kiedys zeby rame sprzedawali bez piwotow?
Enjoy chyba nie oglądałeś tej ramki, dostałem fotki - pivoty są przykręcane i można zmieniać ich położenie(pod koła 24 i na różne ustawienia w tylnych hakach). Niedokładnie to opisali, mówili coś o "surowej" ramie(nie wiem czy chodziło o to że bez pivotów czy malowana podkładem pod własny lakier) która miała być 100 zł tańsza, o ile dobrze zrozumiałem.
Pytam się dalej-testował ktoś to czy nie?
Pytam się dalej-testował ktoś to czy nie?
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=565504
puki co osobiscie nie mialem do czynienia z streetleglem ale patrzac na obie marki czyli dc i ns bez wachania biore NS. dla mnie duncon to masowka dla malolatów - plomienie, blyskawice, no i ta nazwa - cock - hardcore ze az żal sie robi.
ns to firma jakich powinno byc wiecej w naszym kraju, nie patrza na innych - robia swoje, i wychodzi im to bardzo fajnie.
..."btw erenes z pigiem i spółką dobrą reklamę robią mu tu na forum."
- chlopaki jezdza i wiedza o czym pisza, taka reklama akurat w niczym nie przeszkadza.
ns to firma jakich powinno byc wiecej w naszym kraju, nie patrza na innych - robia swoje, i wychodzi im to bardzo fajnie.
..."btw erenes z pigiem i spółką dobrą reklamę robią mu tu na forum."
- chlopaki jezdza i wiedza o czym pisza, taka reklama akurat w niczym nie przeszkadza.
surowa = raw czyli kolor materiału. A czemu droższa niż malowane o 100zł? było w wątku o NS2005:
"SUROWE WYKONCZENIE: nie chodzi o to ze rama jest zardzewiala, uwalona w smarach itd :) To jest specjalne wykonczenie polegajace na oczyszczeniu i polerowaniu rur (min ultradzwiekami) w celu uzyskania koloru surowej stali. Na ta rame nakladane sa naklejki, a potem calosc jest lakierowana lakierem bezbarwnym"
a coś wietrze nosem że jeśli zahaczamy o nazwy i malowania to zaraz ktoś poruszy kwestię Bitch- nazwy ramy i czapeczek truckerów. Kiedyś sam miałem masę naklejek na rowerze albo sam je nawet robiłem, ale teraz jestem minimalistą, ale też bez jakies skrajnej filozofii a-la czarne szprychy dt bo wszystko inne czarne.
Może wrócmy do tego o czym można sensownie rozmawiać i logicznie argumentować- czyli do funkcjonalności =aspektów technicznych .
"o gustach sie nie dyskutuje"
"SUROWE WYKONCZENIE: nie chodzi o to ze rama jest zardzewiala, uwalona w smarach itd :) To jest specjalne wykonczenie polegajace na oczyszczeniu i polerowaniu rur (min ultradzwiekami) w celu uzyskania koloru surowej stali. Na ta rame nakladane sa naklejki, a potem calosc jest lakierowana lakierem bezbarwnym"
a coś wietrze nosem że jeśli zahaczamy o nazwy i malowania to zaraz ktoś poruszy kwestię Bitch- nazwy ramy i czapeczek truckerów. Kiedyś sam miałem masę naklejek na rowerze albo sam je nawet robiłem, ale teraz jestem minimalistą, ale też bez jakies skrajnej filozofii a-la czarne szprychy dt bo wszystko inne czarne.
Może wrócmy do tego o czym można sensownie rozmawiać i logicznie argumentować- czyli do funkcjonalności =aspektów technicznych .
"o gustach sie nie dyskutuje"
dupa.
-główka
-dropouty
-geometria przedniego i tylniego trójkata
-kształt rur tylniego trójkata: proste rury
-grubość scianek rur
-utwardzanie termiczne (ale ogólnik hehe)
-brak pegbossa
-brak rotor-tabów
-pivoty od spodu i o większym zakresie regulacji
-chainthugs zintegrowany z adapterkiem osi 10/14
-dropouty
-geometria przedniego i tylniego trójkata
-kształt rur tylniego trójkata: proste rury
-grubość scianek rur
-utwardzanie termiczne (ale ogólnik hehe)
-brak pegbossa
-brak rotor-tabów
-pivoty od spodu i o większym zakresie regulacji
-chainthugs zintegrowany z adapterkiem osi 10/14
dupa.
-
- Posty: 325
- Rejestracja: 03.10.2004 13:17:22
- Lokalizacja: town???- look up
- Kontakt:
A wrażenia z jazdy? inaczej się prowadzi od 2004 poza tym że jest krótszy? Bo 2004 mi bardzo odpowiadał.
I mam nadzieję panie erenes że ten widelec, który już poleciał do białegostoku będzie prosty i równo wycięty w hakach, po pewnie ze wzgl na ośkę 14 zamienię się z kolesiem i wyląduje on u mnie.
Ciekawe czy widelec da się tak wypolerować żeby pasował do ramki. Aluminium polerowałem ale to miękki materiał i nie rdzewieje, tylko się utlenia. Kółka 24/48 już mam i czekam tylko na ramę.
I mam nadzieję panie erenes że ten widelec, który już poleciał do białegostoku będzie prosty i równo wycięty w hakach, po pewnie ze wzgl na ośkę 14 zamienię się z kolesiem i wyląduje on u mnie.
Ciekawe czy widelec da się tak wypolerować żeby pasował do ramki. Aluminium polerowałem ale to miękki materiał i nie rdzewieje, tylko się utlenia. Kółka 24/48 już mam i czekam tylko na ramę.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=565504
nie bój Żaby, wujek Erenes kitu nie wciska, będzie cacy. Stukniesz młotkiem to i tam, przerobisz na dropouty 20mm to może bedą w jednej linii...
...na tym nie jezdziłem, leżał długo i czekał jako zapas. Jest raptem troszke podrapany głównie z jednej strony. Zresztą pewnie widziałeś fotki. Dropouty wycięte w zakładzie ślusarskim. Zresztą masz tu fotke wycietych (oczywiście photoshop):
http://www.astercity.net/~erenes/7/trek24/trek24.html
to jest ten co ma pivoty wyżej. Foto stare ale żadnych zmian w widelcu, ew. kurz (chyba sie nie obrazisz).
Jak wypolerujesz natychmiast zardzewieje jak stalowa ramka. Polecam jakis dobry lakier bezbarwny- ale nigdy nie praktykowałem tego -ja miałem czarny hammerite w sprayu o dzwięcznie brzmiącej nazwie "bezpośrednio na rdzę".
...na tym nie jezdziłem, leżał długo i czekał jako zapas. Jest raptem troszke podrapany głównie z jednej strony. Zresztą pewnie widziałeś fotki. Dropouty wycięte w zakładzie ślusarskim. Zresztą masz tu fotke wycietych (oczywiście photoshop):
http://www.astercity.net/~erenes/7/trek24/trek24.html
to jest ten co ma pivoty wyżej. Foto stare ale żadnych zmian w widelcu, ew. kurz (chyba sie nie obrazisz).
Jak wypolerujesz natychmiast zardzewieje jak stalowa ramka. Polecam jakis dobry lakier bezbarwny- ale nigdy nie praktykowałem tego -ja miałem czarny hammerite w sprayu o dzwięcznie brzmiącej nazwie "bezpośrednio na rdzę".
dupa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość