co daje krótszy mostek ??
co daje krótszy mostek ??
- jakie zalety ma krótszy mostek ??
- jakie wady ma krótszy mostek??
- jak wpływa na komfort jazdy??
- i czy krępuje jakieś częsci ciała ??
z góry dziękówa za odpowiedź !
- jakie wady ma krótszy mostek??
- jak wpływa na komfort jazdy??
- i czy krępuje jakieś częsci ciała ??
z góry dziękówa za odpowiedź !
[...] stoje i oczekuje kiedy ty wyskoczysz na v-ki [...]
-
- Posty: 362
- Rejestracja: 25.01.2005 10:34:48
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
plusy:
większa kontrola roweru przy dużych prędkościach
łatwiej wykonuje się tricki
łatwiej wyrywa się rower
jest wytrzymalszy, a jak to jest kostka to niezniszczalny :)
minusy:
mniejsze opanowianie roweru w bardziej technicznej jeździe (np.TRIAL)
PS. Miałem długi mostek, taki jak trialowcy, ale według mnie to kicha,
z ledwością wyrywałem na bunnego czy manuala.
Ale za to z niewiarygodną łatwością robiło sie pedal kicka czy kangaroo hopa ;)
większa kontrola roweru przy dużych prędkościach
łatwiej wykonuje się tricki
łatwiej wyrywa się rower
jest wytrzymalszy, a jak to jest kostka to niezniszczalny :)
minusy:
mniejsze opanowianie roweru w bardziej technicznej jeździe (np.TRIAL)
PS. Miałem długi mostek, taki jak trialowcy, ale według mnie to kicha,
z ledwością wyrywałem na bunnego czy manuala.
Ale za to z niewiarygodną łatwością robiło sie pedal kicka czy kangaroo hopa ;)
krotki mostek ulatwia wyrwanie roweru ale obniza bunnyhopa, trudniej jest zrobic 180/360 czy ile tam chcesz. latwiej barspina, manual jest latwiejszy przy krotszym mostku.
dlugi mostek podwyzszy ci bunnyhopa ale utrudni manuala i wyrwanie roweru. ulatwi jednak wszelkie pivoty, kicka, pedalupa (najbardziej przydatna technika przy dlugich mostkach bo nie musisz wyrywac kierownicy). dlatego tez dlugich mostkow uzywa sie przede wszystkim w trialu w geometrii francuskiej.
dlugi mostek podwyzszy ci bunnyhopa ale utrudni manuala i wyrwanie roweru. ulatwi jednak wszelkie pivoty, kicka, pedalupa (najbardziej przydatna technika przy dlugich mostkach bo nie musisz wyrywac kierownicy). dlatego tez dlugich mostkow uzywa sie przede wszystkim w trialu w geometrii francuskiej.
www.trialshop.pl
hmmm no jest mocniejszy niby no i wygodniej sie jeźzi bo masz bliżej łapy a nie daleko w kosmos no i pozwala na łatwiejsze wybica i takie tam poprostu sa leprze :D ale zależy do czego jak do dirtu to kródki a jka do trialu t odłubi a jk do streetu to ja wole kródki poprostu to tez jest kwestja przyzwyczajenia:p pozdro
my bike http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=583726 :D:D <ADASKO>
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 3577
- Rejestracja: 19.04.2004 13:31:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a jeszcze takie jedno pytanie, może głupie ale..
załużmy że kupuje nowy amor i rura sterowa jest za długa.
jakie rozwiązanie jest sensowne:
a) przycięcie tej rury na żywca samemu
b) wykorzystanie masy nakładek (wygląda idiotycznie)
c) udanie się do najbliższego serwisu w którym to przytną mi tą rure :]
załużmy że kupuje nowy amor i rura sterowa jest za długa.
jakie rozwiązanie jest sensowne:
a) przycięcie tej rury na żywca samemu
b) wykorzystanie masy nakładek (wygląda idiotycznie)
c) udanie się do najbliższego serwisu w którym to przytną mi tą rure :]
[...] stoje i oczekuje kiedy ty wyskoczysz na v-ki [...]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość