Tarcze czy szczeki ??

M.R
Posty: 210
Rejestracja: 29.04.2004 14:03:43
Lokalizacja: Z piekła bo chyba nie z nieba
Kontakt:

Tarcze czy szczeki ??

Post autor: M.R »

Moze juz był taki post ale jak był to sory ze sie powtarzam

Skłądam rower do crossu i mam roblem

Lepiej kupic komplet szczek czy lepiej tarcze??

Oczywiscie w granicach cenowych :D
Gitara ognisko tu leją sie po pyskach, słonce jezioro ...
LinksFR
Posty: 1057
Rejestracja: 19.04.2004 16:28:49
Lokalizacja: awazsraW
Kontakt:

Post autor: LinksFR »

w granicach cenowych ale jakich? jak mozesz zaplacic ze 400 - 500 za jedna tarcze to na tarczach... tansze z reguly sa dupne badz mechaniczne...

a jak masz powiedzmy 300 czy 400 zl na dwa hample to v'ki badz tarcze hydraulika na przod i v'ka na tyl
http://bodzio.pinkbike.com/
LinksFR
Posty: 1057
Rejestracja: 19.04.2004 16:28:49
Lokalizacja: awazsraW
Kontakt:

Post autor: LinksFR »

aaaa no i zalezy do jakiego crossu... jak zamierzasz tak calkirm powaznie, ze sciganiem lub bez to tarcze, ale jesli XC w sensie wycieczki i moze jakies male amatorskie zawody to v'ki ci wystarcza

jak wiadomo tarcze sa wyzej i dlatego w deszczu czy blotku nie traca tak szybko sily hamowania, a v'ki musza raz objechac cala obrecz zeby zaczac hamowac a nie lekko spowalniac
http://bodzio.pinkbike.com/
luanda
Posty: 40
Rejestracja: 19.04.2004 08:46:11
Lokalizacja: Gdańsk v Malbork
Kontakt:

Post autor: luanda »

Absurdalne pytanie...
Maszyna parowa, czy silnik spalinowy?
Na piechotę, czy samolotem?
Przecież to zależy od Ciebie!
Oczywiście tarcze są droższe, ale są też lepsze i to w całym zakresie funkcji.
W/g mnie to tylko kwestia kasy. Masz to wchodzisz, nie to V'ałki.
Adam vel Mysza alias Luanda
luanda
Posty: 40
Rejestracja: 19.04.2004 08:46:11
Lokalizacja: Gdańsk v Malbork
Kontakt:

Post autor: luanda »

Sorry za lekko brutalna odpowiedź, ale pytanie jest z lekka zjebane. Gdybyś się zapytał o konkretne modele, poprosił o porownanie, to...
Anytime, anything...
Adam vel Mysza alias Luanda
Deathwitch
Posty: 1001
Rejestracja: 06.05.2004 16:06:18
Lokalizacja: KrK
Kontakt:

Post autor: Deathwitch »

Ja tam wole zestaw z tylu duza tarcza + v-ka na przodzie. Mi tam w ogole sie przod nie przydaje na dircie ale do Crossu jak masz sianko to wez jakies Deorki 525 czy Hayesy 9 i bedzie w pyte.
HAHmaster
Posty: 363
Rejestracja: 19.04.2004 14:02:03
Lokalizacja: Warszawa -> Bielany
Kontakt:

Post autor: HAHmaster »

ja wole z przodu tarcza z tyłu V-ka bo jest z przodu lepsza modulacja a jak chce sie troche potrialować to tez fałka bo zacisk od tarczy sie wyrywa od skskania na tylnym kole, a pozatym czesciej hamuje przodem
RIDE MOUNTAIN BIKE (-_-(-_-)-_-)
GG: 1943073
HAHmaster
Posty: 363
Rejestracja: 19.04.2004 14:02:03
Lokalizacja: Warszawa -> Bielany
Kontakt:

Post autor: HAHmaster »

ja wole z przodu tarcza z tyłu V-ka bo jest z przodu lepsza modulacja a jak chce sie troche potrialować to tez fałka bo zacisk od tarczy sie wyrywa od skskania na tylnym kole, a pozatym czesciej hamuje przodem
RIDE MOUNTAIN BIKE (-_-(-_-)-_-)
GG: 1943073
QPA
Posty: 848
Rejestracja: 12.05.2004 20:42:08
Lokalizacja: Oława- bo tak!!:]
Kontakt:

Post autor: QPA »

NO chodzi o to że tarca strasznie obciąza szprychy!! jeżeli masz dobre koła to bierz tarcze:P ajak jakioeś zwykłe to odrazu bierz Vki bo ci sie szybko szprychy pójda jebać!! kto ma tarcze ten wie że jak MOCNO wciśnie np tylny hebl to całe koło skacze bo tylko piaste tarcza trzyma a Vki trzymają obręcz.... Gdy jedziesz w deszczu błocie albo koło jest skrzywione to wszystko to przeszkadza Vkom:/ a jak masz tarcze z kloła możesz mieć 8ke i fest ujebane a hamowac dalej bedzie idealnie:P poczytaj sobie i jak masz kase i mocne koła to tarcza a jak słabe koła i kase to Vka ale np Magura HS33;]
www.ROMED.pl lamusy!
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości