są jakieś zupełnie proste kiery ?
są jakieś zupełnie proste kiery ?
czy sa jakies calkowice proste kierownice na rynku?
jest taka aluminiowa kierownica fuun, ktora jest prawie zupelnie prosta. jak sie jezdzi na takich kierownicach? bola od nich lapy?
(chce sam zrobic kilogramowa kierownice, ciezko pospawac cos takiego pod roznymi katami, o wiele latwiej ebdzie pospawac prosta)
jest taka aluminiowa kierownica fuun, ktora jest prawie zupelnie prosta. jak sie jezdzi na takich kierownicach? bola od nich lapy?
(chce sam zrobic kilogramowa kierownice, ciezko pospawac cos takiego pod roznymi katami, o wiele latwiej ebdzie pospawac prosta)
DZIKUS a może coś takiego: www.allegro.pl/show_item.php?item=25279945
kiera tioga dh concept ma kąt giecia do góry 0 stopni i pierwsze wrażenie jak sie jedzie jest takie jakby kiera była zamontoana na odwrot, pochylona w dół.
jezdziłem na tym rok i sie przyzwyczaiłem ale jak sie przesiadłem na cos z wiekszymi kątami to musze stwierdzić że prosta kiera nie jest tak do konca wygodna i ogranicza troche ruchy gdy sie skręca.
jezdziłem na tym rok i sie przyzwyczaiłem ale jak sie przesiadłem na cos z wiekszymi kątami to musze stwierdzić że prosta kiera nie jest tak do konca wygodna i ogranicza troche ruchy gdy sie skręca.
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=288800
dzikusie mam ten sam dylemat.. obecnie jezdze na kierownicy try-all'a 740mm nie polecam bo 1) jest droga 2) jest slaba i sie wygina
co prawda jest gieta do gory ale nieznacznie. nie bola od tego rece jezdzi sie moim zdaniem znacznie lepiej niz na normalnych kierownicach. a jak juz ktos pisal trial bar - tyle ze on jest giety do gory
co prawda jest gieta do gory ale nieznacznie. nie bola od tego rece jezdzi sie moim zdaniem znacznie lepiej niz na normalnych kierownicach. a jak juz ktos pisal trial bar - tyle ze on jest giety do gory
www.trialshop.pl
-
- Posty: 1411
- Rejestracja: 19.04.2004 13:18:24
- Lokalizacja: gdzie kosciół i kleryka znajdziesz na kazdym rogu...(Kielce)
- Kontakt:
No ja baaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo długo jezdziłem na prostej kierce.... i po przesiadce na giętą nie wróce do pprzedniej...
szkoda kasy marnowac na prosta kierownice --==> woogóle nie pochłania zadnych drgań a wrecz je przewodzi...
szkoda kasy marnowac na prosta kierownice --==> woogóle nie pochłania zadnych drgań a wrecz je przewodzi...
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=446257 Moj SC v10 !!!
-
- Posty: 1001
- Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
- Lokalizacja: KrK
- Kontakt:
dziekuje co nielicznym za odpowiedzi na temat. inur mam pytanie: ta kierownica jest gieta lekko dogory, ale jest to keirowbnica "prosta" a nie gieta jhak kierownice dh? mam nadzieje, ze qmasz o co mi chodzi. w kazdym badz razie jesli jest to kiera prosta ale lekko podgieta do gory (heh, zamotane i bez sensu troche) to przeciez jak ja obrocisz to masz wygieta do tylo rowniez. a mi chodzi o calkowicie prosta kierownice typu dh, czyli podniesiona i podwzyszona o jakies 75mm.
jak jzu psoalem ciezko mi zrobic tak zeby ona podgieta i do tylu i do gory rownoczesnie. wlasciwie to problem stanowi samo podgiecie do tylu, bo podgiecie do gory i tak chce zrobic. ale jesli wtedy pochyle kieorwnice lekko do przodu to mi wyjdzie jakbym mial ja wygieta w odwrotna strone?? qrwa sam jzu nie weim. to moze calkiem prosta? ten funn byl PRAWIE calkiem prosty ale cos chujowao sie jezdzilo na nim, choc robilem to (ROBILEM TO;) tylko przez chwile. moze to fucktycznie kwestai przyzwyczajenia?
ludzie piszcie, bo w poniedzialek mam wieksza rzecz do spawanai wiec chce przy okazji pykanc sobei kierownice to mi wyjdzie ona taniej niz jakbym ja robil luzem.
MOZE BYC BEZ PODGIECIA DO TYLU? JESLI TAK TO CZY CALKIEM PROSTA CZY LEKKO PODGIETA DO GORY?
jak jzu psoalem ciezko mi zrobic tak zeby ona podgieta i do tylu i do gory rownoczesnie. wlasciwie to problem stanowi samo podgiecie do tylu, bo podgiecie do gory i tak chce zrobic. ale jesli wtedy pochyle kieorwnice lekko do przodu to mi wyjdzie jakbym mial ja wygieta w odwrotna strone?? qrwa sam jzu nie weim. to moze calkiem prosta? ten funn byl PRAWIE calkiem prosty ale cos chujowao sie jezdzilo na nim, choc robilem to (ROBILEM TO;) tylko przez chwile. moze to fucktycznie kwestai przyzwyczajenia?
ludzie piszcie, bo w poniedzialek mam wieksza rzecz do spawanai wiec chce przy okazji pykanc sobei kierownice to mi wyjdzie ona taniej niz jakbym ja robil luzem.
MOZE BYC BEZ PODGIECIA DO TYLU? JESLI TAK TO CZY CALKIEM PROSTA CZY LEKKO PODGIETA DO GORY?
moim zdaniem lepiej zrobić zupełnie prostą niż z gięciem do góry bo jesli jo odchylisz do przodu to bedziesz sie czuł jak na kierze zamontowanej naodwrót,
jezeli kiera nie ma giecia do gory a jest tylko do tylu to jest spoko bo jak sie ja odchyli do przodu to wtedy jest giecie w dwie strony tak jakby
jezeli zrobisz tylko giecie do góry to bedziesz musiał odchylic kiere do siebie zeby miala odpowiednie katy, ale wtedy prawdopodobnie bedziesz musiał miec dluzszy mostek chyba ze lubisz miec kiere nad rura sterowa
wniosek:
albo robisz prosta albo gieta do gory i odchylasz ja do siebe, ale najlepiej jesli zrobisz giecie do tylu i pochylisz do przodu(wtedy moze byc bez giecia w góre) masło maślane hehehe
ps: dzisiaj na chemi wachalismi kwas maslowy - kurwa jak to jebie gównem ;/
jezeli kiera nie ma giecia do gory a jest tylko do tylu to jest spoko bo jak sie ja odchyli do przodu to wtedy jest giecie w dwie strony tak jakby
jezeli zrobisz tylko giecie do góry to bedziesz musiał odchylic kiere do siebie zeby miala odpowiednie katy, ale wtedy prawdopodobnie bedziesz musiał miec dluzszy mostek chyba ze lubisz miec kiere nad rura sterowa
wniosek:
albo robisz prosta albo gieta do gory i odchylasz ja do siebe, ale najlepiej jesli zrobisz giecie do tylu i pochylisz do przodu(wtedy moze byc bez giecia w góre) masło maślane hehehe
ps: dzisiaj na chemi wachalismi kwas maslowy - kurwa jak to jebie gównem ;/
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=288800
a ja czegos nie rozumiem... przeciez kiera nie jest spawana tylko gieta! Co chcesz spawac? Przeciez spaw jest zawsze slabszy niz cos z jednego kawalka. Czy spawanie kierownicy nie mija sie z celem? Zreszta nie wszystkie czesci trzeba robic samemu... wydaje mi sie, ze kierownice nie koniecznie.
Zreszta przyznam sie, ze nie gietej to ja bym nie chcial... ciezkiej (zbyt) tez nie...
Zreszta przyznam sie, ze nie gietej to ja bym nie chcial... ciezkiej (zbyt) tez nie...
ale ja przeciez dobrze wiem, ze nie wszystko trzeba robic samemu. ALE JA TAK CHCE. chce miec MEGASCUSTOMBIKE i tyle.
co do spawana kierownic i czegokolwiek to przeciez na rynku jest mnostwo takich spawanych. podobnie jak masa inncyh czesci: jak wsporniki, sztyce, korby. spawanie stali nie jest tak neibespeiczne jak spawanie aluminium, znacznie latwiej mozna uniknac przegrzania materialu i pogorszenia wytrzymalsoci spoiny.
no a tak w ogole to ta kiera z zalozenia ma bgyc ciezka >1kg. bo chce miec ciezki rower, sztywniak kolo 20kg, full kolo 25.
to bedzie ciezki rowerek dla ciezkiego pawcia :D
co do spawana kierownic i czegokolwiek to przeciez na rynku jest mnostwo takich spawanych. podobnie jak masa inncyh czesci: jak wsporniki, sztyce, korby. spawanie stali nie jest tak neibespeiczne jak spawanie aluminium, znacznie latwiej mozna uniknac przegrzania materialu i pogorszenia wytrzymalsoci spoiny.
no a tak w ogole to ta kiera z zalozenia ma bgyc ciezka >1kg. bo chce miec ciezki rower, sztywniak kolo 20kg, full kolo 25.
to bedzie ciezki rowerek dla ciezkiego pawcia :D
No to jak chcesz megacostumbike to czemu pytasz, czy sa takie kiery? Skoro to nie jest na sprzedaz, czy dla kogos to sam dobrze wiecz czego Ci trzeba. Sam weisz czy cchesz porosta czy gieta i tyle. Skoro nikt inny nie bedzie na tym jezdzil...
Z drugiej strony uwazam ze kilogramowa kiera to sie naprawde mija z celem. Chyba nic oprucz przyjemnosci, ze masz wlasny rower nie bedziesz z tego mial. Dla mnie rower dobry oznacza rower lekki i tylko na taki mozna wygrac zawody dh.
Rower ktory konstruujesz nadaje sie tylko na mega dropy... a zaczol bys od tego mojego i Gabryjela na poczatek. A przypominam, ze abryjel skoczyl na zwyklym sztywniaku. Chcesz pobic bendera? Bo o ile sie orientuje mojego dropa nikt nie skoczyl wiecej... a Ty szukujesz maszyne na cos kilka razy wiekszego...
Zreszta skoro to ma byc megacostumbike, to jak zrobisz lozyska (kolki bedziesz toczyl?) bedziesz robil kazda srube? Wlasne pedaly i piny i wszystko? A opony? A detki? A szprychy? Moim zdaniem to sie troche mija z celem. Nie mozna robic wszystkiego jesli nie ma sie specjalizowanej fabryki. Bo nawet jesli cos takiego powstanie to nie ebdzie funkcjonowalo. Nie warto nic na sile...
Z drugiej strony uwazam ze kilogramowa kiera to sie naprawde mija z celem. Chyba nic oprucz przyjemnosci, ze masz wlasny rower nie bedziesz z tego mial. Dla mnie rower dobry oznacza rower lekki i tylko na taki mozna wygrac zawody dh.
Rower ktory konstruujesz nadaje sie tylko na mega dropy... a zaczol bys od tego mojego i Gabryjela na poczatek. A przypominam, ze abryjel skoczyl na zwyklym sztywniaku. Chcesz pobic bendera? Bo o ile sie orientuje mojego dropa nikt nie skoczyl wiecej... a Ty szukujesz maszyne na cos kilka razy wiekszego...
Zreszta skoro to ma byc megacostumbike, to jak zrobisz lozyska (kolki bedziesz toczyl?) bedziesz robil kazda srube? Wlasne pedaly i piny i wszystko? A opony? A detki? A szprychy? Moim zdaniem to sie troche mija z celem. Nie mozna robic wszystkiego jesli nie ma sie specjalizowanej fabryki. Bo nawet jesli cos takiego powstanie to nie ebdzie funkcjonowalo. Nie warto nic na sile...
alez wy dziwni jestescie...
1. robie taki rower bo taki chce
2. robie taka kieorwnice bo taka chce
3. robie inne rzeczy bo takie chce
4. nie skacze megadropow, nie ryzykuje zycia bo tego nie chce
5. jazda moim rowerem sprawia mi przyjemnosc
6. to ze kiera ma byc "custom" nie znaczy, ze ma byc niefunkcjonalna i niepraktyczna, wrecz przeciwnie. natomaist wyraznie napisalem, ze cizko mi bedzie prosto pospawac kierownice podgieta do tylu, dlatego wygodniej bylo by mi zrobic calkiem prosta. czy wyrazilem sie po arz kolejny niejasno?
7. waga roweru nie jest celem samym w sobie, lecz wynika z wmontopwanych do niego rzeczy no i wagi samej ramy i nnych duzych czesci wlasnej roboty
8. gdybym chcial miec po prostu ciezki rower to bym zalal rury olowiem
9. nie szykuje maszyny na nic "wiekszego". powtarzam po raz kolejny: po prostu chce taki miec
10. robienie rzeczy samemu nie jest celem samym w sobie, sluzy dokladnemu dopasowaniu sprzetu do wlasnych wymagan lub tzw. "widzimisie"
11. guzik mnie obchodzi na czym jezdzi i jak jezdzi bender
12. gratuluje gabryjelowi pokonania dropa na sztywniaku. jak zloze moj mega czolg to sobie przyjade popatrzec jak skaczecie. sam skakl nie bede bo nie chce i nie musze
mam nadzieje, ze teraz wszystko jasne
p.s. gdyby sie dalo to chcialbym miec wszystkie rzeczy swojej wlasnej roboty, nietylko do roweru ale tak ogolnie np. buty, telefon, ciuchy itp. pewnie sie to bierze z niezaspokojonej ciagaty do studiowania wzornictwa przemyslwoego na asp.
1. robie taki rower bo taki chce
2. robie taka kieorwnice bo taka chce
3. robie inne rzeczy bo takie chce
4. nie skacze megadropow, nie ryzykuje zycia bo tego nie chce
5. jazda moim rowerem sprawia mi przyjemnosc
6. to ze kiera ma byc "custom" nie znaczy, ze ma byc niefunkcjonalna i niepraktyczna, wrecz przeciwnie. natomaist wyraznie napisalem, ze cizko mi bedzie prosto pospawac kierownice podgieta do tylu, dlatego wygodniej bylo by mi zrobic calkiem prosta. czy wyrazilem sie po arz kolejny niejasno?
7. waga roweru nie jest celem samym w sobie, lecz wynika z wmontopwanych do niego rzeczy no i wagi samej ramy i nnych duzych czesci wlasnej roboty
8. gdybym chcial miec po prostu ciezki rower to bym zalal rury olowiem
9. nie szykuje maszyny na nic "wiekszego". powtarzam po raz kolejny: po prostu chce taki miec
10. robienie rzeczy samemu nie jest celem samym w sobie, sluzy dokladnemu dopasowaniu sprzetu do wlasnych wymagan lub tzw. "widzimisie"
11. guzik mnie obchodzi na czym jezdzi i jak jezdzi bender
12. gratuluje gabryjelowi pokonania dropa na sztywniaku. jak zloze moj mega czolg to sobie przyjade popatrzec jak skaczecie. sam skakl nie bede bo nie chce i nie musze
mam nadzieje, ze teraz wszystko jasne
p.s. gdyby sie dalo to chcialbym miec wszystkie rzeczy swojej wlasnej roboty, nietylko do roweru ale tak ogolnie np. buty, telefon, ciuchy itp. pewnie sie to bierze z niezaspokojonej ciagaty do studiowania wzornictwa przemyslwoego na asp.
tu masz prostą kiere tylko niewiem ile kosztuje http://www.answerproducts.com/items.asp ... &itemid=32
http://tiny.pl/vh4 <-- nasza maskotka klubu iksszprotka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości