Budowa nsxa i prawo
Budowa nsxa i prawo
Witam !
Zbudowalismy u siebie w lesie (las jest urzedu miasta) nsx-a ale niestety od dzis rano jest wspomnieniem.
Czy mozecie mi powiedziec jak od strony prawnej wygladalo zalatwianie np traski
w zakopanym czy w innych miastach ? Jak dzialaja jakies parki dla bmx, rolkarzy
itp ? Ma ktos takie info ?
Pozdrawiam - Grzesiek
Zbudowalismy u siebie w lesie (las jest urzedu miasta) nsx-a ale niestety od dzis rano jest wspomnieniem.
Czy mozecie mi powiedziec jak od strony prawnej wygladalo zalatwianie np traski
w zakopanym czy w innych miastach ? Jak dzialaja jakies parki dla bmx, rolkarzy
itp ? Ma ktos takie info ?
Pozdrawiam - Grzesiek
-
- Kontakt:
Nie jestem prawnikiem ale wydaje mi się że najlepiej byłoby żebyście zebrali troche podpisów i złożyli jakiś wniosek z prośbą do burmistrza czy prezydenta miasta o zezwolenie na budowe tego typu obiektów. Od strony prawnej mogli wam to rozebrać. Ale możliwe że pozostaje tylko kupić kawałek ziemi i robić z nim co się chce :P.
U nas na NSie jakieś dziecko sobie złamało ręke bo se weszło POD OPIEKĄ RODZICA i zleciało. Przyjechały pały i trzeba było wszystko rozbierać a jak nie to by jeszcze drewno zabrali :/
U nas na NSie jakieś dziecko sobie złamało ręke bo se weszło POD OPIEKĄ RODZICA i zleciało. Przyjechały pały i trzeba było wszystko rozbierać a jak nie to by jeszcze drewno zabrali :/
http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=572248
Jak w lesie to najepiej naisac podanie do "lesniczego". Czyli dowiedziec sie, gdzie oni urzeduja, zaniesc tam podanie, napisac ze nic nie niszczycie, ze drewno macie swoje i ze bardzo zalezy Wam na budowie takiego nsa, bo bedziecie mogli rozwijac sie (i wogole jakies teksty wrzucic o tym ze w miescie nie ma za duzo miejsc gdzie mlodzi mogli by aktywnie spedzac czas itp, a do budowy takiej trasy miasto nie bedzie musialo nic dokladac itp)
Powodzenia zycze ;)
Powodzenia zycze ;)
-
- Kontakt: