Ulepszanie hampla

rider_szymi
Kontakt:

Ulepszanie hampla

Post autor: rider_szymi »

A wiec jestem początkującym bikerem i nie znam sie jeszcze na sprzęcie za dobrze. Mam hample tarczowe ale to są tzw spowalniacze. Zbieram kase na coś lepszego ale to troche potrwa. Może znacie jakieś sposoby żeby te hample działały troche lepiej. Czy przejechanie papierem ściernym po tarczy coś da??????
rider_szymi
Kontakt:

Tylko nie piszcie że to już było. Bo w sumie wszystkie tematy już były. I gdyby nikt nic nie pisał to po co to forum
dhcyc
Kontakt:

Post autor: dhcyc »

Ehhhhh.....uwielbiam ludzi konkretnych......."mam hample tarczowe ale tzw spowalniacze", to jest jakaś konkretna firma?????? Jak masz "spowalniacze" to kupa hamulce, a tamte na śmietnik wyrzóć.....chyba, że chcesz się srać z czyszczeniem klocków, ewentualną ich wymianą i czyszczeniem tarczy to proszę bardzo (bo pewnie zatłuszczona), ale mniej nerwów stracisz kupując nowe.........np Hayesy MX-2, czy Blackboxy, o ile znasz te nazwy :P
http://dhcyc.pinkbike.com
rider_szymi
Kontakt:

znam i chce kupić mx 2 ale narazie nie mam kasy. a chce tylni mieć do nauki manuala tak żeby jakoś działał
myszek
Kontakt:

Post autor: myszek »

a jakiez to spowalniacze masz, jesli mozna wiedziec ? :-)
ten koleś pode mną to ***** :D:D
rider_szymi
Kontakt:

jakieś logan bx na tarczy 160
Kamol
Kontakt:

Post autor: Kamol »

market jakiś znając życie, kup sobie jakieś v-ki tanie, ale popytaj na serwisach czy ktoś czegoł nie zostawił po serwisie, możliwe że za darmo będziesz miał coś na zapas :/
http://www.pinkbike.com/photo/?op=view&image=605497 letni lans :D
wookie85
Kontakt:

Post autor: wookie85 »

jak mozesz zaloz vke bo z tym gowne nic nie zrobisz
www.mm-foto.pl
bloszek
Kontakt:

Post autor: bloszek »