Destroyer Jump
-
- Posty: 1411
- Rejestracja: 19.04.2004 13:18:24
- Lokalizacja: gdzie kosciół i kleryka znajdziesz na kazdym rogu...(Kielce)
- Kontakt:
Destroyer Jump
Ciagle zadajecie pytania o ramy i widelce firmy destroyer, wiec postanowilem napisac o tym troche wiecej, zeby definitywnie powiedziec cos o tym.
Kupiłem ramkę destroyer jump po tym jak pekł mi moj dragstar, a ze nie miałem forsy a miałem gigantyczną cheć do jazdy, wybór padł własnie na tą ramę.
Zadzwoniłem do Tomka z owej firmy i zamowiłem jumpa w koloze srebrnym z lekko zmodyfikowaną geometrią (katy zerznąłem z Le toy'a). Na rame kazano mi czekac ok 2 tygodnie, ku mojej wielkiej uciesze ramka był gotowa po tygodniu. Rozmowa z nimi jest bardzo konkretna i fachowa,przysyłają ramki za zaliczeniem pocztowym, ładnie zapakowane.Jedynym mankamentem z mojej winy było to ze zapomniałem powiedziec ze chce w niej miec hak przerzutki, wiec teraz jestem skazany na jakiegos altusa z takim poziomym wkładaniem :P Rower na owej ramie szybko złozyłem, mimo ze ma 13 cali jezdzi sie na niej swietnie. Ogolnie jest ona przeznaczona do dirtu, ja zas testowałem ją w czystym DH, i mimo ze nie latałem za wiele ze wzgledu na kontuzję kolana, przerzyła sporo wysokich predkosci, zderzenie z drzewem, duzo technicznych zjazdów (tu musze poruszyc sprawe jej skretnosci i jej zwrotnosci, ramka prawie sama mowi: przykozacz jeszcze wojtus, zobacz jaki sliczny korzen, a tamte kamiory? Czyz nie sa cudowne :)) Bardzo dobrze sie "słucha" rajdera, nie jekneła nawet na paru dropach, hopki cudnie znosi, niestety swoje wazy, ale za to nie boje sie ze przy marnych 50 km/h szczeli jak zapałka... A wiec podsumowując te moje marne wywody:
+ wygląd
+ wytrzymałosc
+ zdecydowanie cena
+ skretnosc
- dla fanow ALU bedzie to waga
CHCE ZAZNACZYC ZE W DH NIE JESTEM NIEWIADOMO KIM WIEC TO CO WYZEJ NAPISAŁEM MOZE PODLEGAC DYSKUSJI (szczególnie ta wytrzymałosc - nie jezdze jak np inur czy max damage wiec tu nie wiem czy mam rację...)
Kupiłem ramkę destroyer jump po tym jak pekł mi moj dragstar, a ze nie miałem forsy a miałem gigantyczną cheć do jazdy, wybór padł własnie na tą ramę.
Zadzwoniłem do Tomka z owej firmy i zamowiłem jumpa w koloze srebrnym z lekko zmodyfikowaną geometrią (katy zerznąłem z Le toy'a). Na rame kazano mi czekac ok 2 tygodnie, ku mojej wielkiej uciesze ramka był gotowa po tygodniu. Rozmowa z nimi jest bardzo konkretna i fachowa,przysyłają ramki za zaliczeniem pocztowym, ładnie zapakowane.Jedynym mankamentem z mojej winy było to ze zapomniałem powiedziec ze chce w niej miec hak przerzutki, wiec teraz jestem skazany na jakiegos altusa z takim poziomym wkładaniem :P Rower na owej ramie szybko złozyłem, mimo ze ma 13 cali jezdzi sie na niej swietnie. Ogolnie jest ona przeznaczona do dirtu, ja zas testowałem ją w czystym DH, i mimo ze nie latałem za wiele ze wzgledu na kontuzję kolana, przerzyła sporo wysokich predkosci, zderzenie z drzewem, duzo technicznych zjazdów (tu musze poruszyc sprawe jej skretnosci i jej zwrotnosci, ramka prawie sama mowi: przykozacz jeszcze wojtus, zobacz jaki sliczny korzen, a tamte kamiory? Czyz nie sa cudowne :)) Bardzo dobrze sie "słucha" rajdera, nie jekneła nawet na paru dropach, hopki cudnie znosi, niestety swoje wazy, ale za to nie boje sie ze przy marnych 50 km/h szczeli jak zapałka... A wiec podsumowując te moje marne wywody:
+ wygląd
+ wytrzymałosc
+ zdecydowanie cena
+ skretnosc
- dla fanow ALU bedzie to waga
CHCE ZAZNACZYC ZE W DH NIE JESTEM NIEWIADOMO KIM WIEC TO CO WYZEJ NAPISAŁEM MOZE PODLEGAC DYSKUSJI (szczególnie ta wytrzymałosc - nie jezdze jak np inur czy max damage wiec tu nie wiem czy mam rację...)
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=446257 Moj SC v10 !!!
siema, tez postanowiłem kiedys napisac wiecej ale o ds2. wkleje tu zeby ludzi mieli..
rama ds2- mufa bmx, haki z jumpa 14 mm
najpierw dane techniczne ze strony producenta:
wysokość główki - 120mm
długość górnej rury - 555mm
długość dolnej rury - 630mm
wys. rury pionowej (podsiodłowej)od środka supportu do końca rury 380mm
mufa supportowa - 68 mm
sztyca 26,2
kąt główki - 68 stopni
długość tylniego trójkąta - 425 mm
stery 1 1/8"
wielkość - 15" jeden rozmiar standardowy
opona max 2,6" waga 2900g
a teraz moje spostrzerzenia:
- głowka-w moim przypadku musiałem użyc pilnika poniewaz nie była na maxa prosta, troche piłowania i ok, własnoręcznie stery wbijałem deską i młotkiem jakies pół godziny
- bajer przy głowce przeciw rozbiciu sterów- nie wiem czy działa, póki co nic sie nie dzieje, raczej mizerna ta obejma i nie wiem czy takie cos moze zapobiec rozbiciu głowki
- spawy- nie są moze super połozone ale nie ma dziur, ogólnie ok, napewno gorsza robota niz w dragstarze
- wspawka- no wspawka jest i sie trzyma:)
- górna rura- lekko profilowana, przu wspawce szersza, zweża sie do rury podsiodłowej
- dolna rura- w miare masywna, szeroko zakonczona u dołu, ładnie przechodzi do suportu
- suport- podobnie jak z głowką ramy- jak nabiojałem przejsciówke nie obyło sie bez pilnika, lekko jajowata była
- dolne wzmocnienie przy suporcie- jakis kawałek metalu, mało go wchodzi na mufe suportowa wiec nie wiem czy pewłni wogóle jakąs funkcje
- rura podsiodłowa- jakies zadry w srodku, pare dni jezdzenia i sztyca wyglada jak po roku uzywania
- wzmocnienia- są 2 , na dole i górze przy rurze podsiodłowej, takie trójkąty z blachy, o działniu nie moge nic napisac
- tylny trójkąt- chude rurki ale sztywne
- piwoty- porazka, nie dosc ze sa tylko 2 dziurki to jak kupisz z piwotami pod 26' i 24' to przy kole 24' bedziesz musiał upiłowac te piwoty od 26', poprostu nie da sie v-ek załozyc
- haki- w moim przypadku od modelu jump, rozwierconedo 14 mm, całkiem solidnie wygladają, chyba 6 mm grubosci, dziura na pega jest ale jakos nie widzi mi sie zeby tam montowac pega, o adapterze pod tarcze tez nie napisze bo tarczy nie uzywam to nie wiem czy prosty czy nie i czy dziury ok, haki jakos tak dziwnie lecą w dół ale to chyab nikomu nie powinno przeszkadzac
- przelotki- co za kretyn robi przelotki do przedniej przerzutki jak jest mufa bmx, tak samo z tyłu, sa przelotki do przerzutki tylniej a przeciez nie mam haka do przerzutki
plusy:
+ głowka na zwykłe stery 1 i 1/8 ( nie na zintegrowane)
+ najtansze cro-mo na rynku
+ lakier ładnie połozony
+ poziome haki i mozliwosc zamówienia pod oske 14 mm
+ mozliwosc zamówienia mufy od bmx
minusy:
- jajowata głowka( w moim przypadku)
- jajowata mufa( w moim przypadku)
- zjebane na maxa pivoty
- lekkie zadry w rurze podsiodłowej
i to chyba na tyle...
zdjecia destroyerów są w galeri na stronce www.destroyer.pl
sztyca: 26, 2 mm
rama ds2- mufa bmx, haki z jumpa 14 mm
najpierw dane techniczne ze strony producenta:
wysokość główki - 120mm
długość górnej rury - 555mm
długość dolnej rury - 630mm
wys. rury pionowej (podsiodłowej)od środka supportu do końca rury 380mm
mufa supportowa - 68 mm
sztyca 26,2
kąt główki - 68 stopni
długość tylniego trójkąta - 425 mm
stery 1 1/8"
wielkość - 15" jeden rozmiar standardowy
opona max 2,6" waga 2900g
a teraz moje spostrzerzenia:
- głowka-w moim przypadku musiałem użyc pilnika poniewaz nie była na maxa prosta, troche piłowania i ok, własnoręcznie stery wbijałem deską i młotkiem jakies pół godziny
- bajer przy głowce przeciw rozbiciu sterów- nie wiem czy działa, póki co nic sie nie dzieje, raczej mizerna ta obejma i nie wiem czy takie cos moze zapobiec rozbiciu głowki
- spawy- nie są moze super połozone ale nie ma dziur, ogólnie ok, napewno gorsza robota niz w dragstarze
- wspawka- no wspawka jest i sie trzyma:)
- górna rura- lekko profilowana, przu wspawce szersza, zweża sie do rury podsiodłowej
- dolna rura- w miare masywna, szeroko zakonczona u dołu, ładnie przechodzi do suportu
- suport- podobnie jak z głowką ramy- jak nabiojałem przejsciówke nie obyło sie bez pilnika, lekko jajowata była
- dolne wzmocnienie przy suporcie- jakis kawałek metalu, mało go wchodzi na mufe suportowa wiec nie wiem czy pewłni wogóle jakąs funkcje
- rura podsiodłowa- jakies zadry w srodku, pare dni jezdzenia i sztyca wyglada jak po roku uzywania
- wzmocnienia- są 2 , na dole i górze przy rurze podsiodłowej, takie trójkąty z blachy, o działniu nie moge nic napisac
- tylny trójkąt- chude rurki ale sztywne
- piwoty- porazka, nie dosc ze sa tylko 2 dziurki to jak kupisz z piwotami pod 26' i 24' to przy kole 24' bedziesz musiał upiłowac te piwoty od 26', poprostu nie da sie v-ek załozyc
- haki- w moim przypadku od modelu jump, rozwierconedo 14 mm, całkiem solidnie wygladają, chyba 6 mm grubosci, dziura na pega jest ale jakos nie widzi mi sie zeby tam montowac pega, o adapterze pod tarcze tez nie napisze bo tarczy nie uzywam to nie wiem czy prosty czy nie i czy dziury ok, haki jakos tak dziwnie lecą w dół ale to chyab nikomu nie powinno przeszkadzac
- przelotki- co za kretyn robi przelotki do przedniej przerzutki jak jest mufa bmx, tak samo z tyłu, sa przelotki do przerzutki tylniej a przeciez nie mam haka do przerzutki
plusy:
+ głowka na zwykłe stery 1 i 1/8 ( nie na zintegrowane)
+ najtansze cro-mo na rynku
+ lakier ładnie połozony
+ poziome haki i mozliwosc zamówienia pod oske 14 mm
+ mozliwosc zamówienia mufy od bmx
minusy:
- jajowata głowka( w moim przypadku)
- jajowata mufa( w moim przypadku)
- zjebane na maxa pivoty
- lekkie zadry w rurze podsiodłowej
i to chyba na tyle...
zdjecia destroyerów są w galeri na stronce www.destroyer.pl
sztyca: 26, 2 mm
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 06.10.2004 22:19:53
- Kontakt:
z destroyerami kilkoma mialem doczynienia i nie porazaja one wygladem ale jezdzi sie milo :)
duzy plus to mozliwosc customow przeroznych ;) czyli za 450 zeta mamy rame z mufa bmx, sztyca i na oske 14mm. do tego krotka, cromo, i tylnie widly pod kolo 24' i 400mm - miut :)
duzy plus to mozliwosc customow przeroznych ;) czyli za 450 zeta mamy rame z mufa bmx, sztyca i na oske 14mm. do tego krotka, cromo, i tylnie widly pod kolo 24' i 400mm - miut :)
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
-
- Posty: 1411
- Rejestracja: 19.04.2004 13:18:24
- Lokalizacja: gdzie kosciół i kleryka znajdziesz na kazdym rogu...(Kielce)
- Kontakt:
Mój eglzeplaz kosztował chbya 390zł z przesyłką, na całe szczescie obyło sie bez uzycia pilnika,wszystko pieknie pasowało. Jezeli chodzi o porownanie z dragstarem, to lata sie lepiej (bardziej pochłania wstrzasy), jest na oko bardziej solidna, no i w srednio zaawansowanym DH powinna sie sprawdzic lepiej niz drag (przyanjmniej moj pękł nie w trakcie skoku lecz podczas jazdy po szybkosciowym odcinku kieleckiej traski DH.
Aha, geo mojego macie na www.24-bicycles.com albo www.24bicycles.com :D
Aha, geo mojego macie na www.24-bicycles.com albo www.24bicycles.com :D
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=446257 Moj SC v10 !!!
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 29.10.2004 21:38:16
-
- Posty: 1411
- Rejestracja: 19.04.2004 13:18:24
- Lokalizacja: gdzie kosciół i kleryka znajdziesz na kazdym rogu...(Kielce)
- Kontakt:
Wyzej napisałem ile kosztował, wejdz na strone www.destroyer.pl zobacz cene tam i zobacz ile zapłaciłem i dowiesz sie ile mnie kosztowała zmiana geo...
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=446257 Moj SC v10 !!!
-
- Posty: 177
- Rejestracja: 29.10.2004 21:38:16
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 06.10.2004 22:19:53
- Kontakt:
-
- Posty: 166
- Rejestracja: 06.10.2004 22:19:53
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość